פרק 53

437 55 3
                                    

נקודת מבט לואי:

"את חושבת שאפשר לשלוח את זה?" אני שואל את אן שעדיין שקועה בערמת קבצי הוורד שהקלדנו בשלושה וחצי השבועות האחרונים. "אני חושבת שכן, אני רק אשלח את זה לאדון פיטרס כדי שיוודא שאין שום בעיה בדקדוק, כבר סיפרתי לך שמספיק מילה אחת לא מתאימה או משפט ארוך מידי והם כנראה יפסלו לך את המועמדות. במיוחד באוניברסיטאות כמו של ליגת הקיסוס, שם הם יכולים להיות נודניקים ברמה שלא עולה על הדעת." אני מהנהן. אני מעדיף להשקיע 200$ דולר כדי לוודא שכל הבקשות והמכתבים כתובים בצורה המיטבית ביותר במקום ליפול על שטות קטנה של דקדוק. אן ואני עובדים על זה כבר במשך יותר משלושה שבועות, במשך שלושה שבועות ויותר אנחנו יושבים שעות לכתוב ולמחוק, להתייעץ ולשאול, לוודא ולבדוק, להתייאש ולעודד, לקרוא ולשנות ובעיקר להשקיע המון. אן עזרה גם לי וגם לאלכס, לפעמים עבדנו שלושתנו ביחד ולפעמים בנפרד, את המכתבים והבקשות שלי יותר מסובך לכתוב והם דורשים יותר מאמץ והשקעה מפני שהם לאוניברסיטאות עם תנאי קבלה גבוהים יותר משל אלכס.

הכנו מכתבים ובקשות מעט שונות עבור כל אוניברסיטה וזה ממש לא הועיל לכל העבודה הקשה אבל כך יש יותר סיכוי שאתקבל לאחת לפחות אז זה שווה את המאמץ.

***

עברו יומיים והתשובות מאדון פיטרס חזרו, רוב הדברים היו בסדר והוא תיקן רק כמה טעויות בודדות. עכשיו אנחנו מתכוונים לשלוח את הבקשות לכל האוניברסיטאות ויש די הרבה כדי שיהיו לי כמה שיתר אופציות פתוחות.

אנחנו יושבים על שני מחשבים כדי שנוכל לשלוח את כל הבקשות כמה שיותר מהר, אני מגיש בקשה ל-8 אוניברסיטאות שונות וכל הגשת בקשה זו קונסטרוקציה שלמה, כשאני חושבת על זה עכשיו אלו די הרבה אוניברסיטאות ביחס לכמות האוניברסיטאות שרוב הסטודנטים מגישים אליהם בקשה אבל לא נורא.

לאחר כ-5 וחצי שעות סוף כל סוף סיימנו להגיש את הבקשות לכל 8 האוניברסיטאות, שלחתי בקשה ל:

-אוניברסיטת ייל

-אוניברסיטת הארוורד

-אוניברסיטת קולומביה

-אוניברסיטת פנסילבניה

-אוניברסיטת קורנל

-אוניברסיטת בראון

-אוניברסיטת פרינסטון

-דארטמות' קולג'

רוב האוניברסיטאות פה הם חלק מליגת הקיסוס אבל לא כולן, כל האוניברסיטאות נמצאות באזור הצפון סביב קונטיקט (המדינה שהם גרים בה – הערת הכותבת) חלקן רחוקות יותר וחלקן קרובות יותר, אוניברסיטת קולומביה היא סביבות ה-45 דקות מגריניץ' ואילו אוניברסיטת קורנל היא כמעט ארבע שעות נסיעה. בכל אופן אני הכי רוצה להתקבל לאוניברסיטת ייל, היא גם רק שעה נסיעה.

Damn it! I think I'm in love - L.SWhere stories live. Discover now