Dětství
Jsme s bandou na dětském hřišti.Nedávno jsem získal Quirk takže jim ho ho ukazuji. Mám exploze takže z dlaní dělám menší bum bum. "Kacchaaaaaaaan!!!,, kouknu směrem a vidím Dekua. "urrrrggggg,, hned mi to zkazí náladu. "co chceš Deku,, zeptám se s nezájmem. "půjdem si hrááááát???ooooooooo ty máš Quiiiiiiiiirk,, poskočil si . já ho tak moc nemůžu vystát , ale něco mě napadlo. Ušklíbl jsem se "Deku??,, hodil jsem na něj úsměv. "anooo??,, zase si poskočil..urrrg. "chceš ho ukázat víc???,, nahodím nevinný tón hlasu. "joooo prosíííííííííím,, řekne. Jdu k němu blíž , ach jak naivně čeká. Dojdu k němu a Quirkem ho odpálím. Odlétl pár metrů daleko , chvíli koukal a potom se rozbrečel .
"to bylo zlý!!!,, zvedl se. a já se začal smát. "patří ti to deku,, a šli jsme pryč....on tam zůstal a brečel. musel jsem se ohlédnout....měl jsem divnej pocit....jako by mi ho bylo líto......ne blbost ,jen jsem přečerpal svůj quirk . nikdo ho nelituje..může si za všechno sám.
Další Den
Jsme s bandou v lese , tentokrát jsme sebou vzali i dekua protože ho jeho matka potřebovala zabavit tch. stejnak si jde jako poslední sám. došli jsme k potoku a potřebovali jsme na druhou stranu ale byl tam jen slabí kus dřeva. "obejdeme to?,, zeptal se jeden z kluků. "vy si to obejděte já to přejdu,, řekl jsem .oni to obešli a já se to pokusil přejít.....samozřejmě to v půlce ruplo a já už padal dolů , když v tom mě chytla ruka..DEKU! Vytáhl mě . "Kacchaaan to bylo moc nebezpečný,, řekl . je pravda že mi asi zachránil život ale tak moc mě ztrapnil ."Já to měl pod kontrolou ty bastarde!!!,, dal jsem mu pěstí do oka...až on sám spadl dolů .Ani jsem se neohlédl a šel dál. Banda šla za mnou a nechali ho tam.
měl jen zlomenou ruku a nohu...když se vyléčil zase nás otravoval a mě ztrapnoval
taaaak , tahle strana je o dětství....jak to v dětství mezi nimi probíhalo . tak příště pá <3
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfikceJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...