strana 44

133 11 2
                                    

Izuku Timothy Bakugou

od té naší neshody uběhli dva měsíce a už nám to zase klape .sice trochu déle trvalo než jsem mu mohl dát pusu a dovolil mi spát v ložnici ale teď už je všechno naštěstí v pořádku.

Inko i Izu ještě spinkají a já si udělal kafe.docela jsem nervózní protože Izu už 2 dny přenáší a chudáček už ani sám nechodí.včera mi plakal večer že už chce aby miminko vylezlo ven.

Prolétl jsem rychle instagram a koukl kolik už má naše fotečka Srdíček

Prolétl jsem rychle instagram a koukl kolik už má naše fotečka Srdíček

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Fotili jsme jí včera odpoledne.Snažil jsem se juniorovi domluvit a Inko nás při tom vyfotila.Ta fotka se mi kurevsky líbí a těším se na fotku kde budu se svým synem.

Začal jsem vařit snídani.Udělám obyčejná vajíčka se slaninou a nějakou zeleninou..a nebo omeletu??Jo omeleta bude lepší usmál jsem se pro sebe.

Rozmichal jsem každému dvě vajíčka..osolil a pak smažil a přidala různé mňamky.
Akorát jsem chtěl udělat poslední omeletu když jsem uslyšel z pokoje výkřik.vypl jsem sporák a běžel tam

Malém jsem hodil hubu na shodech a druhou na prahu od pokoje ale ustál jsem to.Midoriya si držel bříško .

"Co se děje?????,,
Tyvole co by se asi mohlo dít.. přemýšlej katsuki je v devátém měsíci drží si břicho ..co myslíš že to bude??

Doprdele jak to mám asi vědět????moji pozornost upoutal zase můj manžel který prodýchaval kontrakci.

"R-rodím,,koukl na mě a já naprosto zkameněl.On rodí!!! rodí!!

Ne ty kreténe skáče dva metry do vzduchu.

"K-kacchan.... vzbuď...ma...mamku,, chudáček nevěděl co držet dřív, jestli bříško nebo extrémně bolavá záda.

"Inko!!!!!! rodíme!!!,, zakřičel jsem a doufal že mě slyšela.šel jsem k Dekovi a vzal ho opatrně do náruče.

"B-bolí to,,vzlykl.Ne ať nebrečí.. ať nebrečí.. ať... pozdě..slzy mu vystřikli ven a křečovitě se mě držel.

"Jo jo..vezmu tašku sanitka je na cestě,, došla Inko za námi a vzala jeho zabalenou tašku do porodnice.

Po chvilince přijela sanitka a vzali Mi Izuka a vezou ho do porodnice.Inka jela sním v sanitce a já jel za nimi v mém BMW.

Byl jsem v nemocnici rychleji takže jsem stihl dát vědět Harryho mámě  která ho má na starosti a čekal než přijedou.

Díky tomu že nás zná můžeme na sál dva. Inko i já... bože dnes už budu držet Izuka v náručí.

Sanitka přijela a všichni jsme běželi s vystrašeným Midoriyou na sál.

Tam už byli připraveni a všechno se událo pro mě tak rychle že po chvíli jsem držel svého chlapečka v náručí.

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat