Je mi to líto
Uběhlo pár měsíců a Deku už měl krásně velký bříško. nějakou dobu jsme zůstali na tom domku na pláži.
Deku je v 7 měsíci těhotenství a už skoro ani nemůže chodit.do pátého 4 měsíce vše bylo strašně v pohodě i když ho občas něco zabolelo ale od 5 měsíce začali komplikace a Izukovo tělo odmítalo přijmout fakt že bříško roste a v něm nový život.
Když jsme to řekli všem tak na účet Izuka padlo hodně špatných slov a on byl z toho na dně.
Storytime:
Odpočívali jsme na pláži když jsme se rozhodli dát všem vědět že čekáme miminko. Dlouho jsem přemlouval Midoriyu ale nakonec svolil že to bude nejlepší a tak jsme vyfotili fotku kde jsem mu hladik bříško a připsal jsem k tomu
'kdypak vylezeš na svět?, A zveřejnil jsem jí na svém Instagramu."Tak co?,, zeptal se .musel jsem mu dát pusinku aby uklidnil své třesoucí ruce."teprve jsem to zveřejnil,, zasmál jsem se.
"Dobře.. dobře,,zvedl se a šel se namočit opatrně nohy do moře. Je to zvláštní byl už ve 3 měsíci..anoo sicee jsme sem jeli jen na pár dní ale nějak jsem pochopil že je tu šťastný a to je pro miminko šťastný.
Učí se na dálku a zamakal víc než všichni aby si na dva roky udělal praktické zkoušky což jsme na 3 dny odjeli do Japonska. Všechny zkoušky zvladl na výbornou a já vždy na svoje zkoušky na pár dní odjedu.
Koukl jsem se na komentáře.Hodně lidi nám gratuluje.. hlavně lidi ze třídy.Holky byli úplně nadšený.
"heeeej! Bakugou!!,,zavolal jsem na svého manželé který ke mě hned přišel a já mu podal mobil.Hned si ho vzal a začal se culit."omg...to je tak hez-,,zastavil se ve své větě a já na něj hodil nechápavý pohled.
'sedl' si na zadek a horlivě četl komentáře až jsem mu ten mobil vzak a četl jsem si je já.
Hodně lidí začalo být negativní a nazývali Deka zrůdou.Že to není normální atd.... jenže asi ho nejvíc zasahl tenhle komentář:
@randomname- tyvole...tak tohle mi připadá ještě víc zvracený než vaše svatba.Midoriyo..to že se necháš píchat do zadku tak to je Jedno jo ale čekat dítě???Kurva fuj! Doufám že ty i to dítě zhebnete protože jediný co tenhle svět potřebuje je aby se narodilo nepřirozená příšera ... měl bys přemýšlet o tom jestli si nehodit lano.
Dočetl jsem to a měl jsem strašný nervy.Deku vedle mě plakal a já ho musel obejmout a tři hodiny utěšovat.
Konec story time
Nad tou vzpomínkou jsem si pokřupal klouby.
Přijel jsem teprve ráno ze zkoušky a šel hned do ložnice zkontrolovat Deka.Ještě spinkal jako miminko. Jeho bříško se mi zdálo až moc velké na 7 měsíců ale chlapec je prej malej. Podle doktorů má až moc plodové vody a moc placenta.
Dal jsem mu pusinku do vlásku a chtěl se odebrat udělat snídani.když na mě ten Zeleno vlásek.
"Kacchan?,, otevřel očka a já k němu přišel."dobré ráno lásko ,,dal jsem mu pusinku."stýskalo se nám,,pomalu se posadil což pro něj určitě muselo být těžké.
"Mě po vás taky,, snažil jsem se usmát."Aizawa je hrozný ...vzak mi tě na dva týdny,, zabručel Midoriya a já se nervózně zasmál."jo je hrozný... půjdu udělat snídani,,pohladil jsem ho ve vlasech a odešel.
Udělal jsem mým klukům čokoládové Muffiny s horkou čokoládou a mega porcí zmrzliny.
Asi se ptáte co jsem udělal..ale to už se dozvíte za chvíli.došel jsem s talířem a hrnickem do ložnice ale Izuku tam nebyl.
"deku?!!!,,ujal se mě strach.začal jsem běhat po domě jak debil.Snad by nebyl rak blbej aby někam šel sám.. může se jim něco stát.
Vrátil jsem se do ložnice kde už Midoriya hačal na posteli s mobilem v ruce a očima plných slz.
"Kde jsi doprdele byl?!!!,,vyjel jsem na něj okamžitě.Měl jsem strach a musel jsem si to na něm vylít.
Tak chápete to? Já se o něj bojím a on se od někud vynoří a bezdůvodně bulí!!
Jojo... bezdůvodně...hah
"Můžeš mi Kurva odpovědět?????!!!!!!!,,zařval jsem na něj znovu a až teď mi věnoval bolestivý pohled a moje naštvání se vytratilo.
"B-bolí tě něco??,,zakoktal jsem.Chvíli na mě koukal tako moc bolestně a vyčítavě....a v hlavou mi probliklo...ono to prasklo.
"J-jak...d-dlouho... t-to...t-t-tr-trvá?,, Vysoukal ze sebe a já věděl že jsem slušně v prdeli.....
"Já.....je mi to .....je mi to líto,,koukl jsem na něj .
Taaak co myslíte že Kacchan provedl???
Chtěli byste ask???moc ráda bych byla za nějaký komentář a hvězdičku.. díky mooc
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfictionJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...