נקודת מבט הארי:
התעוררתי עם כאב ראש מטורף וקצת הצטערתי על כך ששתיתי אתמול כל כך הרבה "בוקר טוב" שמעתי את לואי אומר, הוא ליטף את פניי מסיט קבוצת שיער קטנה ונישק את שפתיי ברכות "בוקר טוב". "כואב לך הראש?" הנהנתי "אני חושבת שקצת הגזמת אתמול עם האלכוהול" הוא גיחך מעט ופרא את שערי וחיוך מטופש נמרח על פני "מה?" הוא קטע את הבהייה שלי בו "אתה יפיפה" אמרתי הוא חייך את החיוך היפה שלו "לא יותר ממך".
שנינו ירדנו אל הסלון כשידינו שלובות, ראיתי את מבטו הלא מרוצה במיוחד של ג'יימס אבל התעלמתי.
יום הלימודים הסתיים ואני ולואי יצאנו מבית הספר, הוא רצה שנלך לפארק אבל יש לי כמות מטורפת של שיעורים אז הוא אמר שיעזור לי.
גם היום כולם דיברו עליי ועל לואי אבל זה לא הפריע לי, למען האמת זה מעט שיעשע אותי כי כאילו אנשים, אין לכם חיים? כמה אפשר לדבר עלינו? זה הרגיש מוזר להפוך פתאום מהילד המוזר הזה שאחיו הגדול והמקובל נטש אותו לילד המקובל, הבן זוג של לואי.
"אני לא מבין את זה!" קראתי ביאוש "האז הכל טוב, בוא נעבור על זה שוב" "לואי עברנו על זה כבר עשר פעמים ואני עדיין לא מבין איך פותרים את המשוואה הזו, אני לא חושב שאם נעבור על זה עוד פעם משהו ישתנה" הוא נאנח "אתה מוותר לעצמך" הוא אמר ואני משכתי בכתפיי, מתמטיקה זה לא הצד החזק שלי, אני לא מבין את זה. אני מעריך את זה שלואי מנסה לעזור לי אבל זה פשוט לא הולך, סתם בזבוז זמן כרגע.
"טוב" לואי אמר לאחר כמה רגעים של שקט ונעמד "קום" לא הבנתי מה הוא רוצה ממני "נו, קום" הוא אמר והושיט לי יד, לקחתי את ידו וקמתי "אנחנו לומדים כבר שעות, אני חושב שזה מספיק להיום" הייתי כל כך שמח שאמר את זה, הוא לקח את הלמידה היום ממש ברצינות וחשבתי כבר שלא נפסיק עד איזה אמצע הלילה "בוא נצא לסיבוב" הוא אמר ואני הנהנתי בחיוך.
***
סיימנו את הסיבוב והלכנו לביתו של לואי, עלינו לחדרו והוא השכיב אותי על מיטתו כשהוא מעלי מנשק את שפתיי ברכות. הוא ליקק את שפתי התחתונה מסמן לי לתת לו להיכנס, לשונו נקשרה עם שלי והוא ירד בזרם נשיקות אל צווארי מוצץ את הנקודה הרגישה שלי מתחת לקו הלסת גורם לי לפלוט קולות עונג. הורדתי את חולצתי והוא נישק את חזי החשוף יורד לכיוון מכנסיי, הוא הוריד את חולצתו חושף את גופו היפה ונישק את שפתיי, אני פשוט מכור למגע שלו.
"זה היה מדהים לואי" אמרתי כשהוא סרטט צורות דימיוניות על חזי החשוף "אני יודע" קולו מתגרה והוא הניח נשיקה קטנה על שפתיי.
***
אני הלכתי להתקלח ולואי הלך להכין ארוחת בוקר, אני ממש אוהב את האוכל שהוא מכין, הוא ממש טוב בזה. פתחתי את המים כדי שיתחממו בזמן שהתפשטתי. נכנסתי תחת המים החמים שהרטיבו אותי, באיזשהו מקום קיוויתי שלואי יופיע ויצטרף אלי אך מיהרתי למחוק את המחשבה הזו מראשי, אתמול עשינו את זה וגם אנחנו עוד מעט נצא לבית הספר וזה ממש אבל ממש לא הזמן המתאים לזה.
***
זה היה הפרק, מקווה שאהבתם
סורי שהוא קצר פשוט ממש לא היה לי רעיון על מה לכתוב
ממש אשמח להצבעות ותגובות
תודה לכל מי שקורא!
YOU ARE READING
Damn it! I think I'm in love - L.S
Fanfiction(הושלם) עונה שניה עכשיו בפרופיל שלי איך מנהלים זוגיות עם אקס של אחי הקטן? איך מנהלים זוגיות עם החבר הכי טוב של אחי הגדול שכל היום מתמזמז עם אנשים? איך שומרים אהבה כל כך גדולה אבל גם כל כך אסורה בסוד? אני כותבת חדשה, אני ממש מקווה שתאהבו את הסיפור. ...