נקודת מבט לואי:
התעוררתי על הספה בביתו של הארי, אלכס לא נתן לי לישון עם האז באותו החדר ודי הבנתי אותו אז הסכמתי לישון על הספה. אני חושב שאלכס עומד להתעצבן עליי כל פעם שאכנס לחדרו של הארי בזמן הקרוב, הוא אח גדול מגונן אבל יש פעמים שהוא מעט מגזים. בכל אופן אני צריך להתכונן לזה נפשית, זה הולך להיות קשוח.
"בוקר טוב לואי" שמעתי את אן אומרת מכיוון המטבח "בוקר טוב אן, מה שלומך?" התיישבתי על הספה והרמתי את החולצה שלי מן הרצפה, אני שונא לישון עם חולצה, בדרך כלל אני בכלל ישן עם בוקסר בלבד אבל בגלל שאני ישנתי בסלון נשארתי עם מכנסיים. "אני בסדר, איך אתה?" לפי קולה יכולתי לדעת שהיא מחייכת, אן היא אדם חייכני וחיובי זה כיף "אני גם" השבתי ולבשתי את החולצה "ראיתי שישנת היום על הספה, מה קרה? אתה והארי רבתם?" היא יצאה מהמטבח כדי שנוכל לדבר כמו אנשים נורמלים "אמממ בואי נגיד שזה די מסובך אבל אני והארי בסדר, אלכס סוג של אסר עלי לישון עם הארי בחדר" אמרתי וגרדתי בעורפי, זה נשמע מוזר. "או אני מבינה, אני לא אתערב אין לי כוח לכל המלחמות שלכם" היא נאנחה ואני גיחכתי, היא צודקת.
"בוקר טוב" שמעתי את קולו המתוק של הארי והפניתי את ראשי אל המדרגות, הוא עמד שם לבוש עם חיוך קטן שחשף את זוג גומותיו. הוא כל כך יפה. "בוקר טוב האז" קמתי מהספה והלכתי לעברו, עטפתי את עורפו בזרועותי וריסקתי את שפתיו על שלו. "בוקר טוב אדוארד" שמעתי את אן אומרת "הכנתי לכם כריכים לבית ספר, אל תשכחו לקחת אותם" התנתקתי מהארי "תודה אן" אמרתי והיא רק חייכה.
נקודת מבט הארי:
הוצאתי את המפתח מהתיק ופתחתי את דלת הבית, נכנסתי ולואי אחריי. "רעב?" שאלתי והנחתי את התיק על הרצפה, הוא עשה אותו הדבר "אכן" גיכחתי זה נשמע מעט מוזר.
"אני אבשל!" קראתי והוא עשה פרצוף לא מרוצה "מה?" שאלתי "אתה בטוח?" הוא גירד בעורפו "נו באמת לואי אני לא כזה גרוע בזה" נאנחתי "בסדר בסדר, אני בנתיים אעשה שיעורים יש לי מלא" חייכתי והלכתי למטבח, אני לא יודע ממש להכין אבל אני אזרום עם העניין.
הוצאתי מהמקרר והארונות כמה מצרכים והתחלתי לחתוך את העגבניות, הדלקתי את הגז והנחתי מחבת עם שמן זית. הוספתי עוד כמה דברים ולפתע הרגשתי ידיים נכרחות סביב מותניי "מסתדר?" הנהנתי והוא הניח נשיקה קטנה לכתפי, אני אוהב שהוא עושה את זה. הוא השעין את ראשו על כתפי ואני המשכתי להתעסק עם האוכל.
"אתה יכול להוציא לי מהתיק את ציוד מתמטיקה בבקשה?" הוא הנהן והלך אל עבר התיק שלי, גברת טוויל נתנה לנו עבודה ענקית על דיפרנציאליים וכל כך אין לי כוח לזה.
הלכתי אל לואי ופתחתי את המחברת "באיזה נושא יש לך את השיעורים?" שאל "דיפרנציאליים" נאנחתי "אני שונא את זה, זה מסובך" אני בכללי שונא מתמטיקה "אתה צריך עזרה?" שאל ומיד הנהנתי "כבר שכחתי שאתה 5 יחידות מתמטיקה, אני צריך לנצל את זה יותר" אמרתי, לואי הוא מסוג האנשים שנראים כאילו כל התעודה שלהם נכשלים אבל אצלו זה בדיוק ההיפך "מתי שאתה צריך האז" הוא תפח על כתפי, פתחתי את הספר בעמוד המתאים והוצאתי עט מהקלמר "אני מריח משהו שרוף" לואי אמר "או שיט! שיט" הלכתי במהירות למטבח "או פאק!" סגרתי את הגז, כל המטבח מלוכלך והאוכל נשרף. שמעתי את לואי מגחך ונעצתי בו מבט כועס "העיקר אמרת שאתה לא כזה גרוע בזה" הוא גיחך שוב ואני נתתי לו מכה לכתף. "אמא תהרוג אותי אם היא תראה את המטבח כך" מה עשיתי? לא יכולנו פשוט להזמין אוכל או משהו? "בזה אתה צודק, אן ממש שונאת בלאגן במיוחד במטבח שלה" אוי נו, הוא חייב להיות כך? "אתה לא ממש מעודד לו" הלכתי לכיוון הארון בו נמצאים חומרי הניקוי, הוצאתי כמה דברים והנחתי על השולחן "אנחנו צריכים לנקות פה" אמרתי ועטיתי זוג כפפות "איך זה הפך לאנחנו?" שאל והיה חיוך מתנשא על פניו "נו לואי שנינו יודעים שאתה תעזור לי בסופו של דבר אז פשוט תתחיל עכשיו וככה נסיים את זה יותר מהר ונוכל להמשיך בחיינו" הוא גיחך ועטה גם הוא זוג כפפות.
אני לקחתי את השפריצר ולואי לקח את הסמרטוט, שנינו התחלנו לנקות, אני שונא לנקות אני אף פעם לא מנקה.
לאט לאט התחלנו לעשות שטויות ולצחוק, אפילו לנקות איתו זה כיף, כל דבר איתו כיפי.
עבר עוד כמה זמן ואני באמת לא יודע איך הגענו למצב הזה אבל כרגע אני פשוט משפריץ על לואי את החומר הזה והוא צוחק את הצחוק החמוד שלו שאני פשוט מכור אליו.
היי אהובות מקווה שאהבתן את הפרק❣️יש לי הודעה מרגשת
אני רוצה לספר לכן שרישמית תהיה
עונה שניה!
אחרי שדיברתי עם כמה מכן ואתן ממש התלהבתן מהרעיון החלטתי שתהיה
אני עדיין לא יודעת כמה פרקים יהיו לעונה הזו אבל היא כבר יחסית קרובה לסיומה, אני לא חושבת שיהיו יותר מחמישים פרקים
אולי יהיו אפילו פחות אני באמת לא יודעתחוץ מזה אני מקווה שכולכן בסדר
חייבת להגיד שהיה לי ממש כיף לדבר איתכן בפרטי ואם אתן צריכות משהו או סתם רוצות לדבר אני תמיד פה❤️
לאב יו
YOU ARE READING
Damn it! I think I'm in love - L.S
Fiksi Penggemar(הושלם) עונה שניה עכשיו בפרופיל שלי איך מנהלים זוגיות עם אקס של אחי הקטן? איך מנהלים זוגיות עם החבר הכי טוב של אחי הגדול שכל היום מתמזמז עם אנשים? איך שומרים אהבה כל כך גדולה אבל גם כל כך אסורה בסוד? אני כותבת חדשה, אני ממש מקווה שתאהבו את הסיפור. ...