Bölüm -13

1.1K 103 248
                                    

Bölüm Şarkısı :  Ferdi Tayfur - Çiçekler Açsın

Kapıda kendilerine ateş saçan bakışlarla bakan adamın kim olduğunu anlamaya çalışırken onun arkasında birden beliren kadının ile kafası iyice karışmıştı.

"Gece gece mahalleyi inlettin be adam! Derdin ne!? Duyanda kızı eve erkek atmış zanneder!"

"Atmamış da ne bok yemiş! Şu hale bak kadın!"

Kocasının öfkeyle işaret ettiği yöne bakışlarını çeviren kadın gördüğü manzara karşısında dilinden dökülenlere engel olamadı.

"Galiba sadece eve atmakla kalmamış bizim kız Yusuf!"

Cenk kadının sözleri ile şok olurken Yusuf'un ani kükreyişi ile herkes olduğu yerde sıçramıştı.

"Leylaaaa! Ne demek oluyor bütün bu olanlar? Ulan kim bu adam!? Zeus gibi yarı çıplak ne iş yapıyor benim kzıımın evinde!?"

Kocasının mahalleyi inleten kükreyişi ile onu hızla içeriye iten kadın kapıyı kapayarak telaşla konuştu.

"Ne bağırıyorsun Opera sanatçısı gibi!Gir içeriye. Mahalleyi başımıza toplayacaksn."

Kendisini iteleyerek içeriye sokan karısı ile bağırmaya devam ederken Cenk kendine gelerek elindeki kazağı hızla üzerine geçirmeye çalıştı.

"Kim bu!? Kim kim!?"

"Yusuf baba yanlış anladın düşündüğün gibi değil."

Verda panikle sinirden köpüren adama doğru yaklaşırken Yusuf,elindeki kazağı giymeye çalışan adama doğru bir hamle yapmıştı ki Leyla araya girerek kocasının koluna yapışıp içeriye doğru sürükledi.

"Bağırıp durmayı keste neler oluyor anlayalım be adam.Aklını aldın kızın!"

Cenk panikle giymeye çalıştığı kazağı sonunda giymiş ve tuttuğu nefesini sertçe bırakmıştı. Hala bağırarak içeriye doğru giden adamı ve onu sakinleştirmeye çalışan kadını inceledi kısa bir an. Başına gelenleri düşününce sıkıntıyla saçlarını çekiştirdi. Verda ile karşılaşıp bu eve adımını attığından beri başına gelmeyen kalmamıştı. Ya bu evde bi sıkıntı vardı,ya da Verda da. Salonun içinde öfke ile volta adan adamla bakışları kesişince düşüncelerini onaylamazca başını iki yana salladı. Sıkıntı ne bu evde ne Verda da idi. Sıkıntı kesinlikle normal olmayan bu ailedeydi ve o bu aileyle Asya ve Tuğra sayesinde tanıştığına göre Verda'nın hiç bir suçu yoktu.

"Ne düşünüyorsun lan kukuman kuşu gibi!?"

Yusuf'un kendisini hedef alan sözleri ile panikle cevap verdi.

"Verda'nın bir suçunun olmadığını."

Babasına karşı verdiği cevapla Verda yanındaki adamı dürttü ve kendine çevrilen gözlere bakarak telaşla fısıldadı.

"Ne saçmalıyorsun sen!?"

Yanında ki kıza anlam veremeyerek baktı. Ne demişti ki? Ayrıca hiç kimseden çekinmeyen korkmayan biriyken bu adamın karşısında neden paniklemişti? Bu aile kesinlikle onun dengesini bozuyordu.

"Bir suçu yokta ondan mı gecenin bu vakti uygunsuz bir kıyafetle,uygunsuz bir durumda elin iti benim evimde!?"

Leyla odada sinirle dönüp duran kocasını oturtmaya çalışarak konuştu.

"Önce bi sakinleş sonra anlarız neler olup bittiğini. Tansiyonun yükselecek yine."

Kolunu çekiştirip duran karısının tutuşundan kurtulmak için kolunu sertçe çekerek işaret parmağını kaldırıp Verda'yı işaret edip tekrar konuştu.

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin