פרק 20

634 56 38
                                    

נקודת מבט הארי:

הצלצול המורה שיום הלימודים הגיע לקיצו נשמע וכל התלמידים מיהרו לצאת מהכיתה אף על פי שהמורה הייתה באמצע המשפט. 

"ניילר!" קראתי והוא הסתובב לכיווני "הולכים אלייך?" שאלתי "בוודאי הארולד היקר" הוא טפח על כתפי ואני גיחכתי. נייל הוא חד משמעית החבר הכי מצחיק וחמוד שיש לי. שנינו יצאנו משער בית הספר אל כיוון ביתו של נייל. "וואי תקשיב" נייל לפתע אמר לאחר כמה דקות של הליכה "מקשיב" הפניתי את מבטי אליו "יש פה מעבר לפינה את אחת המסעדות האיטלקיות הכי טובות שאי פעם תכיר, היא חדשה פתחו אותה שבוע שעבר, אנחנו חייבים לעצור לאכול פה." חיוך מטופש נמרח על פניי זה הרי היה ברור שמה שיגיד יהיה קשור לאוכל "מה? אני רעב!" הוא קרא "מתישהו אתה לא רעב?" גיחכתי והוא הסתכל עלי בפרצוף נעלב אבל ידעתי שזה בציניות מפני שהכרתי את הפרצוף הזה יותר מידי טוב "יאללה בוא למסעדה" חיוך גדול נמרח על פניו.

נייל ואני התיישבנו במסעדה והזמנו את האוכל, אני הזמנתי פסטה רוזה ונייל כרגיל הזמין את אהובתו הניצחית פיצה. אני דיי בטוח שאנחנו נחלוק את המנות כמו שאנחנו בדרך כלל עושים.

לאחר בערך שעה יצאנו מהמסעדה "צדקת, המסעדה הייתה מעולה" אמרתי בזמן שהלכנו לביתו "אני יודע" הוא אמר וסידר מעט את הג'ינס שלבש.

*** 

אקשן בעוד 3...2...1..!

גם היום לואי לא היה בבית הספר מפני שהוא עדיין היה מושעה ואתמול לא ראיתי אותו כי הייתי עם נייל וממש התגעגעתי אליו אז קבענו שהוא יבוא אליי היום. הלכתי למטבח לחפש משהו לאכול, נותר מהדגים שאמא שלי הכינה שלשום, הוצאתי את קופסה והעברתי את הדג לצלחת והכנסתי למיקרו. בזמן שהמתנתי שהדג יתחמם הסתובבתי במטבח ובטעות התנגשתי באחד הארונות, מלמלתי כמה קללות מפני שהמכה שחטפתי בלחי ממש כאבה.

המיקרו צפצף שלוש פעמים והורה על כך שהדג חם אך לפני שהגעתי אל המיקרו שמעתי מספר נקישות על הדלת והנחתי שזה לואי. הלכתי אל הדלת ופתחתי אותה, לואי עמד שם ואני כל כך שמחתי לראות אותו "האז! מה קרה לך?" הוא שאל בחשש "כלום" אמרתי למרות שהמכה הזו כאבה "זה נראה כאילו מישהו הרביץ לך" איך לואי ואלכס כל הזמן הולכים מכות עם אנשים? זה ממש כואב ואצלי זה עוד בקטנה לעומת איך שהם חוזרים מהריבים האלו "אל תדאג אף אחד לא הרביץ לי, ברוב כשרוני התנגשתי בארון במטבח" הוא מעט גיחך "בוא נעלה לחדר שלך אני אטפל לך בזה" הנהנתי כתודה ושנינו הלכנו לכיוון חדרי.

