Bölüm Şarkısı - Belkıs Özener - Hey Gidi Koca DünyaBölüm hızlı geldi ama bu hızı her daim beklemeyin okurlar 😉😉 Keyifli okumalar Yorum ve düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın 🥰🥰🥰
Asya,Tuğra'nın kollarında kendinden geçene kadar ağlarken Tuğra'da onu koruyamadığı için kendini suçluyarak döküyordu gözyaşlarını. Aklında tek bir şey vardı Nilay denen şeytandan bunun hesabını sormak! Elbetteki o Uras denen piçi de bulacak onun hesabını da kesecekti.
Asya'nın o yatakta kendinden geçmiş çıplak fotoğrafları telefonuna geldiğinde,arkasından gelen adresle çalıştığı mekandan nasıl çıktığını hatırlamıyordu bile. Firuze'nin aramalarını sürekli redederken onun attoğı mesajla o Uras piçinin Asya'yı tuzağa düşürdüğünü de anlaması uzun sürmemişti. Çünkü Asya ile en son görülen kişi o puşttu ve onunla birlikte çıkmıştı Asya o evden. O itin Nilay ile bağlantısı neydi bilmiyordu ama bu yaptıklarını ikisine de ödetecekti.
Kollarının arasında hala ağlayan kızın bir türlü sakinleşmemesi üzerine onu bırakarak duşa uzanıp suyu açtı ve sıcak ayara getirdi. Gözündeki yaşları silmek için ellerini kaldırıp avuç içlerini sertçe bastırdı. Onun hatası yüzünden gelmişti tüm bjnlar Asya'nın başına. Ne yapacaktı nasıl toparlayacaktı bu kız? Ne o yüzüne bakardı şu saatten sonra,nede kendisinin onun yüzüne bakacak yüzü vardı.
Hala ağlayan Asya'yı bir hamlede kucağına alarak akan suyun altına bıraktı. Eline aldığı duş başlığı ile bedenine suyu tutaraken bir taraftan da sürekli fısıldıyordu.
"Özür dilerim! Özür dilerim! Her şey benim yüzümden! Benim yüzümden başına geldi bu iğrenç olay!"
Asya bedenine çarpan ılık suyun etkisi ile irkilirken Tuğra başına şefkatle bir öpücük bırakarak tekrar fısıldadı.
"Geçecek! Gçecek Asya! Seni bu hale getirenlerin canına okuyacağım!"
Suyu tutan eli sertçe ittirerek kan çanağına dönmüş gözlerini Tuğra'ya çevirip öfkeyle bağırdı.
"Geçmez! Geçmez! Ben bittim Tuğra! Ben...Ben babamın,abimin yüzüne nasıl bakarım!? Ben nasıl aldandım!? Ben nasıl inandım Tuğra!? Sen beni sürekli uyardığın halde ben nasıl güvendim!? İnsanları sevmenin,güvenmenin bedeli bu kadar ağır olmamalı! Sevmek için yüreğimi açmamın bedeli kirlenmek olmamalı!"
Asya'nın suyun altında çırpınarak söylediği sözler Tuğra'nın içindeki ateşi harlarken onun ellerine uzanarak sıkıca kavradı ve bakışlarını birleştirerek fısıldadı.
"Senin bir suçun yok! Onlar seni asla kirletemez! Senin masumiyetine leke süremezler Asya! Kendine bu eziyeti yapma!"
Başını öfkeyle iki yana sallayan kız ellerini Tuğra'nın tutuşundan kurtararak göz yaşları içinde tekarar bağırdı.
"Dinlemedim seni! Dinlemedim! Ben saftım sen beni hep korudun ama ben hep karşı koydum senin korumalarına! Salağım ben salak! Akılsızım!"
Asya'nın bu defa da ellerini başına sertçe vurmaya başlaması ile ellerini tekrar kavradı ve sertçe bağırdı.
"Yapmaa! Senin suçun yok diyorum yapma! Her şey benim yüzümden oldu! Nilay'ın çevirdiği oyunu anlayamadım! Seni koruyamadım! Suç senin değil! Acının üzerine bir de kendini suçlama! Çünkü söylediğin sözler kendinden çok benim canımı yakıyor! Benim suçumu,benim hatamı yüzüme vuruyor!"
Asya,Tuğra'nın çıkışı ve sözleri ile donup kalırken Tuğra yaptığı hatayı fark ederek tekrar telaşla konuştu.
"Yaşadıklarını sana unutturamam ama onlar bu yaptıklarının cezasını çekecek! Yemin ederim çekecek! Sen yeterki kendine gel. Seni yalnız bırakmayacağım. Onların cezasını verdikten sonra ailelerimizin karşısına beraber çıkacağız ve senin hiç bir suçun olmadığını,bütün bunların benim yüzümden başına geldiğini anlatacağım. İsterse beni silsinler hayatlarından ama sen kendine gel yalvarırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR HATA İKİ MUCİZE ( DAVA SERİSİ -5 )
Romance+18 Sahneler içerir Küçük kız televizyonda oynayan filmden bakışlarını çekerek merakla kıstı. Acaba babası ve annesi de böyle mi evlenmişti? Aklına takılan soru ile hızla oynadığı bebeklerini bırakıp koltukta oturan anne ve babasına doğru ilerleye...