נקודת מבט לואי:
"אולי פשוט תעוף מפה וזהו!" הוא צרח בכעס "אולי עדיף באמת! ככה לא אצטרך לראות את הפרצוף המעצבן שלך כל יום!" החזרתי באותו טון "אני פאקינג שונא אותך!" הוא צרח "אל תדאג זה הדדי!" לפעמים אני רוצה פשוט להרוג אותו. "לך תזדיין לואי!" "זה יכול להיות נחמד" התגריתי בו כי ידעתי שזה כל כך יעצבן אותו וזה באמת מה שקרה, הוא התקרב מעט וצעק "אתה! תעוף מפה! אני לא רוצה לראות אותך פה! במיוחד לא ליד הארי!" הוא צרח והפנה לעברי אצבע מאשימה "לא פאקינג אכפת לי מה אתה אומר אלכס!" אין לי כוחות למלחמות איתו "לא אכפת לי מה אתה חושב על הזוגיות שלי ושל הארי! אני אוהב אותו!" הוא נאנח כלא מאמין "זה לא זה! אתה לא תיגע בו! אתה מבין?!" "אולי הוא זה שיוזם על זה?! חשבת על האפשרות הזו?!" צעקתי מדגיש כל מילה "תעוף מפה לואי! עכשיו!" צרח והצביע אל כיוון הדלת"אתה יודע מה?! אולי כדי באמת! נמאס לי מכל המלחמות שלך כבר!" הלכתי אל הדלת ופתחתי אותה "ורק רציתי לידע אותך שהארי כבר לא ילד קטן, הוא יודע טוב מאוד מה קורהה סביבו" אמרתי בקול רגוע יותר ויצאתי סוגר אחרי את הדלת.
הלכתי לבייתי ובמהירות עליתי לחדר, נשכבתי על המיטה ונאנחתי, מריץ בראשי את כל הריב ומה שהיה לפניו.
הארי ואני היינו בחדרו ודיברנו, דיברנו המון והיה ממש כיף ונחמד. אני אפילו לא יודע איך הגענו לזה אבל הוא ישב על הספה הקטנה שיש בחדרו ואני ישבתי עליו כשכל רגל שלי נמצאת בצד אחר של גופו. הוא הוריד את חולצתי ואני מיהרתי לפשוט את שלו. הוא נישק את שפתיי ברכות מחדיר את לשונו לפי, מחליק אותה כנגד שלי. מצחי על שלו ואפינו משתפשפים זה בשל זה.
זה היה כה מושלם עד שהדלת נפתחה ואלכס היה שם. הוא פשוט התחרפן, כאילו הוא לא שולט בעצמו, אני יודע שיש לו בעיית עצבים קלה ושהוא רק דואג להארי אבל הפעם הוא הגזים. הוא התחיל לצרוח עליי להתרחק ממנו ושאני בן אדם דוחה ומזעזע שכל מה שחשוב לו זה מין. זה פגע בי, הוא כמו אח שלי, אנחנו יותר קרובים מאשר ג'יימס ואני, והוא...הוא פשוט דיבר אליי בצורה כל כך דוחה כאילו אני איזה זר, כאילו אני ניק. הארי ניסה להרגיע אותו אבל הוא לא הצליח, הוא פשוט יצא מהבית וביקש ממני לא לבוא אחריו, למרות שרציתי, לא יכולתי כי אלכס תפס את ידי ומשם המצב רק החמיר.
***
לקחתי את הטלפון שלי ונכנסתי לצ'אט שלי ושל הארי.
לואי 17:03
~האז~
~איפה אתה?~
~אתה בסדר?~
לואי 17:10
~האז בבקשה~
~אני דואג~
הוא עדיין לא ענה, החלטתי שאתקשר אליו, הקו היה פנוי אבל הוא לא ענה, הוא מסנן אותי? התקשרתי עוד פעמיים ועדיין לא הייתה תשובה.
לואי 17:16
~אתה מסנן אותי?~
~אני ממש דואג~
יצאתי מחדרי והלכתי לחדרו של ג'יימס "ג'יימס" קראתי והוא הסתובב לכיווני "לואי" החזיר "אתה יודע איפה הארי?" הוא הניד בראשו לשלילה "טוב תודה" אמרתי וחזרתי לחדרי.
חייגתי לליאם בתקווה שהוא ידע היכן הארי "היי, לואי?" שמעתי מהעבר השני של הטלפון "כן, אתה יודע במקרה איפה הארי?" אני כל כך מקווה שתשובתו תהיה 'כן' "אמממ...לא מצטער" אמר ונאנחתי, הודיתי לו וניתקתי, אותה שיחה הייתה גם עם נייל וזאין. פעם אחרונה שלא מצאנו את הארי זה נגמר ממש לא טוב.
לואי 17:29
~הארי מה קורה?~
~איפה אתה?~
~אתה כועס עליי?~
~אני מצטער אם עשיתי משהו~
~באמת~
~רק בבקשה תענה לי~
~אני דואג~
עדיין אין תשובה, החלטתי ללכת לביתו למרות כל הבלאגן עם אלכס אני דואג יותר מידי בשביל לתת לריב הזה למנוע ממני לחפש אותו.
דפקתי על דלת ביתם ולאחר כדקה אלכס פתח אותה ונראה עצבני "מה לעזעזל אתה עושה פה?!" הוא קרא בכעס "אני לא יודע איפה הארי, הוא לא עונה לשיחות ולהודעות שלי, וגם ליאם, נייל, זאין וג'יימס לא יודעים אפה הוא ואני ממש דואג בבקשה תגיד לי שאתה יודע איפה הוא. אתה אפילו לא חייב להגיד לי איפה רק תגיד לי שהוא בסדר. בבקשה אלכ-" "אני לא יודע איפה הוא" קטע אותי וליבי נשבר, הוא גם היה נראה מודאג, הרגשתי את דמי רותח בעורקי מהדאגה אליו "אלכס אם אתה משקר לי אני נשבע ל-" "אני לא" קטע אותי שוב והנהנתי.
***
זה היה הפרק מקווה שאהבתן
אני יודעת שבשבוע - שבועיים האחרונים
הפרקים עולים בקצב קצת יותר איטי
אבל זה בגלל שחזרנו ללמוד בבית ספר
אז יש יותר עומס אבל אני באמת משתדלת
שיעלה פרק כל בערך שלושה ימיםמקווה שאתן מבינות❣️
YOU ARE READING
Damn it! I think I'm in love - L.S
Fanfiction(הושלם) עונה שניה עכשיו בפרופיל שלי איך מנהלים זוגיות עם אקס של אחי הקטן? איך מנהלים זוגיות עם החבר הכי טוב של אחי הגדול שכל היום מתמזמז עם אנשים? איך שומרים אהבה כל כך גדולה אבל גם כל כך אסורה בסוד? אני כותבת חדשה, אני ממש מקווה שתאהבו את הסיפור. ...