לואי חיטא לי את הלחי מפני שמעט דיממתי "הארי!" נבהלתי כל כך כאשר שמעתי את קולו של אלכס "אמרתי  לך כבר מיליו-" הוא הפסיק כנעמד בפתח חדרי וראה אותי ואת לואי "לואי!" הוא נשמע מעט עצבני "מה אתה עושה פה? הארי מה קרה לך בלחי?" הוא התקרב מעט לכיווננו "זה כלו-" "זה הוא?! הוא עשה לך את זה?!" הוא קטע אותי ואני נלחצתי "לא אלכס!" אני לא יודע מה לעשות "הוא הרביץ לך?!" הוא צעק, לואי קם במהירות "אתה באמת חושב שהייתי עושה לו משהו?!" לואי צעק גם הוא "אתה כל היום מרביץ לאנשים, זה נשמע די הגיוני!" הוא הרים את קולו עוד יותר "אתה רוצה לראות?!" לואי קרא ואני דיי בטוח שהוא הולך להחטיף לאלכס איזה אגרוף "לואי! אל!" צעקתי ומיהרתי לרוץ אליהם, נעמדתי בניהם "לואי תפסיק!" ידי הייתה מונחת על חזהו ועיניי הביטו בעיניו הכחולות. הפנתי את מבטי לאכלס כשהרגשתי שהתרחק מעט והוא היה נראה בשוק "א-אתם...?" הוא גמגם ואני קיוויתי שהוא לא התכוון למה שאני חושב שהוא התכוון למרות שאני די בטוח שהוא כן. הוא יצא במהירות מהחדר.

"לואי תישאר כאן!" פקדתי עליו והלכתי לאלכס במהירות. "אלכס! אלכס תעצור שניה! זה לא מה שאתה חושב!" תפסתי את ידו והוא סוף כל סוף  נעצר והסתובב אליי, כולו מלא בזעם. "אלכס" נאנחתי, לא באמת ידעתי מה להגיד "אתה בטוח שזה לא מה שאני חושב שזה הארי?! כי אני חושב שהבנתי טוב מאוד!" הוא צעק ואני רק גמגתי כשלפתע ראיתי את לואי מאחורי "אלכס" הוא אמר "אל לואי פשוט אל!" הוא היה מעט אדום "אתם ביחד, נכון?!" הוא נראה פגוע. אנחנו רק מדנו שם ושתקנו "אתם רוצים להגיד לי שאני טועה?!" נענעתי את ראשי בשלילה "לא אלכס, אתה לא טועה" אמרתי בשקט, הוא התקרב ללואי עם אצבע מאשימה שתקע בחזהו בזמן שצעק עליו "אתה זיינת את אחי הקטן?! אע יא חתיכת בן זונה!?" אני כמעט בטוח שיכולתי לראות דמעה שעומדת לזלוג על פניו "אלכס" משכתי בכתפיי "מה הארי?" הוא אמר בקול מתגרה "אתה רוצה להגיד לי שלא עשיתם את זה?" הוא הפנה את גבו אלי ואז הסתובב בחזרה כשהתחיל לדבר "אתה יודע מה, אתה לא צריך לענות על זה כי עם זונה כמו לואי אני בטוח שעשיתם!" הוא צעק את המילה האחרונה והלך  "אל תעזו אפילו לבוא אחרי!"

"לואי תלך, פשוט תלך. היית צריך להישאר למעלה כמו שאמרתי לך." הרגשתי כל כך הרבה רגשות, לא רציתי לראות אף אחד.

" הרגשתי כל כך הרבה רגשות, לא רציתי לראות אף אחד

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אהבתן את הפרק?

אני ממש מקווה שכן, זה הסיפור הראשון אני כותבת ואני ממש מקווה שאתם מרוצים

אז תגובות, הערות, מחמאות, שאלות, הצבעות, שיתופים וכל מה שאתן רוצות מתקבלים בברכה

מה אתן חושבות שיהיה בפרק הבא?

אתן חושבות שאלכס הגזים בתגובה שלו? או שהיא דווקא הגיונית?

ממש מעניין אותי לשמוע את הדעות שלכן

אוהבת אתכן!!!!

Damn it! I think I'm in love - L.SWhere stories live. Discover now