Bölüm Şarkısı- İpek Karabağır - İnci Misali
Geçiş bölümü olduğu için biraz uzun bir bölüm oldu. Artık normal bölümlere geçeceğiz o yüzden bu bölüm boşlukları doldurmak ve kurguyu oturtmak için geçiş bölümü oldu. Hepinize keyfli okumalar yorumlarınızı bekliyorum ❤❤❤
Gece sabaha dönerken Mehmet başında beklemek zorunda olduğu adama ters ters bakarak homurdandı.
"Bir de bakıcı gibi başını bekliyorum itin! Ulan ben sevdiğim kadına kavuşmuşum ama senin yüzünden bunun sevincini bile yaşayamadım be! " Bakışlarını Cenk'in üzerinden çekerek oturduğu yerden kalktı ve ilk gün ışıkları ile odayı aydınlatan pencereye doğru ilerledi.
Dün gece Hayal adamın yarasına gerekli müdehaleyi yaptıktan sonra Verda'yla konuşmasına izin vermeden ona da bir sakinleştirici iğne yaparak yapacakları konuşmayı zamanı değil diye engellemişti. Daha sonra Verda'yı da alarak, kendisine hasta bakıcı muamelesi yapıp, aksi bir durumda onu uyandırmasını söyleyerek Verda ile birlikte rahat bir uykuya kucak açmışlardı Hayal ve Verda hanım.
"Ben daha içimdeki hislerimi açamadım sevdiğim kadına be! Reva mı ulan bu, onca yıllık bekleyişin ardından duymak istediklerini duyamadan elin ismini cismini bile bilmediği adamına hasta bakıcılık yapmak! Ulan Verda ben de Mehmetsem baltaladığın en özel gecemin acısını senden çıkartmasını bilirim! "
"Cenk!"
Kendi kendine homurdanırken arkasından gelen sesle o yüne döndü ve hala yatan adama kaşlarını çatarak öfkeyle tısladı.
"Ne diyorsun lan sen? Cenk kim hırt!?"
Cenk karşısındaki adamın öfkesine anlam veremeyerek bakarken oturur pozisyona gelmek için hareket len miştiki, Mehmet bir kaç adımda ona yaklaşarak yatdımcı oldu. Kendisine yardım eden adama bakışlarını çevirerek hafifçe başını eğdi.
"Teşekkür ederim. İsmim Cenk." İkili sessizliğini koruyup bakışları ile birbirini incelerken Mehmet'in fotoğrafını dün Verda'nın telefonunda gören Cenk onu hatırlayınca elini uzatarak sözlerine devam etti.
"Sen de Mehmet olmalısın Verda'nın abisi."
Kendisine uzatılan ele ters ters bakan Mehmet aynı şekilde elini uzatarak Cenk'in elini tuttu ve gereğinden fazla sıkarak cevap verdi.
"Evet! Sen de şu her şeye burnunu sokan ilişki uzmanı Verda'nın sevgilisisin anladığım kadarı ile."
Cenk adamın elini sıkışından ve söylediği iğneleyici sözlerden sonra gülmemek için kendisine güçlükle hakim olurken aynı şekilde karşılık verdi.
"Sende sevdiği kadınla bir ilişki kurmayı bırak, ona açılamayan o ağır kanlı şahsiyetsin anladığım kadarı ile. " Mehmet'in öfkeden gerilen yüzüyle kendiside yüzüne ciddiyetini takınarak sözlerine devam etti. " Neyse şimdi konumuz bu değil. Verda nasıl? Bir şeyi var mı? Yaralandığımı fark edince çok kötü olmuştu."
Mehmet başını sağa sola sabır dilenircesine sallayarak homurdandı.
"Sevgilin iyi merak etme! Hatta o kadar sağlıklı ki kış uykusuna yatmış gibi uyanamadı bir türlü."
Mehmet'in sürekli Verda'dan sevgilin diye bahsetmesine önce anlam veremezken daha sonra dün telefonda söylediği sözle buna kendisinin yol açtığını anlayınca durumu açıklamak için konuşmaya niyetlenmiştiki Mehmet üzgün bir yüz ifadesi ile tekrar konuştu.
"Gece bizi aradı, sevgilim yaralandı deyince aklım başımdan gitti onun da zarar görmüş olması ihtimali ile."
Cenk,işittiği sözlerle Verda'nın kendisini neden sevgilisi olarak tanıttığına anlam veremezken Mehmet sözlerine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR HATA İKİ MUCİZE ( DAVA SERİSİ -5 )
Romantizm+18 Sahneler içerir Küçük kız televizyonda oynayan filmden bakışlarını çekerek merakla kıstı. Acaba babası ve annesi de böyle mi evlenmişti? Aklına takılan soru ile hızla oynadığı bebeklerini bırakıp koltukta oturan anne ve babasına doğru ilerleye...