נקודת מבט ג'יימס:
הארי ואני חזרנו לבית שלי אחרי שסיימנו את הלימודים "וואי! קלטת איך אליסון חפרה היום?!" אמרתי ביאוש "כאילו בסדר הבנו בפעם הראשונה את מה שאמרת את לא צריכה לומר את זה כל השיעור" הארי צחק והיה לו חיוך גדול על פניו שחשף את זוג גומותיו המהפנטות. אני שבוי לחיוך שלו. שמחתי לראות את החיוך הזה, הרגשתי שבזמן האחרון קצת התרחקנו בזוגיות שלנו. הלכתי למטבח ופתחתי את המקרר "מה יש לאכול? אני מורעב" הארי שאל "אמממ...אין ממש" גיחכתי "אז מה נעשה? רוצה להזמין משהו?" הוא הציע "רוצה שנכין פסטה?" שאלתי "אתה יודע להכין פסטה?" שאל וגיחך "כמה מסובך זה כבר יכול להיות?" אמרתי במעט חשש "סבבה, אני אמצע איזה מתכון בגוגל"
הוצאתי סיר וקופסאת פסטה "תוציא עגבניות, סיר קטן, מלח פלפל ושמן זית" הארי אמר ואני הנהנתי והוצאתי את מה שאמר. מילאתי את הסיר במים מהברז ושמתי בפנים את הפסטהכפי שהיה כתוב על האריזה, הדלקתי את הגז והסתכלתי על השעון. הארי בא לידי, לקח קרש חיתוך, סכין ואת העגבניות והחל לחתוך. הסתכלתי על השעון וראיתי שעברו 11 דקות, הורדתי את הסיר מהגז והוצאתי את המים. אני והארי הסתכלנו על הפסטה ולא הבנו מה נסגר איתה "מה עשית לפסטה?" הארי שאל גיחוך "לא יודע, עשיתי כמו שהיה כתוב על הקופסא" "אז איך זה הפך לגוש בצק מבושל?" הוא היה בהלם ממני "לא יודע" צחקתי "העיקר עד כמה זה יכול להיות קשה" "אופס" אמרתי ושנינו פרצנו בצחוק "טוב אני חושב שעדיף שנזמין משהו, כי הגוש הזה לא נראה ממש אכיל ואם נמשיך פה אני חושב שהמטבח ישרף" אמרתי במעט ציניות "רוצה המבורגר?" "תמיד" עניתי להארי והוא מיהר להתקשר להזמין.
שנינו שכבנו במיטה שלי והיינו בטלפון "טוב עזוב את הטלפון, הרבה זמן לא היינו ככה רק שנינו" אמרתי והוא הניח את הטלפון על השידה והסתובב אליי. הארי התקרב אליי והאף שלי השתפשף בשלו, הוא הצמיד את שפתיו לשלי ונישק אותי נשיקה סוערת במיוחד.
התגעגעתי למגע שלו, לפרפרים שהוא גורם לי. נהניתי כל כך, תפסתי את חולצתו והתחלתי להרים אותה, הרגשתי את המשיכה שלי אליו. פתאום הארי ניתק את שפתיו משלי והסתכל עליי עם הבעה לא מוסברת "אני מצטער ג'יימס, אני עדיין לא מוכן" הוא אמר והשפיל את מבטו "לעזעזל איתו" מלמלתי לעצמי כמעט ללא קול, אבל לפי הבעתו הבנתי ששמע. הוא קם מהמיטה במהירות "לא! הארי! אני מצטער" אמרתי וקמתי אחריו "לא ג'יימס, אני לא מסוגל! אל תבוא אחרי." הוא אמר וקולו נשבר הוא רץ למטה, שמעתי את הדלת נסגרת והבנתי שיצא. נאנחתי, לקחתי את הכרית שהייתה לי על המיטה וזרקתי על הקיר "לעזעזל!" צעקתי "עברו כבר כמעט פאקינג חודשיים!" אני מת לשכב איתו.
YOU ARE READING
Damn it! I think I'm in love - L.S
Fanfiction(הושלם) עונה שניה עכשיו בפרופיל שלי איך מנהלים זוגיות עם אקס של אחי הקטן? איך מנהלים זוגיות עם החבר הכי טוב של אחי הגדול שכל היום מתמזמז עם אנשים? איך שומרים אהבה כל כך גדולה אבל גם כל כך אסורה בסוד? אני כותבת חדשה, אני ממש מקווה שתאהבו את הסיפור. ...