Draco,
Dneska večer v Komnatě nejvyšší potřeby. Buď tam přesně v jedenáct.H.
Hermiona přivázala Ginnyině sově na nohu malý stručný vzkaz a nechala ho odletět.
"Jsi si jistá, že je dobrý nápad, abych poznala druhou tvář Draca Malfoye?" zeptala se váhavě zrzka, když zřela spokojený úsměv na Harmionině tváři.
"Naprosto. Dokud neuvidíš, neuvěříš." pronesla Hermioně vševědoucně a obě dál seděli u okna a zasněně sledovali pozemky a sovu, jež si to plachtí vzduchem rovnou ke Zmiozelskému útočišti.
****
"Ale ale aleee.... Milostné psaníčko!" zašvitoří Blaise, když otevře okno.
Chlapec tmavší barvy, vysoký a s velmi temperamentní povahou utrhne srolovaný dopis sovičce z nohy. Draco se narovná a zpozorní.
"Je to vůbec pro tebe? Co když je to Crebba nebo Goyla? opravdu chceš těm dvěma ukrást tu radost z první milostné zprávy co kdy v životě dostanou?" uchcechtne se Draco.
"Vsadím se, že jim je to u zadku a rozhodně ne milejší než opětované vykrádání zásob koblih v kuchyni." zasměje se i Theo a odloží knihu.
Neznámá sova, stručný vzkaz a pět obyvatel pokoje, kam sova přiletěla. Složité dilema, jestli je psaníčko pro plavovlasého zmiozelského prince, vysokého inteligentního svůdníka nebo vyhlášeného komika s tak pěkným vzhledem a tak nevalnou pověstí.
Blaise s dopisem mv ruce vyskočil na postel a v rámci nepozornosti svých dvou přátel začal číst.
"Draco..." začal dramaticky procítěně.
Jmenovaný se zarazil a rozhodl se psaní držené v rukou nesprávné osoby získat zpět.
"A už ho máme cassanovu! Čti dál! Čti dál!" skandoval Theodor a snažil se Draca dostat z Bleiseova dosahu.
"Dneska večer v Komnatě nejvyšší potřeby. Buď tam přesně v jedenáct." dočetl Blaise. Theo se rozchechtal na celé kolo a Draco sebou naštvaně plácnul do postele. Vytočili ho. To bude zas keců.
"Tak tady se někdo hned oo příjezdu do školy rozhodl upustit páru!" smál se Blaise spolu s Theem.
"Pitomci!" zamručel Draco, naštvaně vypochodoval z místnosti a nezapomněl dramaticky třísknout dveřmi.
Když byl Draco z doslechu, naklonil se Theo k Blaisemu. "Nevíš, kdo to napsal?"
Blaise sebou trhnul. Má jednomu příteli říct pravdu, nebo lhát a ochránit tak toho druhého?
Zatímco se topil v myšlenkách, Theodor ho probodl nedůvěřivým pohledem. "Ty to víš!" vyhrkl.
Blaise opravdu přesvědčivě zakroutil záporně hlavou. "Ne!"
"Tak ven s tím, kdo to je?" zkusil to Theo po zmiozelsku. Prostě zpříma.
"Nevím! Mám tušení... Ale nejsem si jistý. Ten člověk se nepodepsal..." zamyslel se Blaise a podal Theovi psaníčko.
Jedinou nápovědou bylo písmeno H. Nebo tu bylo snad ještě nějaké vodítko?
"Důležité je, že Draco přesně věděl, od koho to je..." usoudil dle kamarádova roztržitého chování Theo.
"Moment podívej!" vyhrkl čokoládový Zmiozel a odhrnul srolované záhlaví utrženého pergamenu.
Byl tam patrný útržek znaku nebelvírské koleje. V Prasinkách se prodávaly takové pergameny na doporučení školy, aby byl v testech a esejích větší pořádek.
"To neee... Nebelvír, písmeno H... pane bože on mu řekl Draco! Víš co to znamená?!"
"Naprosto přesně. Draco a Potter mají dnaska rande v Komnatě nejvyšší potřeby a my je budeme sledovat!"
Přísahám, že pozdě večer (1:26 teď přesně 😂) nebudu psát hp fanfikce... tady přesně můžete vidět jak špatný to je... 😂😂
Toto platí pro příště, teď zkusím ještě jednu kapitolu napsat, abyste se nad mojí stupiditou pobavili. 😂
Tinka 🖤
ČTEŠ
Musím tě chránit
Fanfictionstart- červen 2020 finish- |?| Severus tu dívku držel ve svém náručí, když mu jeho sestra dala na dlouho s bohem a on pochopil, že to bylo nejspíš navždy. Svět byl pro to malé v peřince tak moc nebezpečný, že věděl, že bude lepší, když život zasvět...