Test
Chtěl jsem jít za ním ale zastavila mě Momo.
"Huh???,, Naše oči se střetli. "Měl by si udělat test,, Dobře... počkat co???jakej test??? však ..."Midoriya má učení v pořádku,, koukl jsem úplně nechápavě a ona kdyby měla místo oči laser tak by mě propalila."Nemyslím tenhle test ale takovej ten holčičí test .... už rozumíš?,,koukal jsem furt na ní jak na Mimozemšťana.hej..nejsi náhodou E.T. ?? "Jako takovej z těch časopisů???to nebude chtít,, spíš bych mu to nedovolil.
"Ne ty jsi normálně ztracená existence myslím těhotenský test,,dala mi pohlavek a já si chytl hlavinku."co mě sakra mlátíš?!,, vyjelo po ní mé vzteklé já ale ona to ignororvala."navic je to kluk,,
Teď na mě koukala ona jak na mimozemšťana.Hej! Tenhle pohled jsem vymyslel já.
"To je jedno...ale má chutě..je náladový.. nevolnosti.. prostě dojdi koupit těhotenský test,, zavrcela na mě a já radši šel.Nevím čeho by byl E.T schopný kdybych neuposlechl rozkaz.
Došel jsem do lékárny a tam koupil asi 10 těhotenských testů.Paní na mě koukala jak na magora ale já chci mít jistotu.
Po cestě domů jsem přemýšlel že kdyby nějakým záhadným způsobem byl že bych byl asi nejšťastnější člověk na světě.
Došel jsem domů a hned jsem byl v objetí od své drahé polovičky. "Kde jsi byl..bylo mi smutno,, fňukl. Fakt jak štěně."něco ti koupit,, řekl jsem a to už my vytrhl tašku a hledal v ní.
"Co to je???,,zeptal se . Milej zlatej to je věc která nám donese štěstí...huh dobře to mu neřeknu."těhotenský test a ten si uděláš,,
Další člověk co na mě kouká jak na mimozemšťana. mimozemšťané...asi jsem vás bratr.
"Ne.. jsem kluk ..to dělají holky ,,nafoukl tvářičky. achjo a kde jsi teď Momo??"prosiiiiiiiiiiiiiiiiiim,, udělal jsem svůj pohled štěněte.on neodolal a šel si ho udělat a já čekal jak to dopadne
Prosím ať je..... chtěl bych miminko.
Taak je tu 33 a deku si jde dělat test. Jak adi dopadne???
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanficJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...