M-i-l-u-j-u--t-ě-
Citíl jsem pohyb prstem ale to se mi asi zdálo.tak moc chci aby se probudil že už se vymýšlím to co se neděje. nechal jsem svoje slzy téct dál....proč je svět tak zlej....co jsme komu udělali....chtěli jsme jen být štastný.
"kacchan....,, uslyšel jsem........zdá se mi to nebo nezdá????určitě zdá.Izuku...můj malej Izuku. co bych dal za to aby ses probudil. Vzpomněl jsem si že mám v kapse jeho prsten který mi donesla sestřička ještě do čekárny. opatrně jsem mu ho návlékl na prst. "takhle to je správně,, řekl jsem potichu.
"tak.....podíváš......se ..už ...auu...na ...mě,, ne tohle se mi už nezdálo.....hned jsem se na něj koukl. Naše oči se spatřily....viděl jsem ty nejhezčí zelený oči na celé planetě.......koukali jsme si tak dlouze do očí....měl jsem pocit jako by mi řikal že vše slyšel....že to cití stejně......že je můj....a že nikam neodchází. "Lásko,, vydechl jsem překvapeně. "Myslel....si ...to ...vážně???,, zeptal se....dělalo mu problém mluvit.... "myslel vše ...co jsem řekl jsem myslel vážně M-i-l-u-j-u t-ě Lásko,, věnoval mi tak krásný úsměv. "já tebe,, řekl.
"už mě prosím takhle nestraš,, pohladil jsem ho po tváři. "už tě nenechám nikdy samotného,, koukal jsem na něj s takovou něhou....jen se usmál . "odpočívej ju??,, zazvonil jsem na doktora a napsal inko že se vzbudil. "já věděl že mě tu nenecháš. ,, zasmál jsem se abych odlehčil situaci. "tak...lehce....se mě nezbavíš,, ušklíbl se.
Miluju ho prostě....a vždy milovat budu
"Tatíííííííííííííííí to je tak roztomilý,,řekl malej Izuku a já se na něj jen usmál . "co bylo dál?,, pobídla mě malá Katie abych pokračoval
Taaaak, Konečně se nám Midoriya vzbudil co..:D nevím co napsat tak třeba....hmmm... smradlavé ponožky!!! :D neee kecám. jsem vám vděčná že tuhle patlaninu čtete. <3
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfictionJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...