|18|

145 12 4
                                    

Když Blaise s Theodorem viděli, jak Draco opouští svůj úkryt a štráduje si to k Weasleyové a Grangerové, uvědomili si, že něco jim v jejich plánu nesedí.

Proto zkontrolovali Potterovu nepozornost a opatrně se jeho zorným polem, které zrovna nehlídal, přesunuli na dříve Dracovo útočiště tak, aby slyšeli, o čem si ty dvě Nebelvírky budou s princem Zmiozelu povídat.

"Ahoj Hermiono, ahoj... zrzko?" podivil se Draco a o pár metrů dál se podivili i Theo s Blaisem.

"Grangerová se jmenuje Hermiona?" vyhrkl Blaise.

"Hermiona zahejbá Snapovi? Už chápu proč byla tak nevrlá, když jsem se ji pokoušel zbalit!" vykřikl pološeptem Theo.

"Ty ses ji pokoušel zbalit?" ječel dál Blaise. Co se dnes ještě nestane u Merlinových fuseklí!

"Buď zticha!" vrazil mu Theo pohlavek a oba se ztišili a dál naslouchali.

"Co tu dělá?" řekl Draco a mávl rukou k Ginny.

"Klid, dnes jsem ji STRUČNĚ pověděla o sobě. O rodičích, o Severusovi, o tvé rodině... Prostě krom nějakých DETAILŮ vlastně všechno." odpověděla mu Hermiona. Slova na něž dala jasný důraz přesně znamenala témata, o kterých se Ginny nezmínila, a o kterých měl zákaz tedy v přítomnosti zrzky mluvit. Pochopil přesně, jaké z pasáží před ní nezmínila, ale to už nebyly pasáže, ale zvěrstva. Chápavě přikývl.

"Tyvole ona to fakt táhne se Snapem! To je hustý!" žvatlal něco v tom smyslu Blaise.

"Mně ti tu furt něco nesedí." pronesl Theo a zdálo se, že nad tím vším zrovna přemýšlí a snaží se v tom všem vidět nějaký smysl.

"Zbláznila ses?" vyhrkl Draco. Hermiona protočila Hermiona.

"Sorry blonďáku," vystoupí z Hermionina stínu Ginny a osloví Draca stejně jako on ji předtím. "Ale už si Hermiona vyslechla podobnou přednášku od Snapea. Řekla mi, že budu mile překvapena tím, jaký jsi, ale jestli tu na nás budeš ječet, asi na mě dobrý dojem neuděláš." řekla Ginny odvážně tak, jako kdyby automaticky předpokládala, že Dracovi záleží, co si o něm zrovna ona myslí.

Draco si odfrknul. "Fajn, jdeme dovnitř?" vyzval je blonďák značně klidnějším tónem.

Dva Zmiozelové už jen slyšeli, jak se otevřela Komnata nejvyšší potřeby.

"Sakra, nedostaneme se tam, aniž by nás neviděli!" zamručí naštvaně Theo. "Myslíš, že na to vlítnou ve třech?" vyhrkl, ale vzápětí se pozastavil nad tím jak stupidně to znělo. Samozřejmě tento večer byl už tak plný překážek a překvapení.

"Stejně... na Draca možná dojem neudělala, ale na mě jo!" řekl lehce zrzkou poblouzněn Blaise.

Jeho zasnění přerušilo odkašlání, jež se ozvalo za jejich zády a oba Zmiozely vyděsilo.

"Fuj Pottere! Tohle už nikdy nedělej." zamručel Blaise.

Doufám, že neslyšel to o Weasleyový, všichni víme, že po ní jede...

"Mám tu něco, co nám všem pomůže, tuhle záhadu vyřešit." pronese Harry prorocky a zpod hábitu (jediného ho napadlo se kvalitně obléci) vytáhl pro dva Zmiozely neznámé třpytivé roucho.

"Vážně? Víš, na pravidlo nevidím tebe nevidíš mě jsem přestal věřit, když mi bylo pět." odfrkne si Theo a nedůvěřivě si přiblíží plášť.

Blaise se mezi tím zasměje představě jak přeruší deeptalk Draca a těch dvou Nebelvírek tím, že nacupitají do komnaty namačkaní pod pláštěm jako nějaký bubák.

Harry je mezitím probodne dost nepěkným pohledem, a to jak Thea co na něj kouká skrz prsty, tak Blaise co je mimo a směje se tu s idiotským výrazem ve tváři.

"Když vám o tomhle řeknu, necháte si to pro sebe. Mně jde o Ginny a Hermionu a vám o Draca." shrne Harry jednoduše důvod, proč jim nabízí spojenectví a co to obnáší.

"Takže to je Hermiona a ne ty kdo spí s Dracem?" zeptá se hloupě Blaise a Theo, kterému to už došlo ho kopne do nohy.

"Hermiona spí s Malfoyem?" ignoruje pointu a zaměří se na fakt Harry.

"Nevíme to jistě, ale asi to tak vypadá."

Ano, nepsané pravidlo o tom, že kluk a holka nemohou být přáteli, že ano...

Harry se rozhodl nezeptat se na otázku, co tam tedy dělá Ginny, protože pak už by mu jistě explodoval mozek.

Zjistil, že Theo s Blaisem nejsou moc dobří v konspiračních teoriích a akorát by ho zmátli a vyděsili.

Po tom, co Harry předvedl, jak funguje neviditelný plášť a překvapení Zmiozelové prozkoumali jak funguje a jestli to není past a nebezpečné, stale s obdivem si ho všichni tři přehodili přes sebe a vydali se na misi, jež je čekala nyní.



Co to vymejšlim zase, to je taková volovina! 🤣🤣🤦🏻‍♀️

Kapitola opět déle než jsem slíbila a zároveň porušení pravidla nepsat v noci... 🤣🤣

Zejtra druhou hodinu test z biologie a hodinu po tom test z chemie... Úplný kombo na chudáčka Kristinku... Chi umřít 🤣🤣

Užívejte čtení, hlasujte, komentujte, za prvních 100 ⭐ vás zbožňuju, jste zlatíčka 🥰

Tinka 🖤

Musím tě chránitKde žijí příběhy. Začni objevovat