strana 31

131 7 0
                                    

Kacchan...prosím 

šel jsem do pokoje. Jsem rád že to mám vyjasněné ...Kiri mě jen pobláznil ale já miluju Deka.Došel jsem do pokoje a svlékl si triko .Deku spinká jak štěně. Lehl jsem si k  němu a přitáhl si ho k sobě. 

dal jsem mu pusu do vlásků  a přemýšlel o budoucnosti.Chtěl bych mít s tímhle úžasným klukem co nejvíc dětí. Jen přemýšlím jak to uděláme.....asi adoptujeme...nebo si zaplatíme speciální program?? Nevím nevím. Asi si říkáte proč to řešíš už ted  když máte času  jak husa klasu. 

Deku se zavrtěl a otevřel očka. "pročpak nespinkáš??,, zeptal jsem se. Protáhl se a usmál se na mě. Bylo to tak roztomilý."proč nespíš ty?,, zeptal se mě. "přemýšlel jsem o budoucnosti víš???,, usmál jsem se pohladil ho po nosíku."???o čem??? o svatbě a tak??,, si hačnul ale já si ho přitáhl zpět aby si hajnul. "no tak nějak...i o dětech víš....chtěl bys  s se mnou v budoucnu děti??,, zeptal jsem se a doufal jsem že řekne jo. "chtěl ,, zářivě se usmál  a já mu  úsměv oplatil. 

Deku si začal hrát, tudíž jsem měl hrud pokrytou znamínky lásky. "kacchaaan já nechciiii čekat,, řekl  a já nevěděl co tím myslí. Tedy...dokud si neuvědomil co myslí a nezčervenal . Všichni moc dobře víme co chtěl že?"Deku, počkáš si až budeš v pořádku,,  řekl jsem a přitom bych to taky moc chtěl ale ted nemůžeme."zlatooooo,, zaknučel ."ne,,  doprdele...měl bych jít spát nebo mě překecá. 

"plošííím plošíííím já se citím už zdravý...víš jak dlouho jsem na to čekal???,, řekne a hačne si. Sundal si tričko protože ví že jeho polonahému tělu nemohu odolat. "Kacchan.....prosím,,  koukl na mě s chtíčem v očkách. Copak jde někomu kdo to tak chce   říct ne? 

Povalil jsem ho pod sebe a začal  jsem mu dávat pusinky a taková ta klasická předehra. Víme všichni co se dělo dál..... bylo to romantické....v jednu ráno...sami vzhůru  za svitu měsíčku. po nějaké době jsem hajnul vedle něj a oba jsme se pokoušeli popadnout dech. Když jsme ho popadli objal jsem ho. "miluju tě brokoličko moje,, zašeptal jsem mu do ucha. "já tebe Kacchan,, a oba jsme upadli do říše snů. 

Taaaaak tady máte další kapitolu....už se pomalu blížíme ke konci ...jak myslíte že to celé dopadne???

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat