Bölüm -5

1.4K 183 238
                                    

Bölüm Şarkısı - Neşe Karaböcek - İnşAllah- MaşAllah

Ben geldimmmm 😁😁 Keyfli okumalar hepinize yorumlarda bekliyorum sizleri 😘😘

Kapının ağzında duydukları çığlık sesiyle Tuğra'nın korku dolu bakışları Kayra'yı bulurken  ikisi de donmuş gibi hareket edemiyorlardı. İkilinin arkasından gelen Cenk onları sertçe iterek içeriye girerken onlarda kendisine gelmiştiki içeriden kükreyen adamın sesiyle o yöne doğru iletlediler.

"Asya!!! Sakın kızım ver elini bana! Yapma yavrum! Seni bunu yapmaya iten sebep her  neyse konuşuruz! Ver kızım elini bana hadi!"

Tuğra ve Kayra sesin sahibinin babaları olduğunu bile balkona çıkınca fark edebilmiş, bakışları babalarının elini uzattığı yöne kayınca, balkonun dış kısmında korkuluklara tutunur halde olan  Asya'yı bulmuştu bu defa.

Gördükleri manzara karşında ikisi de şok olmuş bir şekilde kalırken, Cenk ani bir hareketle korkuyla Asya'ya doğru bir hamle yaptı.

"Asyaaa!"

"Kal ordaaa!"

Mehmet'in kükreyişi evi inletirken Cenk'e doğru kaldırdığı eli ile Cenk  olduğu yere çakılı kalmıştı adeta.

" Olduğun yerde kal! Görmüyor musun kendinde değil!"

Mehmet'in kükreyişi Asya'yı da kendine getirirken ağlamaktan şişmiş gözlerini onlara doğru çevirerek titrek bir sesle fısıldadı.

"Yaklaşmayın! Yalvarırım gidin Mehmet amca! Be...Ben yapamam! Bu halde yaşayamam! Yaptığım hata yüzünden yaşayarak  kimsenin hayatını mahfedemem!"

Sözlerini bitirip bakışlarını tekrar aşağıya doğru çevirerek başını olumsuzca sallayıp güçsüzce tekrar fısıldadı.

"Yapamam!"

Asya'nın perişan hali ve yapmaya çalıştığı şeyle Tuğra'nın içini bir ateş sarmıştı. Her şey onun yüzünden olmuştu. Bilmeyerekte olsa zarar vermişti ona. Nilay şeytanının kirli oyununa kurban olmuşlardı ama izin vermeyecekti! Ne olursa olsun Asya'nın canına kıymasına asla izin vermeyecek,yaşadığı sürecede bu yükü onun omuzlarına bırakmayacaktı!

Kayra ve Cenk'in arasından sert bir şekilde geçerek bir anda,daha kimse ne olduğunu anlamadan o da Asya gibi balkonun dıştarafına geçti bir hamlede.

"Tuğraaa!" Derya attığı çığlıktan sonra başını kocasının göğsüne gömerek gözyaşları arasında fısıldadı. "Ne yapıyor bunlar akıllarınımı kaçırdılar!? " Kayra karısının başını göğsüne bastırıp başına bir öpücük bırakarak endişeli bakışlarını kardeşi ve Asya'dan çekmeden fısıldadı.

"Onlar kaçırdımı bilmem ama bu Tuğra aptalı Asya'yı oradan indiremezse ve onlara bir zarar gelirse benim kaçıracağım muhtemel!"

Mehmet oğlunun yapmaya çalıştığı şeyin Asya'yı kurtarmak için bir hamle olduğunu düşünsede içi içini yiyordu ikisinede bir zarar gelecek diye.

Tuğra yavaşça Asya'ya doğru yaklaşırken ona zarar vermekten korkarak içindeki korkuyu bastırmaya çalışıp boğuk   bir sesle konuştu.

"Sen şimdi buradan atlarsan yemin ederim bende atlarım Asya!" Asya'nın bakışları Tuğra'yı bulurken o akan gözyaşlarına inat yüzüne buruk bir gülümseme kondurarak devam etti sözlerine. " Seni herkesten korudum ama ben kendimden koruyamamışım! Bilmeden de olsa en büyük zararı ben vermişim sana!"

Asya,Tuğra'nın sözleri ile başını iki yana sallayarak gözyaşları içinde fısıldadı.

"Senin suçun yok! Yalvarırım geç diğer tarafa Tuğra! Ben kimsenin yüzüne bakamıyorum! Herkesten utanıyorum!"

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin