פרק 10

843 72 50
                                    


נקודת מבט הארי:


נכנסתי לחדר אחרי לואי, "הכל היה בסדר במועדון?" הוא שאל "כן, לא היה שום דבר מעניין" אמרתי ומשכתי את כתפיי. "דיברת עם ג'יימס?" "לא" עניתי בפשטות "ובבקשה אל תתחיל להגיד לי כמה הוא מצטער ושאני צריך לסלוח לו" אמרתי בקול מיואש "אני לא מתכוון ל, אני לא חושב שאתה צריך לסלוח לו בכזו מהירות" הוא אמר וחיוך קטן נמרח על שפתיי שחשף את זוג גומותי "הוא עשה משהו נורא, זה לא מגיע לו שישר תסלח לו" הקשר שלי עם לואי תמיד היה מאוד מיוחד זה מדהים בעייני.

עברו כמה דקות נוספות בחדר שדיברנו על כל מיני דברים ואני לא יודע איך זה קרה אבל זה פשוט קרה. שפתינו התחברו לנשיקה מדהימה, שפתיו נעו עם שלי ברוך בצורה מושלמת "הזמן נגמר!" שמעתי את ג'וש צועק מבחוץ ושנינו ישר התרחקנו, הסתכלתי עליו במבוכה והוא עלי עם לחיו הסמוקות ושנינו יצאנו מהחדר.

 שפתינו התחברו לנשיקה מדהימה, שפתיו נעו עם שלי ברוך בצורה מושלמת "הזמן נגמר!" שמעתי את ג'וש צועק מבחוץ ושנינו ישר התרחקנו, הסתכלתי עליו במבוכה והוא עלי עם לחיו הסמוקות ושנינו יצאנו מהחדר

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הסתכלתי על אלכס ולא נראה היה שהוא ממש מרוצה מהעובדה שלואי ואני היינו יחד בחדר במשחק שנקרא 'שבע דקות בגן עדן' אבל זה לא ממש מעניין אותי, הוא יכול לחשוב מה שהוא רוצה.

עברה שעה וכולנו יצאנו מביתו של ג'וש, "אתה רוצה שאקפיץ אותך לבית שלך על האופנוע?" לואי שאל בחיוך, אלכס הלך לפני איזה 40 דקות וזה היה די מביך "מה כמו הבנות שאתה מתמזמז איתן כל הזמן?" שאלתי בציניות אך עם טיפת רצינות "אתה יודע שזה לא המצב הארי" הוא ענה וידעתי שהוא אומר את האמת אבל בכל זאת הייתי מובך ופחדתי ללכת לבד בחושך "אני יודע שאתה לא מתכוון ללכת לבד בחושך, וגם התחיל לטפטף, בוא אני אקפיץ אותך לבית שום דבר מעבר" הוא אמר בפשטות ואני הבטתי בזוג עיניו הכחולות שפתאום קיבלו גוון חדש בעייני "תודה" אמרתי בשקט והוא הנהנן שולף קסדה נוספת מכיסא האופנוע.


נקודת מבט אלכס:


ישבתי בסלון וצפיתי בטלויזיה, שמעתי לפתע את הדלת נפתחת והנחתי שזה הארי הפנתי את מבטי לדלת הכניסה וזה אכן היה הוא שעמד שם "היי" אמר וסגר את הדלת אחריו "היי, איך חזרת? ראיתי שהתחיל גשם" שאלתי בפשטות "לואי הקפיץ אותי על האופנוע" "לואי?" שאלתי מייד, לא אהבתי את זה שהוא נכנס עם לואי לחדר ושהוא חזר איתו על האופנוע. "כן, למה?" הוא שאל "סתם כלום" מיהרתי להשיב. לואי הוא סוג של זונה ממין זכר ואני יודע שיש לו קשר טוב עם הארי מאז ומתמיד אבל אני לא רוצה שיתפתח שם משהו, לואי סיפר לי פעם שהוא ביסקסואל ולא רציתי שיעשה משהו עם אחי הקטן אבל החלטתי שאניח לזה בנתיים.

Damn it! I think I'm in love - L.SWhere stories live. Discover now