kapitola 8

128 7 0
                                    

Strana 36
Svatební cesta

rozbalili jsme svatební dárky a ještě se chvíli bavili."tak dámy a pánové já si odnáším nevěstu,, zasmál jsem se Izukovo výrazu.Ten úplně že 'nejsem nevěsta jasný?,

Čapl jsem si ho přes rameno.Shit....ty šaty mu tak seknou. "Mějte se,, šel jsem a Midoriya který byl rudý jim aspoň zamával , protože ze sebe nedokázal říci ani slovo když jsem měl ruku na jeho zadečku a jemně ho mačkal.

Donesl jsem si ho k hotelu a před hotelem jsem ho položil a šli jsme dovnitř."tys objednal pokoj??,,byl docela překvapený a já se Ušklíbl."Ano.. první společná noc musí býti výjimečná manžílku,, dostal pusinku a šli jsme k recepci a tam na nás koukali divně.

Úplně pohled ala 'mimozemštané, ."jméno?,, řekl recepční."Bakugovi,,klepal jsem do puntíku protože jsem byl nedočkavý."mhm,,dal nam klíče a já už táhl Midoriyu k výtahům.

Po chvíli jsme konečně dorazili do velkého pokoje s kulatou postelí na které byli mé dárečky."co to je?,,byl hned zvědavý a chtěl k dárečkům."malá pozornost,,pustil jsem ho a rychle vzal jen obálku...tu dostane ráno.

Hned začal vyndavat nové oblečení..sladkosti a naramek."woow...kacchan...to..pro mě?,, začal plakat.ach ty hormony.objal jsem ho."neplakej a ano pro tebe,, začal jsem ho hladit po zádech a on se ke mě pritulil.

"Miláčku můj,, přisál jsem se mu na rty a on začal spolupracovat.Pomalu jsme se dostali do prostřed postele a oblečení lítalo všude po pokoji.

------_------------_----------_-----------_----------_------

Po naší první novomanželský noci Deku hned usnul pritulen na mě.hladil jsem ho ve vláskách a usmíval se.je to všechno magické že??? manželství... těhotenství.... Budeme mít miminko. Poletíme na svatební cestu. Víc jsem si ho objal a šel spinkat.

-----_--------_--------_---------_------_-------------_-----

Ráno mě probudilo vrtění Deka.otevřel jsem oči a usmál se."ahoj zlato,, dal jsem mu pusu a on mi jí hnedka oplatil."dobré ranooo,, Baštil sladkosti a čokoládu měl všude po pusince."jsi čuně,, utřel jsem mu rtíky. A on se jen zasmál."miminko mělo hlad,, řekl a já mu musel pohladil malilililinko vypouklé bříško.

Poklidil jsem.. dali jsme si společnou sprchu a nakonec se nasnidali.

Snídali jsme míchaná vejce se slaninou s domácí bagetkou...zeleninku a koláč."zlato??? mám pro tebe ještě jeden dárek ,, dal jsem mu obálku."co to jeee,, zeptal se a já se zasmál."otevři to manžílku,,
Pokynul jsem a on to rozbalil.vytahl dvě letenky.

"My..my letíme do Karibiku???,,zeptal se slzami v ockach a já mu kývl na otázku že jo.Hned jsem se ocitl v objetí.

"Je to naše svatební cesta tunťo,, dal jsem mu pusu a dál ho objímal.

Taaaak další kapitola je zdeee 😂♥️ doufám že se líbí ♥️ tak čau u další ♥️😂♥️

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat