strana 26

113 6 0
                                    

Unknow -  začal sis s ním....

Co tím myslel....to myslel jako že... jsem mu zlomil srdce??teda ted nevím jestli to je holka nebo kluk. Může to být někdo z naší třídy????rozhlédl jsem se po místnosti ale stejnak měla víc jak polovina v ruce mobil. jak ho najdu.....byl by schopný někdo ublížit brokolici?hledal jsem po místnosti 

Bakugou -  jsi z naší třídy že?

kdo by to mohl být...s holek....kdo by na mě mohl mít crush????Kiri??Todoroki?? hej to by dávalo smysl. Ale ted otázka...dokázal by Todoroki nebo Kiri ublížit brokolici??? Pokud vím tak deku má s Todorokim silný přátelství.Tenkrát při festivalu když mu probudil ohnivou stranu....od tý doby se spolu kamarádí. Kiri....Kiri by mě mohl milovat ale ten by taky neublížil Dekuovi .

Unknow -  možná?

Možná znamená Ano...Ale fakt se nebudu ptát každého  'hele nejsi  ty to neznámé číšlo???' to by bylo fakt divný. 

Bakugou -  byl bys nebo byla bys schopna ublížit Izukovi???

At napíše ne prosím...at napíše ne. Zkontroloval jsem Deka. Byl s holkama na gauči a smál se. To mě na chvíli dostalo myšlenkami jinam než k tomu psychopatovi. Jeho smích...ahhh to je rajská hudba pro mé uši.Jeho bílé zuby a do široka otevřená ústa. Jojo kdyby všichni věděli co s nimi v soukromí umí..... ne na to ted myslet nebudu. Ted deku potřebuje klid a ne s*x. 

Unknow - možná .

Sakra! sakra sakra sakra sakra.kdo by něčeho takového byl schopen????Vždyt Deka mají rádi všichni!Nikomu nikdy neřekl ne."Deku pojd si už lehnout ta cesta musela být namáhavá,, řekl jsem a on vstal a šel ke mě. "děkuji dámy že jste mi ho pohlídaly. ,, usmál jsem se na ně a odešel s Dekem . 

Došli jsme do pokoje a já ho opatrně natiskl na dveře a vzal si jeho rty pro sebe. On mi polibek hned oplácel...awww tak hodný. koukl jsem na něj a měl jemně přivřené očka a jeho tvářičky byli narůžovělé jako maliny ..mňam. 

odtáhl jsem se a on jen zaknoural. "copak???,, zeptal jsem se...ublížil jsem mu nějak????"ještě chci,, awwwwwww štěně moje. "copak bys chtěl???,, zeptal jsem se s úšklebkem. "t-tvoje rty,, chytl sytější odstín červené ."dobře,,  tak jsem se mu ještě na chvíli přilepil na rtíky.Byl jak hladové štěně kterému dáte salám a pak chce víc a víc. Cítil jsem jeho ruku jak mi sjíždí po hrudi až ke poklopci od kalhot. 

Hned jsem ho zastavil ."Ne dneska ne....až se plně uzdravíš...ted jsi jdi dát vanu ju???,, jen smutně koukl ale šel. Malej....rád bych mu to dopřál ale ted by si mohl ublížit. 

Unknow -  bud o půlnoci na zahradě

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat