YAZARDAN*
ŞIMDI SİZİNLE BİR ANLAŞMA YAPACAĞIZ :) BEN HAFTA SONU YENİ BİR KİTAP YAYINLAYACAĞIM VE O KİTAP EĞER Kİ BELLİ BİR ARTIŞ GÖSTERİRSE , SİZE AMA BİZ ÜVEYİZ KİTABINDAN TAM 3 YANİ BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM :D ANLAŞTIK MIIIIIII ? :))))))))
BİLGİ*
MULTİDE Kİ VİDEO CEM ADRİAN-TEK KİŞİLİK AŞK'IN ŞARKISI. MUTLAKA DİNLEMELİSİNİZ :)Arkamı dahi dönememiştim. Ne cevap verecektim?
"Ağlıyor çünkü bir kedisi bile yok." diyen Meylin'in sesiyle affallamıştım. Ne diyordu bu? Tabi ya. İşi yokuşa sürüyordu. Bu taktiği bir kez daha yapmıştık.
"Ne?" diyen Demir'in sesiyle arkamı döndüm.
"Evet bir kedim bile yok. Senin köpeğin var. Ozan'ında ve Meylin'in de. Ama benim bir kedim bile yok." diyerek beylinin kucağına göndüm kafamı. Yüzümü göstermeden , ağlıyormuş gibi ses çıkarıyordum.
"Özel günü." diyerek fısıldayan Meylin'in sesiydi.
"Ne yapacağız?" diyerek şaşkınlığın baskın olduğu sesiyle fısıldamıştı Demir.
"Kursa gidelim biran önce. Orada kız çok. Yalnız hissetmez." dediğinde Meylin içimden kabul etsin diye dua ediyordum.
"Tamam. Hadi." diyen Demir'in sesiyle büyük bir oh çekmiştim.
"Asi hadi kursa gidelim güzelim." diyen Meylin'e kafamı kaldırıp baktım.
"Tamam." dedim burnumu çekerek. Ayağa kalkıp Ozan'ın arabasına bindik. Önde Ozan'la Demir , arkada da biz oturuyorduk. Demir'in şöförü ve ekip bizi arkadan takip ediyordu. Tam beş araba kursun önünde durunca , Meylin'le indik arabadan.
"Görüşürüz güzellik." diyip benden makas alan Demir'e , tebessüm ettim.
"Gürüşürüz." dedim ardından. Kursa girdiğimiz anda Yaren Hanımın , kızların ve Alpay'ın sıcak karşılamasıyla yüzüme yayılan gülümse bir olmuştu.
"Hoş geldiniz fıstıklar. Bu kim Asi?" diyen Yaren Hanıma döndüm.
"Meylin."
"Şu en yakın arkadaşın olan mı?"
"Evet."
"Aramıza hoş geldik esmer bomba. Gelin hadi oturun şöyle." demesiyle kızların yanına , koltuklara oturduk.
Meylin tek tek herkesle tanıştıktan sonra dans figürleri için Alpay'la , Yaren Hanım ayağa kalkıp , pozisyon almışlardı."Danstan sonra dertleşiriz." diyerek kulağıma fısıldayan Zehra'ya gülümsedim. Bu kızları seviyordum ya.
"Evet Asi bu gün volcado hareketini göstereceğiz sana. Bu hareket , iki partnerin birbirine olan zarif uyumluluğunu ve güvenini gösteren bir harekettir."
Bu dansı Demir'le yapacaktık ve komik olan ben Demir'e hiç güvenmiyordum. Nasıl yapacaktım bu hareketi? Evet onu seviyordum , hatta aşıktım. Ama kesinlikle güvenmiyordum. Eğer güvenseydim , o gün o arabanın direksiyonunu kırmaz , ona da bu acıyı yaşatmazdım.
"Mesela şuan Alpay'a vereceğim tüm gücümle , Alpay beni yönlendirecek." dediğinde dikkatimi yeniden onlara verdim.
Bir sağa , bir sola olan rutin hareketi yaptıklarında , Alpay ayağını çapraza doğru götürerek yamuk bir pozisyon aldı. Ardından uzağında duran Yaren Hanım bir ayağını sabitleyerek , öbür ayağını sağa doğru getirerek sabitlediği ayağının gerisine attı. Ardından ayağını sola doğru parmak ucunda Alpay'ın ayağının arkasına kaydırdı. O sırada Alpay ise ayağını , çapraza attığı ayağına yaklaştırdı. Alpay'ın gerisine attığı ayağını yavaşça kendine doğru çeken Yaren Hanımın , ayağını takip etmeye başlayarak , kendi ayağını onun kinin önünde olmak üzere ona doğru götürdü. Haren Hanımda bir ayağını , bir diğerinin üzerine koyarak zarif bir pozisyon aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➰ Ama Biz Üveyiz ➰
RandomAsi soluk tenine , buzlarla çevrili kalbine inat bir güneş ; Demir sıcak tenine , kaynayan kalbine inat bir kar tanesi istedi. Bir küçük kar tenisi koskoca güneşe aşık olabilir mi? Bir insan üvey kardeşini sevebilir mi? Eriyeceğini bile bile Demir...