Strana 9

219 12 3
                                    

čas v říši zapomnění

Uběhli už roky od toho co jsme spadli sem...do říše zapomnění.každý den přibyl někdo nový. zvykli jsme si tu na to. žili jsme tu normální životy.zapomněli jsme na naše přátele. Zapomněli jsme na naše rodiny. zapomněli jsme co jsou to naše schopnosti. Jediné na co jsme nezapomněli byla naše láska. 

Naše láska roste dál a dál. každým dnem. každým polibkem.každou strávenou nocí spolu.naše pouto se utvrzuje.Našli jsme si tu kamarády  kteří nás podpoří. všichni kdo tu jsme tvoříme speciální komunitu lidí na které se zapomnělo.už si nepamatuji ani jak jsme se tu ocitli.Deku už si ani nepamatuje modré nebe.

Vánoce?ty se tady neslaví.....je furt teplo.Zvykli jsme si na život tu.lidé tu mají i děti. Jde vždy vidět na brokolici jak se úplně usmívá když za ním děti přiběhnou. Miluje děti....chtěl bych si ho vzít za manžela....a chci  sním mít hromadu dětí. On je ten pro kterého moje srdce bije. a já si myslím že jeho srdce bije pro mě. 

"láskoooooo,, hledám brokolici po domě. "tady jsem!,,  zavolá ze zahrady  kde zrovna zasazuje kytičku . přiběhl jsem tam. "co to děláš?,,  zeptám se ho. "zasazuji kytičku která bude růst jako naše láska,, usmál se na mě tak krásně. "ty jsi úžasný,, dal jsem mu pusinku do vlásků. "copak bys chtěl mhm??,, zeptal se mě. "ty víš co bych chtěl,, zašeptal jsem mu do ouška a on se úplně ošil. "až večer,,  řekl. Vidíte to????? vidíte ....týrá mě.zakňučel jsem . "to na mě neplatí,, zalil semínko vodou. a šel dovnitř. "achjoooooooo,, povzdychl jsem si a a šel jsem hezky opravit plot.

Mladý Bakugo  a mladý Midoriya si mysleli že uplynulo mnoho let ale to nebyla pravda...uplynuli pouhé dva měsíce . Ano jejich přátelé si na ně nepamatovali...ale měli pocit že jím někdo schází. byli neuvěřitelně blízko aby si na ně vzpomněli.Aby je zachránili. Mladý bakugo ani Mladý Midoriya nevěděli  že jejich konec se blíží..... čas pro ně ubíhal až moc rychle. Zapomínali na svět tam venku....a pomalu budou zapomínat kdo vlastně jsou...a až zapomenou kdo jsou.zmizí na věky  věků


ahoooooj jsem ráda že mi dáváte hvězdičky a že čtete  tuhle kravinu :D . každý komentář mi dává naději dál psát. budu se snažit aby  strany vycházeli  pravidelně..ale znáte to škola online...pro všechny náročná. zanechte mi tu prosím nějaký komentář....klidně furt pište otázky na ten ask.  otázky mohou být na všechny postavy i na autora a zanechte hvězdičku...děkuji <3 

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat