Hyunjin banyodaydı ve ben onun yatağında pinekliyordum.
Aslında odasında olduğumdan haberi yoktu. Gizli görevdeydim.
Telefonunu alıp, şifresini geçenlerde görmüştüm, yatağına yüz üstü uzanmış ayaklarımı saklayarak İnstagramına girmiştim. Jisung'ın ismini arattığım gibi çıkmıştı. Hesabına girdiğimde iç geçirdim.
Çok güzel güldüğü resimleri ve havalı pozları vardı. Gittikçe daha çok kıskanıyordum onu. Karşılaştırınca onun yanında hiçbir şansım yok gibi görünüyordu.
Mesaj atma tuşuna bastığımda karşılaştığım bomboş sayfayla şaşırmıştım. Hiç mi sohbet etmemişlerdi? WhatsApp'ten falan konuşmuşlardır diye sallamayarak parmaklarımı klavyede gezdirmeye başladım.
Ne konuştuklarını merak etmiyorum.
Tamam ediyordum ama bakmayacaktım, bu özel hayatın ihlali oluyordu. İnstagramdan hiç konuşmamış olmaları işime geliyordu şu an, çekinmeden, mesaj okumamak için kıvranmadan yazabilirdim.
Hyunjin'miş gibi yapmak mı daha iyiydi yoksa kendim gibi mi? Hyunjin'miş gibi yazacaktım.
Hyunjin
Jeongin senden çok daha güzel. (Görüldü, 11:28.)Jisung
Sana da merhaba Hyunjin götü
Biliyoruz bunu niye yüzüme vuruyorsun
Grupta 9258290 kere söyledin zatenO sayının nasıl okunduğunu bilmiyordum ama kesinlikle çok bir sayıydı. Hoşuma gitmişti.
Hyunjin
Sadece bir kez daha söylemek istedim.
Jeongin sence de çok masum ve tatlı değil mi?Jisung
Kanka amacın ne amk
Ne diyorsun içtin mi sen?
Bakıcılığa gittiğin evde nasıl içersin (11.36)Ne diyeceğimi bilememiştim. Ne desem çıkmaza girerdim.
Jisung
Ödevi yaptın mı senNe ödevinden bahsettiğinden emin değildim ama muhtemelen yapmıştır. Gerçi, elinde kağıt kalem görmemiştim hiç.
Hyunjin
Sen yapmadın mı?Kimliğimi gizlemeye devam edecek tek cevap buydu. Soruya soruyla cevap vermek. Şu an heyecan ve her an yakalanma korkusuyla kalbim geçen gün banyodaki kadar hızlı atıyordu.
Hyunjin güzel olduğumu söylediğinde daha çok atmıştı. O kadar da hızlı değilmiş.
Ama bu heyecanlı olduğum gerçeğini değiştirmiyor.
Jisung
BUM!
YAKALANDIN SENİ KÜÇÜK KEDİ.
Hyunjin'in telefonunda ne yapıyorsun bakalım?İşte şimdi sıçmıştım. En temizinden, mis gibi oh.
Hyunjin
Nasıl anladın ya?Şu an karşımda olsaydı tek kelime edemez kaçardım. Ama onu görmediğim için ve telefonu bıraktığım gibi iletişimiz kesileceği için oldukça rahattım.
Jisung
İlk olarak yaz tatilindeyiz bu yüzden ödevimiz yok
İkinci olarak, Hyunjin salak olsa da bu kadar saçmalamıyorHyunjin
Hyunjin salak değil.Jisung
Gördüğün tek erkek olduğu için sana o muhteşem geliyordur muhtemelen ama bizim yanımızda oldukça salak birisi
Her neyse, sıra senin cevabında
Ne yapıyorsun arkadaşımın telefonunda?Hyunjin
Hiçbir şeyJisung
Benden hoşlanmıyorsun
Bunun farkındayımTam cevap yazacağım sırada odanın kapısı açılınca İnstagramdan çıkıp alt sekmeye hazırladığım Netflix'e geçtim ve dizi izliyormuş rolü keserken kapıya döndüm. Beni gördüğüne şaşırmış görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haven / Hyunin
Fanfictionyang jeongin daha önce hiç dışarı çıkmamıştı, ta ki annesi ölene kadar. not: psikologların ilaç yazamadığını biliyorum yazarken psikiyatr yazmamışım görmezden gelin lütfen :(