YAZARDAN*
BIKTIM SİZDEN DOYMUYORSUNUZ HEP YENİ BÖLÜM İSTİYORSUNUZ BE :DDDD TABİ Kİ ŞAKA YAPIYORUM SİZ BÖYLE YORUMLAR YAPTIKÇA BEN AŞIRI SEVİNİYORUM. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANSINIZZZ <333333
BU ARADA YENİ BİR KİTABA BAŞLAYACAĞIM MERAK ETMEYİN BUNU ASLA İHMAL ETMEM AMA ONUDA OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. BEN SİZİ SORMAK İSTEDİM SİZCE BAŞLAYAYIM MI? KONUSU OYUNCULARI HER ŞEYİ HAZIR SİZDEN GELEN YORUMLARA GÖRE BAŞLYACAĞIM. :)))) NEYSE SİZ OKUYUM İYİ OKUMALAR İYİ Kİ VARSINIZ MUCCK :**** ʕ •ᴥ•ʔİki saattir yüzlerce tango videosu izledim. Kafayı yiyeceğim. Nasıl bu kadar şevhetli dans ediyorlar? Nasıl bu denli uyumlu olabiliyorlar?
Offf kafayı yememe çok az kaldı yani. He sorarsanız o anâ kadar aklınızda dans var mıydı? Hayır yoktu. Ama nedense dans ettikten sonra aklım ful ama ful dans etmekle meşgul oldu.
Bunu yapmak istiyordum. Ama en iyi şekilde. O bu işi iyi biliyordu. Ben ise hiç. Ona uygun olmak istiyordum. O görkemli ortamda , muhteşem bir dans sergilemek istiyordum. Tangoda Demir'i hissetmek istiyordum.
Tamam şimdi biliyorum çok saçma oldu bunu demem. Ama bu gün Demir elini belime koyduğunda , onun gözlerine odaklandığımda , içimde ne oldu bilmiyorum. Bir şey vardı ama ne? Neyse kurcalamayın.
Saate baktım. Demir neredeyse gelecekti. Hemen üstümü değiştirmeliydim. Hızla dolabıma gittim. Hömm aceba hangi pantolonumu giysem? Normal kızlar aceba ne giysem der. Ben hangi pantolonu giysem diyorum. Of Demir of.
Kotumu altıma çekip , üstüme de siyah askılımı giydim. Mor lacivert karışımı ceketimi de üzerime çektim. Siyah topuklularımı giydim. Banyoya gidip makyajımı yapıp hazırlandım. Odaya geri döndüğümde titreşen telefonumu gördüm.
"Aşağı in." Demir'dendi. İnsan geldim falan yazar. Direk in demiş ya. Öküz. Çantamı alıp hızla aşağı indim. Yemekteydi herkes. Annem hariç. Baloya iki hafta vardı. Onunda koşuşturmaları çoktu. İçeride telefonlaydı. Her zaman ki gibi.
"Nereye kızım?" diyen Serkan Beye döndüm.
"Demir'le biraz gezeceğizde." dedim tebessümle.
"Ne güzel. İyi eğlenceler."
"Teşekkürler. İyi akşamlar." diyip kardeşlerimi öptüm , ardından çıktım. Bahçeye girmemişti Demir , bende yola çıkıp hızla arabasına bindim.
"Hoş geldin."
"Nereye gidiyoruz?" dedim heycanla.
"Bende iyiyim Asi."
"Pardon. Baştan alıyorum. Nasılsın?" dedim şirince. Gülüp bana döndü.
"Çok iyi bir gösteriden yer ayırttım. Oraya gidiyoruz." dediğinde ona gıcıkça baktım.
"En baştan niye böyle demiyorsun? Hadi gidelim." dedim hızla. Gene güldü. Çok güzel gülüyor piç. Arabayı sürmeye başladı.
Çok geçmeden dev bir restorantın önünde durduk. Aşırı büyüktü. O inince bende indim. İçeriye girdik. Garsonlar hemen ilgi alaka gösterdi zaten. Büyük bir alanın -ki tahminen dans pistiydi- en yakınında ki masaya geçtik. Demir benim adıma da yemeği söylemişti. İyi ki bir şey yememişim.
"Dans ne zaman başlayacak?"
"Asi 2 dakika sabredemiyor musun?"
"Edemiyorum."
"Yemeğini ye. Sonra başlayacak. Dikkat edersen seni bekliyorlar." dediğinde etrafıma bakındım. Evet garsonların hepsi bana bakıyordu. Ciddi miydi bu?
"Nasıl yani?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Sana özel zamanları ayarladılar. Biz ne zaman yemekleri bitirirsek o zaman dans başlayacak. O yüzden konuşmada ye." dediğinde cevap vermeden yemeğe başladım. Dansın hemen başlamasını istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➰ Ama Biz Üveyiz ➰
RandomAsi soluk tenine , buzlarla çevrili kalbine inat bir güneş ; Demir sıcak tenine , kaynayan kalbine inat bir kar tanesi istedi. Bir küçük kar tenisi koskoca güneşe aşık olabilir mi? Bir insan üvey kardeşini sevebilir mi? Eriyeceğini bile bile Demir...