Bölüm-6

1.7K 189 170
                                    

Bölüm Şarkısı : Onur Gügercinoğlu - Sen bir Aysın

Mahru önünde duran defterdeki yazıya bakıp anlam veremeyince yüzünü buruşturdu. Kaçamak bir bakışla Soner'i kontrol ettiğinde onun kendisinden bir cevap beklediğini bildiği için sıkıntıyla yerinde kıpırdanmaya başladı.

Yanında oturan kızın sıkıntısından hiç bir şey anlamadığını,anlamıştı Soner. Nefesini sesli bir şekilde bırakarak homurdandı.

"Mahru sen benim başıma bela mısn!? Lan madem Hindistana gidip intikam alacaksın ne demeye çalışmıyorsun verdiğim derslere!" Soner'in öfkelenmesi ile günlük fırça saatinin başladığını da anlamış oldu. Tamam başka türlü tartışırken karşılığını veriyor altta kalmıyordu bu zırtapoza karşı lakin ders başkaydı. Adam haklıydı sonuçta. Sıkıntıyla dudağının sağ alt köşesini ısırarak başını daha çok eğmiştiki Soner'in kükremesi ile yerinden zıpladı.

"Isırma şu dudağını!" Bakışlarını Soner'e çevirerek şaşkınca bir kaç kez kırpıştırdı. Tamam bir şey anlamıyordu ama bu kadar bağırmasına da gerek yoktu değil mi!? Soner de Mahru'yu korkuttuğunu anlamış,onun kendisine şaşkınca bakan kırpıştırdığı gözleri ile ne yapacağını şaşırmıştı. Ellerini kaldırarak yüzünü sertçe sıvazlayarak sesinin tonunu ayarlayıp tekrar konuştu.

"Senin iyliğin için söylüyorum Mahru."

Mahru iri gözlerini mümkünmüş gibi daha da büyüterek şaşkınca fısıldadı.

"Dudaklarımı dişlemememi mi?"

Soner gelen soruyla yüzünü buruşturarak oturduğu yerden hızla kalktı.

"Banane kızım senin dudaklarından! İster ısır ister kopart!" Elini kaldırarak işaret parmağı ile masanın üzerindeki defteri işaret ederek sözlerine devam etti. " Eğer Arşad'ın karşısına donanımlı ve güçlü bir kadın olarak çıkmak istiyorsan derslerine çalışacaksın! Ondan bahsediyorum. Tutmuş bana dudaklarım mı diyor!" Kendisi bile o sözü ne için dediğinden emin değilken Mahru'unun masumca sorduğu soru Soner'in öfkeyle dolmasına neden olmuştu.Karşıkaştıkları ilk günden beri bütün dengesini bozmuş,onun yüzünden kendini tanıyamaz hale gelmişti. Düşünceleride öfkesini katmerlerken hırsla elini kaldırıp işaret parmağı ile Mahru'nun alnına bir kaç kez hafifçe vurarak sert bir dille konuşmasına devam etti.

"Dudakların işime yaramayacak Mahru! Aklın yarayacak aklın! Aklını çalıştır ve şu derslerine odaklan ki, ikimiz de bu zorunlu süreçten bir an önce kurtulalım!"

Soner'in sözlerini ne kadar alttan almaya çalışsada ne yapıp edip şirazesini kaydırıyordu karşısındaki adam. Alnına değen parmağı sertçe kavrayarak çattığı kaşlarının altından öfkeyle parlayan gözlerini dikti Soner'in gözlerine.

"Çek şu ön patilerini be! Alttan alayım dedikçe kapana kısılmış fare gibi yaygara koparmasana! Bana laf edeceğine sen kendine bak! Sen porno yönetmeni gibi aklını, benim kalçamla,dudağımla,bacağımla yoracağına öğretmeye odaklansan, bende öğrenirim heralde! Ama cenabetten keramet umulmaz ben de hata!" Sözleri ile Soner'in öfkeden kararan yüzünü umursamadan onu göğsünden ittirerek çemkirdi. " Uzaklaş beee azıcık taş arabası!"

Soner,Mahru'nun sözleri ile öfkeden deliye dönmüştü. Ne demişti o porno yönetmeni mi!? Yanlış duyduğunu düşünmeye çalıştıkça beyninde aynı sözler dönüyor doğru duyduğunu kanıtlıyordu. Ulan bu kız neler izliyordu da o tarz filmlerin iğnelemesini yapıyordu ona!? Tamam geçen gün o biçimli kalçalarına bakmıştı ama eteği sıyrıldığı için uyarmak amaçlıydı o! Ne yani o şekilde milletin önünde mi salınsaydı!? Evet o uzun ve seksi bacaklarını da görmüştü ama o da o kalçalarına kadar toplanan lanet eteğin yüzündendi! Hatta bugün dudaklarına da bakmıştı da,o da kendisine eziyet edip dudaklarına zarar verdiği için dikkatini çekmişti! Yoksa ne işi olurdu onun kalçasıyla,bacağıyla,dudağıyla! Bu kızın kesinlikle aklından zoru vardı! Ders çalışmak yerine kendisini nasıl çıldırtacağını çalışmıyorsa adam değildi! Düşüncelerinin kaydığı noktanın Mahru'nun ima ettiği noktalar olunca sinirle derin bir nefes aldı ve dişlerini sıkarak kendisini itmeye çalışan kızın üzerine doğru eğildi.Mahru'nun farkında olmadan hala tuttuğu parmağını sertçe onun tutuşundan kurtararak uyarırcasına salladı.

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin