Budu se o tebe starat jako o prince
Konečně je tady ten den kdy Midoriyu pouští domů.Vyletěl jsem z postele už v 6 ráno a běžel do nemocnice. Tak moc se těším.Odnesu si ho domů a budu si ho hýčkat....furt bude něco papat.furt bude dostávat pusinky.Budu mu každý den kupovat kytky, plyšáky. splním mu všechno co si jen bude přát.
Doběhl jsem do té nemocnice a na recepci pěkně hodil hubu protože jsem nevybral zatáčku....tak stane se. "jste v pořádku????,, běžela ke mě sestra.Zvedl jsem se "v naprostem...mohu už za Midoriyou?????,, kývla a já běžel. tyvole ty podlahy jsou nějaký kluzký...jen tak tak jsem vybral zatáčku ale zas jsem padl do toho pokoje jak nějakej idiot.
Midoriyu to vzbudilo a hned si sedl. "uf..to jsi jen ty,, zasmál se když viděl jak udýchaný jsem. "promin že jsem tě vzbudil,, dostal pusinky a sedl jsem si vedle něj. "nevadí,, koukl na hodinky. "však je teprve 6:30,, řekl. "nemohl jsem se dočkat až si tě odnesu domůůůůů,, řekl jsem třeba nejvíc natěšeně . "a víš že mě pustí až po dvanacté????,, můj úsměv se vytratil. "to si jdu promluvit s doktorem..já myslel že si tě mohu odnést hned,, řekl jsem uraženě. "první mi musí napsat propouštěcí zprávu atd,, řekl a pohladil mě ve vlasech. "ale já se těšil,, řekl jsem smutně. "notaaak..ještě pár hodin to vydržíš,, dal mi pusu. "mhm,, lehle jsem si k němu....(má velkou postel jo )
"Hlavně mě ne rozmačkej ,, řekl. Nic jsem mu na to neřekl jen jsem naznačil aby si na mě položil hlavu. položil si hlavu na mou hrud a já si mohl hrát s jeho vlasy. "posunul jsi termín svatby???,, zeptal se mě. "Samozřejmě,, byl jsem momentálně zaujatý jak hebké má vlasy. "snad stihnu vše přichystat....už jsi vybíral prsteny???,, Ten má starosti. "první se musíš uzdravit,, zasmál jsem se. "takže nevybíral.....je musíme objednat nebo nedorazí v čas....,, pokrčil jsem rameny. "jak říkám mě budeš hlavně zajímat ty.....v těch šatech,, ušklíbl jsem se. "zapomen,, řekl uraženě. "notáááák víš jak ti to bude slušeeet????,, važně bych ho v nich chtěl vidět.
"nebude to trapný??,, koukl na mě. "proč by to mělo být trapný??je to naše svatba můžem mít na sobě co chcem,, řekl jsem a dál pokračoval v mojí práci. "a ty bys chtěl abych měl šaty???,, začervenal se. "Moc moc moc,, dal jsem mu pusu na nosík.
"Tak budu mít šaty,, svolil. Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...guuuuuyyyys mi to dokázali. "budeš neodolatelná nevěsta,, představil jsem si to. "a co dort????Jakej chceš dort??,, zeptal se mě. Vážně přemýšlí nad dortem. "mě to je asi jedno...jen ne jahodový.,, řekl jsem.jahody bych nezkousl. "vanilko čokoladový???,,zeptal se a já mu to odkýval. "kdo ti půjde za svědka????,, mhmmmm...nad tím jsem moc nepřemýšlel. Koho bych tak chtěl...."asi Kirishima,, jo ...ten je fakt kámoš ."Ty???,, zeptal jsem se zas já. "Asi poprosím Iidu,,Jsem si mohl myslet. "To je fajn,, začal jsem ho hladit po zádech.
"co budeme dělat doma???,, zeptal se. "budu se o tebe starat jak o prince, můj princi,, a políbil ho. hned začal spolupracovat a tak jsme náš polibek prohloubili ...a já si přál aby nikdy neskončil.
Tak joooo,Co myslíte budu už na ně hodná a proběhne svatba bez komplikací????uvidíme uvidíme
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfictionJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...