Tanıtım -1

13.5K 444 182
                                    

"Ben inandım öyle bir inandım ki körü körüne hemde. Seviyor sandım!  Cahilce onun tatlı sözlerine, oyunlarına kandım! Bu dünya'nın kökü yalanken ben gerçek sevgi varmış gibi aldandım!" Dudaklarını yaptığı hatanın hırsıyla dişleyerek acıyla fısıldadı. " Tıpkı şairin sözlerindeki gibi. Bir film'de görmüştüm ; İnsanlar birbirlerini gerçekten "SEVİYORDU" Biraz önce ısırdığı dudaklarında bu defa çektiği acının izlerini taşırcasına buruk bir tebessüm  oluştu. "Ben insanların bir birini gerçekten seveceğine inandım! Meğer ne doğru söylemiş şair. Keşke hayallerim hep o filmlerdeki sevgi dolu sahnelerle sınırlı kalsaydı. "

Kızın dudaklarından acıyla dökülen Cemal Süreyya'nın sözleri ile genç adam donuk bakışlarını onun ağlamaktan şişmiş gözlerine çevirerek duygusuz bir ses tonuyla konuştu.

"Bu gün  bizi mutsuz edenleri, yarın başkaları mutsuz eder.  Aslında herkes tanımadığı birilerinin intikamını alır bu hayatta." Genç adamın sözleri ile kız ıslak mavi gözlerini karşısındaki duygusuz bakışlara çevirdi. Sözlerine karşılık kız çaresizce doğrumu söylüyorsun bakışları atarken, genç adam onun bakışlarına karşılık omuzlarını umursamaz bir tavırla silkerek sözlerine devam etti. "Ne demişler, herkese kalan bir miras vardır. Kimine para, Kimine YARA! "  Kız tekrar dolan gözlerini karşısındaki manzaraya çevirirken genç adam derin bir nefesi ciğerlerine çekti ve kızın donup kalmasına sebep olan o sözleri söyledi. " Görünen o ki, bizim kaderimize düşen hiç kapanmayacak bir YARA! Yapmayı düşündüğün şeyi bile bile bu gün burada seni ölümün soğuk kollarına terk edemem!" Elini kızın gözleri önüne uzatarak sözlerine devam etti. " Elimi tut ki yaptığın hata yüzünden sana layık görülen o mucizeyi de bir hata daha yaparak kaybetme!" Sanki boğazını bir el sıkarken hırıltılı bir nefes alarak dilinden zorla dökülen kelimeleri serbest bıraktı.

"EVLENELİM!"

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin