Bölüm-16

364 52 238
                                    

Bölüm Şarkısı : Emel Sayın : Aşkın Kanununu

Verda gelen soruyu beklemediği için,kendisinden öfkeyle cevap bekleyen adama şaşkınca baktı ve aklına gelen şeyle böyle bir şeyin olup olmama ihtimalini düşündü kısa bir an.Düşünceleri arasında başını olumsuz anlamda iki yana sallayarak kendinden emin bir şekilde karşısındaki adama cevap verdi.

"Ben senin anneni tanımıyorum bile be!Tanımadığım bi insanı nasıl ziyaret ederim!?İyice saçmaladın artık!?"

Aldığı cevapla tatmin olmayan Cenk araca oturttuğu kızın üzerine biraz daha eğilerek sertçe konuştu.

"Tanımıyorsun da onun için mi bu akşamki yemeğe davet ettin!?"

Elini torpidoya sertçe vurarak Verda 'nın şaşkınlıktan açılan gözlerini ve araçta çıkan yüksek sesle ürkekçe sıçrayışına aldırmadan sözlerine devam etti.

"Ulan ailecek sizin derdiniz ne!? Ne yapmaya çaloşıyorsunuz siz Verda!? Hani bu oyun bitecekti!?Hani benden korkuyordun kızım sen!?Ailen ateşle oynuyor Verda! Ben damat değil cellatım cellat! Ailen bunu bilmesede sen net bir şekilde bilirken,benden azrailinmişim gibi korkarken nasıl annemi ziyaret edersin!?Aklın nerede senin lan!?"

Cenk'in sert sesi ve öfkeden kararan yüzünden korkarken onun sürekli bağırıp çağırmasıda kalbini bir kuş misali korkuyla çarptırıyordu.Korkudan dolan gözlerini bir kaç kez kırpıştırarak kısık ve ürkek bir sesle cevap verdi.

"Ben bilmiyordum.Senin annen olduğunu bilmiyordum gerçekten.Yusuf babam,abimin nikah işlemleri ile uğraşırken akrabası olan yalnız yaşlı teyzesinin hastalandığını söyledi. Halletmesi gereken işleri olduğu için onunla ilgilenemeyeceğini benim gidip kontrol etmemi rica etti. Bende kadının haline üzüldüğüm,Yusuf babamı da kıramadığım için gittim. Ne bileyim ben senin annen olduğunu."

Cenk kendisine ürkekçe cevap veren kızı şaşkınca dinledi. Bu alavere dalavere işleride neyin nesiydi? Annesi ile bu kızın babası ne ara tanışmıştı da durum bu raddeye gelmişti.

"Rahatsızlığından dolayı istemeye katılamadığı için,muhakkak yemeğe gelmesini iletmemi istedi. Ben o yüzden çağırdım anneni."

Verda'nın sözleri ile nefesini sertçe bırakan Cenk,onun üzerine biraz daha eğilerek emniyet kemerini taktı.Kızın korkudan titrediğini fark edince geri çekilirken dudaklarından firar eden küfüre engel olamayarak aracın kapısını kapatıp direksiyona doğru ilerlerken kendi kendine homurdandı.

"Dengemi bozuyor! Yeminke bu kız ve bunun deli sülalesi benim olmayan dengemi bozuyor! Madem benden bu kadar korkuyorsun ne demeye karşımda diklenirsin ki!?"

Aracın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturarak kapıyı sertçe kapatarak homurdanmasına devam etti.

"Bana ailende muhattap olabileceğim normal bir insan göster Verda!Normal bir insan gösterki bu anormal durumdan seni en az hasarla çıkarabileyim."

Yanındaki adamın kendisi ile konuştuğunu düşünen kız bakışlarını tedirgince ona çevirmişti ki onun kendi kendine konuştuğunu fark edince fısıldarcasına cevap verdi.

"Ailemin normal olmadığını en başından biliyordun.Üstelşk bu oyunu sen başlattın. Sen o gece abime sevgilim oldu...."

"Evet lanet olsun ben başlattım!"

Cenk'in tekrar bağırması ile Verda dudaklarını dişlerken o aracını çalıştırarak yola koyuldu.

"Ben o an seni içinden bulunduğun zor durumdan kurtarmak istedim sadece! Evet ailenin anormal olduğunu o gece gayet net anladım.Hiç tanımadığı insanın aracına kuzenini saklayan bir dangalak, sevdiği kıza cesaretsiz liginden dolayı açılamayan ahmak bir abi,ne işle uğraştığımı bildiği halde seninle oynamak zorunda kaldığımız oyuna devam etmemi isteyen bir amca ve onun ekürisi oğlu,en önemlisi ise benden ölümüne korktuğu halde kuyruğu dik tutmaya çalışıp bana diklenen,arkasına bile bakmadan kaçması gerekirken her an başıma daha büyük işler açan sen!"

BİR HATA İKİ MUCİZE  ( DAVA SERİSİ -5 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin