Strana 7

293 16 9
                                    

Vánoční překvapení

Je to tady. Vánoce na UA a ještě k tomu s Midoriyou. Pamatujete jak jsem vám říal že příště budu rychlejší? To by taky musela být žádná příležitost, Ale neee prostě od té doby  nám to prostě nepřálo. Oba děláme že se nic nestalo ale vždycky když se na sebe podíváme tak víme  že se milujeme...teda aspon si to myslím. Ale ted  je to mnohem důležitější věc...vánoce už jsou za dveřmi  a já nevím co mám Midoriyovi  koupit. 

Procházím zase obchody ale připadá mi že všechno je tak nějak ....malé pro něj. Bakugo...mysli sakra...co by mu udělalo radost? co by mu tak udělalo radost. Nedával jsem pozor a narazil do nějakého tlouštíka.Koukl jsem se kdo to sakra je  a vidím dalšího debila převlečeného za Santa Clause."copak mladíku ,, zeptal se mě. "co se zajímáte...tvl už tak 15 člověk co využívá historku o Santovi pro svůj prospěch.,, zvrčel jsem .

"Co když jsem opravdu Santa Claus? Něco se trápí.  nejsou přece vánoce svátky klidu a míru?  tak se vypovídej,, zamyslel jsem se. "Nevím co mám koupit jedné pro mě důležité osobě. ,, třeba mi poradí. "a co ta osoba má ráda?,, zeptal se.To je dobrá otázka....zamyslel jsem se a uvědomil si že Dekua vůbec neznám."já nevím,, poklesla u mě nálada. "ale určitě víš....o co se zajímá....a nebo  co mu tím dárkem chceš říct ? ,, 

"Chtěl bych mu říct jak moc ho mám rád...co pro mě znamená  a že tu vždy chci být pro něj,,   usmál jsem se. "no vidíš....sice můžeš koupit  ten nejdražší dárek ale z toho nic nepochopí ...zkus mu něco vyrobit...nebo mu napsat básničku  a k tomu kup  něco malého...co by pro tebe bylo třeba bezvýznamný ale jemu by to udělalo radost,, a zmizel. 


Má pravdu....Koupil jsem mu takovou kouli že když sní zatřepete objeví se tam sníh   a běžel domů něco vyrobit. 


po pár hodinách jsem vyrobil přívěšek na řetízek kde jsem vyryl 'miluju tě' Doufám že mu to udělá radost . 

- o pár dní později-

JE TO TADY . Deku ted rozbaluje ten dárek ode mně. první rozbalil sněžítko . hned sním zatřepal a to mu vykouzlilo strašně hezký úsměv na tváři. "děkuju,, řekl  a usmál se na mě. "ještě tam máš tu obálku,, řekl jsem. můj žaludek byl sevřen   moje srdce bilo rychle strachem.Deku se koukl a rozbalil obálku a vytáhl ten přívěšek.koukl se na tu stranu kde to bylo napsané. 

chvíli na to jenom koukal...byl jak zaseknutý.pak mu sjela slzička . Ach ne...něco jsem určitě pokazil...pláče kvůli mě..zase. svěsil jsem hlavu. "já tebe taky,, zvedl mi hlavu  a políbil mě. hned jsem se do polibku zapojil. Když polibek skončil tak jsme se na sebe usmívali. "navždy spolu,,řekl jsem."navždy,, potvrdil  to . Bylo to hrozně krásné.koukat do jeho oček a vědět  že je jen můj  a už můj zůstane.Objal jsem ho a všichni nám tleskali. 

V ten moment jsem vše pochopil...pochopil jsem co to jsou vánoce , co je to láska....a jak moc jsem rád že ho mám a že vše není jen o tom kdo bude první a nebo co komu koupíte.když ten dárek dáte protože pro vás ten člověk něco znamená  tak to je to nejkrásnější co můžete udělat pro toho druhého. a my jsme si dali mnohem víc....dali jsme si svá srdce a to je dar  který nikdy neztratíte.  


taaaak ahuuuj. protože se blíží vánoční svátky tak všem přeji krasné a veselé  vánoce, bohátého ježíška .at jste všichni happy a hlavně zdravý .užijte si vánoční svátky s rodinou a přáteli <3 

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat