11. Bölüm

425 30 12
                                    

Parti mekanının önünde durduğumuzda kapıyı açarak hemen indim. Derin bir nefes alıp mutlulukla önümdeki dışarıdan bile ışıklı pırıl pırıl olan mekana baktım. Çok güzel gözüküyordu. Balolardan nefret ederdim fakat bu tür partileri severdim.

Meriç de arabadan inip yanıma gelince mekana doğru yürümeye başladık. İçeri girdiğimizde aşırı kalabalık olduğunu gördüm. İçki kokuları ve yemek kokuları ortamı boğmuş. Bazıları pistte dans ediyordu. İlk başta ortama yüzümü ekşitsemde sonradan alışmıştım. Cebimden telefonumu çıkarıp hemen Ada'yı aradım.

"Neredesiniz? Geldik biz." elimle kulağımı kapatıp konuşmuştum aksi takdirde hiçbir şekilde duyamazdım onu.

"Arkalara doğru gelin." birşey demeden telefonu kapatıp yürümeye başladım. Meriç de arkamdan geliyordu.

İnsanları ite ite geldiğimiz yere ağzım açık baktım. Efsane bir yer bulup kapmışlar. Köşeli koltuğu olan ortasında da kocaman bir masa olan bir yerdi. Ada, Aras, Orkun, Berkalp ve Elif oturmuşlar kahkahalarla konuşuyorlardı. Birde Berkalp'in yanında siması tanıdık olan bir kız oturuyordu. Bizimkileri ilk defa böyle görüyordum ve aşırı şıklardı.

Ada straplez kırmızı bir elbise giymiş. Kırmızı bağcıklı topuklu ayakkabıları çok şıktı. Makyajıda fazlasıyla abartmıştı kıpkırmızı bir ruj sürmüştü ama yinede çok güzel görünüyordu.

Aras da tam Ada'nın yanında oturuyordu. Beyaz bir gömlek altına siyah kumaş bir pantolon giymişti. Saçlarını yana atmış.

Orkun desen maşallah. Elif'i yanında oturuyor. Maviye kaçan bir gömlek giymiş altında da gri kumaş bir pantolon vardı. Maşallah maşallah...

Elif kumral kısa saçlarını maşalamış. Üstünde turkuaz bir badi altında da beyaz oldukça kısa bir şort vardı. Ayakkabısıda badisi ile aynı renk turkuaz uzun boğazlı bir topuklu ayakkabıydı. Oda muhteşemdi.

Berkalp ona da maşallah diyelim çünkü maşallah yani. Saçlarını yukarıya dikmiş. Gri gömlek altına siyah kumaş pantolon giymişti.

Berkalp'in yanında ki kızda sanırım sevgilisiydi ve bu kız bir yerden tanıdık bana ama hatırlayamıyordum. Kız oldukça güzeldi. Küt açık kahve saçları vardı. Lila renkli sade bir elbise giymişti makyajıda sadeydi. Doğal bir güzelliği vardı.

Hepsinin elindeki içkiler bakıp göz devirdim. Neyse ki 18 dik yoksa anında karakolu boylamıştık. Bende masadaki içkilerden birini alıp Ada'nın yanına oturdum Meriç benim elimdeki içkiyi alarak kendi ağzına götürüp bir dikişte içti sonra da yanıma oturdu. Sinirle ona bakmaya başladım. Ne diye benim içkimi alıyordu masada onlarca içki varken? Göz devirip tekrar bir içki aldım. Onuda elimden alıp kafasına dikti. Gerçekten sinirleniyordum ama.

"Ya Meriç! Dokunmasana içkime ya!" diye çemkirdim. Masadakiler duymuyordu çünkü ortam çok sesliydi onlar kahkaha atarak sohbet ediyorlardı. Ayrıca zaten ben Meriç'e yaklaşarak söylemiştim. Duymaları imkansızdı.

"Sen içme." dedi tek düze bir sesle. Ayağa kalkıp Orkun' un yanında oturdum. Masadan bir içki alıp gözünün içine baka baka içmeye başladım. Oda sinirden seğiren çenesiyle bana bakıyordu. Acaba yanından kalktığım için mi yoksa içki içtiğim için mi sinirlenmişti? Ne olursa olsun bana karışamazdı.

Gözlerini benden alıp etrafla ilgilenmeye başladı. Bende ortamdaki sohbete dahil olmaya çalışıyordum. Ne kadar hiçbir şey duyamasamda.

"Naber kız." diyerek elini omzuma attı Orkun.

"İyidir senden?" dedim bende.

"İyi işte sürünüyoruz." dedi yarım ağız. Onu kafamla onaylayıp etrafa bakındım. Gözlerim Meriç'in gözleri ile buluşunca omzumdaki Orkun'un eliyle ve benim gözlerim arasında volta attığını gördüm. Ona göz devirip Orkun'un yanında kalkıp Ada' nın yanına oturdum.

Rüyaların Ötesinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin