פרק 24

592 61 20
                                    

נקודת מבט לואי:

ישבתי בחדרי ממתין לג'יימס, הארי הלך לפני בערך חצי שעה ואני ממש מקווה שמצא את אלכס. עברו עוד כמה דקות ושמעתי את דלת הבית נפתחת ומיהרתי לצאת מחדרי ולרדת למטה. 

ג'יימס בדיוק סגר את הדלת והסתובב לכיווני "היי לואי" הוא אמר בחיוך "הכל בסדר?" שאל לאחר שלא הגבתי "אני צריך לדבר איתך" אמרתי בקצרה "קרה משהו?" היה אפשר לשמוע את החשש בקולו "תשב" אני כל כך לחוץ, אני לא יודע איך הוא יגיב, אני מניח שזה עומד להיות רע. שנינו ישבנו על הספה והוא חיכה שאתחיל לדבר, אני פשוט לא יודע איך. אני לא יודע איך להתחיל, בכמה שעות האחרונות כל מה שחשבתי עליו היה על איך אספר לו את זה אבל עכשיו כשהוא יושב מולי הכל נמחק מראשי. "לואי?" הוא שאל "אוקיי אני יודע שאתה עומד להתעצבן אבל ג'יימס אני מבקש ממך בבקשה תשתדל להקשיב לי ולא לשנוא אותי" פרצופו הפך למעט המום, לא מבין מה אני רוצה ממנו אך לבסוף הנהן.

החלטתי שקודם כל אומר לו על מה אני מדבר ורק אחר כך אסביר את עצמי. "אני והארי ביחד" הרגשתי את לבי הולם בחוזקה כל כך לחוץ מאיך שיגיב, על פי פניו היה נראה שהוא מנסה לעכל את מה שאמרתי עכשיו "אתם מה?!" הוא שאל מעט עצבני עם קול מעט גבוה מהרגיל "אני והארי-" "שמעתי מה אמרת" הוא קטע אותי. "לואי וואט דה פאק?!" הוא צעק עליי "איך לעזעזל יוצא מצב שאתה והארי ביחד?! איך לעזעזל יוצא מצב שאתה יוצא עם הפאקינג אקס של אחיך הקטן?!" הרגשתי את הדם בוער בעורקיי "אני מצטער ג'יימס אני לא התכוונתי אבל זה פשוט קרה" הרגשתי פשוט מטומטם, זה התירוץ הכי גרוע שיכלתי להגיד. 

"פשוט קרה?! ברצינות לואי?! זה התירוץ הכי טוב שיש לך?!" לא זה לא "למה דווקא הוא לואי?!" כי הוא כל כך מושלם ואני מאוהב בו, פאק אני כל כך מאוהב בו! "תתרחק ממנו לואי" הוא ציווה עלי "למה שאני אעשה את זה?!" הרמתי מעט את קולי "אתה תפגע בו! זה לא מגיע לו!" הוא קבע את זה כעובדה וזה כאב שאמר זאת "לך אין שום זכות דיבור בנוגע לפגוע בהארי! אתה זה שבגדת בו לא אני!" צעקתי עליו, אין לו שום זכות שבעולם להטיף לי על כך, הוא השפיל את מבטו כלא מאמין שהשתמשתי בזה נגדו "לואי, הארי רגיש ופגיע מאוד, הוא לא חד פעמי כמו כל האנשים שאתה מביא-" "אתה באמת חושב שהייתי מתייחס להארי כבחור חד פעמי?!" כמה נפלא גם החבר הכי טוב שלי וגם אחי הקטן חושבים שאני רק זונה כשזה מגיע ליחסים ביני ובין אחרים, כאילו אין שום אופציה אחרת עבורי.

"אני אוהב אותו ג'יימס" אמרתי שובר את השקט המתוח ששרר פה כמה דקות, ראיתי בעיניו שכאב לו לשמוע אותי אומר את זה. הוא קם והלך לכיוון המדרגות "ג'יימס חכה שניה" הוא נעצר וחזר בחזרה לסלון "כמה זמן אתם כבר ביחד לואי? כמה זמן אתה מסתיר את זה ממני? מתי זה התחיל?" נאנחתי, מעביר את אצבעותיי על גשר אפי "זה התחיל בערך שבוע אחרי שזה נגמר בין שניכם" אמרתי בשקט, פאק זה נשמע כל כך נורא, ג'יימס היה נראה מזועזע "טוב שלא התנפלת עליו בשניה שהוא יצא מהבית הזה מיד אחרי שראה אותי בוגד בו" הוא אמר בעצבים. זה הגיע לי.

"אני באמת מצטער ג'יימס, אתה יודע שאתה אחי הקטן ושאתה חשוב לי מאוד זה פשוט-" "פשוט מה?!" קטע אותי בצעקה "התאהבתי בו!" צעקתי גם אני והרגשתי כמה דמעות מאיימות לצאת אך לא ננתי להן "ג'יימס תאמין לי שלא הייתי עושה לך את זה אם לא היה שם משהו אמיתי" קיוויתי שיבין אותי. הוא הנהן ועלה במהירות לחדרו, לפני שעלה יכולתי להבחין בדמעה שהייתה בעינו אבל ידעתי שזה לא יהיה רעיון חכם לעלות לבדוק אם הוא בסדר אז החלטתי שעדיף שאניח לו.

רציתי לראות הארי בתקווה שהוא מצא את אלכס ושהוא לא בוכה עכשיו או משהו. שלפתי את הפלאפון שלי מהכיס האחורי של הג'ינס שלבשתי ונכנסתי לצ'אט שלי עם הארי.

לואי 18:37

~מצאת את אלכס?~

הארי 18:39

~כן~

~דיברת עם ג'יימס?~

לואי 18:40

~כן~

~אתה בבית?~

הארי 18:41

~כן~

לואי 18:41

~אפשר לבוא?~

הארי 18:41

~ברור, תמיד~

לואי 18:42

~אני בדרך~

~xxx~

הארי 18:42

~מחכה לך~

~xxx~

(למי שלא יודעת x מסמן נשיקה - הערת הכותבת)

***


דפקתי על דלת הכניסה לביתו של הארי ולאחר דקה אן פתחה את הדלת "לואי אני שמחה לראות אותך" היא אמרה וחיבקה אותי וכמובן שחיבקתי אותה בחזרה "גם אותך" היא חייכה ונתנה לי להכנס פנימה "תישאר לארוחת ערב?" שאלה, הנהנתי, אני מת על האוכל של אן, הוא פשוט מעולה. עליתי לחדרו של הארי ונשנענתי על משקוף דלתו, רואה אותו שוכב על המיטה עם ידיים משולבות על חזהו עם חיוך, פאק הוא כל כך מושלם.

 עליתי לחדרו של הארי ונשנענתי על משקוף דלתו, רואה אותו שוכב על המיטה עם ידיים משולבות על חזהו עם חיוך, פאק הוא כל כך מושלם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Damn it! I think I'm in love - L.SWhere stories live. Discover now