Tanıtım -2

4.7K 250 68
                                    

Kız önünde durduğu kapıya bakarak hırsla  homurdandı.

"Bütün aksilikler beni bulur zaten! O zampara,burnu kaf dağında olan,baba parası ile kendini bir halt sanan zengin züppesinin yüzünden başladı her şey! Devamı da geliyor işte! Uğursuz! Gül gibi işimden oldum onun uğursuzluğu yüzünden! Ahhh! Ahh! Bir adını öğrene bilseydim de haddini bildir seydim o kendini beğenmiş piç kurusuna! Şimdi işin yoksa milletin ayak işlerine bak sarhoşuyla,sapığıyla,şerefsizi ile uğraş!" Geçen gece yaşadığı olay aklına gelince üzerindeki yeleğin cebinden çıkardığı şişeyi avcuna sıkıştırarak derin bir nefes çekti içine. "Hadi kızım Mahru başlıyoruz yine! Allah yardımcın olsun!" Yüzünü buruşturup dudaklarını dişleyerek kapının kilidini çevirdi. Kapıyı yavaşça açarak içeriye doğru bir adım atmıştıki aniden kolundan çekilmesi ile benliğini saran korkuyla avcundaki spreyi yan tarafındaki kişinin yüzüne doğru sıktı.

Odayı saran acı dolu haykırışın arasında Mahru yumruk yaptığı elini adamın neresine denk gelirse savurarak bağırdı.

"Allah belanı versin senin sapık herif! Sarhoş! Pislik! Allahın cezası! Paranızla her haltı yiyebileceğinizi zannediyorsunuz Allah'ın belaları!"

"Ahhh! Gözlerim! Kimsin lan sen!? Kaan geldi zannetim o yüzden öyle çektim! Kimsin sen!?" Soner acıdan gözlerini açamazken bir taraftanda aldığı darbelerden kendisini korumaya çalışıyordu. " Manyak mısın? Dur sana be! Ne sapığım, ne sarhoşum ben!" Dişlerini sıkarak derin bir nefes alan adam acı ve öfkenin karışımı bir sestonuyla kükredi.

" Ahhh! Gözlerim yanıyor! Ne yaptın Allah'ın manyağı!" Göğsüne aldığı darbeyle eli göğsüne giderken gözlerini açmaya çalışsa da bir türlü başaramıyordu.

"Bir de kim olduğumu soruyor utanmadan hayvan! Seni tacizci pislik!"

"Ahhh! Gözlerim önüme akacak şimdi yeminle!" Başına aldığı darbeyle doğrulmaya çalışarak bağırdı. "Ulan bir dur! Deli midir nedir! Kaan mı yolladı seni doğruyu söyle!?"

Mahru adamın sorusu ile yüzüne sert bir tokat atarak çemkirdi.

"Seni adi pislik! Ben eskort muyum ki o dediğin kişi beni sana yollasın? Sapık! Yemin ediyorum parçalarım seni burada!"

Soner sürekli aldığı darbelerden dolayı sinirlenirken yediği tokatta üzerine tuz biber olmuştu. Ne olduğunu anlamadıkça öfkesi gözlerindeki acıyı bile unutturur duruma gelmişti. Karşısındakini görmeden elini sertçe dur dercesine kaldırarak kükredi.

"Kesss artık! Sen ne hakla bana tokat atarsın! Saçma sapan suçlamalar yaparak beni darp ediyorsun!" Mahru adamın kükreyişi ile bir an kendine gelirken kısa bir an duraksayıp adamı inceledi. Sarhoşa benzer bir hali yoktu ve adam gayette ayık gözüküyordu. Öyle zararlı sırnaşık bir tipede benzemiyordu fakat ne çıkacağı belli olmazdı. En ufak ters bir hareketine karşı atakta beklerken Soner öfkeyle dişlerini sıkarak tısladı. "Bu yaptığını sana ödeteceğim lanet olası! Bu düğün kuzenimin ve o beni piçlik olsun diye bu lanet odaya kilitledi! Ben onun geldiğini düşünerek o şekil davrandım! Senin zannettiğin gibi ne sapığım, ne de sarhoşum!"

Mahru karşısında gözleri kapalı bir şekilde acıyla kıvranan adamın sözleri ile ne yapacağını şaşırarak ona baktı. Anlaşılan bir yanlış anlaşılma yaşamışlardı. Ama şimdi alttan alıpta kendini ezdiremezdi bu züppeye. Şaşkınlığını gizleyemeyerek çemkirircesine konuştu.

"Be..ben ne bileyim öyle şey ettiğinizi! Yani öyle zannettiğinizi! Üstüm olacak o estetik abidesi sarı şırfıntı, burada kilitli kalan bir sarhoşun olduğunu söyleyince ben de tedbir aldım kendimce. Hem işe yeni başladım sayılır. Baba parası ile bir yerlere gelen zengin bir züppe, çalıştığım küçük şirketin kapanmasına neden olunca bizi işten çıkardılar. Eee kendi mesleğimi icra edeceğim bir iş bulana kadar benim de sonum garsonluk oldu! Her gün kaç türlü sapıkla,sarhoşla muhattap oluyorum ben haberiniz var mı? Tedbirli olmak,kendimi korumak zorundayım! Geçen gece iki sarhoş iş çıkışı eve dönerken beni sıkıştırınca bende bu önlemi aldım! Hayatımız siz erkekler kadar kolay değil! Ekmeğimizi kazanmak için çakışmak zorundayız. Siz gibi paramız bol değil anlayacağın! Sen gibi parası bol olanlar ne tekliflerle ne sapıklıklarla geliyorlar haberin var mı!? Seni de öyle sapıklardan zan...."

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin