strana 42

136 10 2
                                    

Zlomené srdce 

Deku Pov

Byl jsem rád že Kacchan je doma.Celý ty dva týdny bez něj byli utrpění...nudili jsme se a nic mě nebavilo. Měl jsem ale divný pocit.Byl jiný..jako kdyby ho něco tížilo....potom to z něj vytáhnu.

vstal jsem a šel s mobilem do sprchy jako každé ráno.Asi se divíte proč s mobilem do sprchy že?prostě ...přes den na něm moc nejsem a ráno rád projíždím soc .sítě a volám si s mamkou.dal jsem si i vodě odolný bezdrátový sluchátka a zalezl do sprchy. Hned jsem vytočil mamino číslo  a hladil sis voje docela velké bříško. 

Ze začátku jsem si připadal strašně divný ale momentálně jsem rád za toho broučka.Miluju ho každým dnem víc a víc, I když mi to nedělá lehký.Pustil jsem na sebe teplou vodu a hlavně jí namířil na mé bolavá záda. jsem u konce 7 měsíce a doktoři tady říkají že už to na mě klidně může přijít a že mám zavolat hned co dostanu poslíčky. 

Mamka to zvedla 

 "ahoj zlatíčko,, slyšel jsem potěšení v jejím hlase. 

"ahoj mami,,  usmál jsem se. Chybí mi ale jsem tady štastný...našli jsme si tady takovou druhou rodinu...Navíc mamka sem jezdí pravidelně. 

"tak co náš malý Izuku???,, zeptala se hned a já se musel maličko zamračit.když jsem byl v 5 měsíci a vybírali jsme jméno tak jsem se s kacchanem tak strašně moc pohádal . Trval si na svém že se prostě bude jmenovat Izuku po mě a já ze začátku strašně protestoval ale i tak jsem svolil protože jsem si vybral prostřední jméno kterým ho budu oslovovat já. 

"Mamííí říkej mu Timmy...nebo Timothy....,, zaknučel jsem. 

"ale jdi ty...prostě malý Izuku....jak se mu daří?,, znovu se zeptala a já se uchechtl. 

"zlobí...včera jsem musel celý den ležet protože mladý pán mi kopal do  zad,, pohladil jsem bříško a Timmy jako kdyby pochopil že o něm mluvím a zavrtěl se uvnitř. 

"to miminka dělají no...a ty to zvládáš jak???furt máš nevolnosti???,, slyšel jsem její ustaraný hlas. 

"jo...většinou večer...a furt mám vysoký tlak a tu cukrovku,, povzdychl jsem si .Hlaveň od sprchy jsem dal do nástavce a nechal  na celé tělo dopadat vodu.Bylo to strašně  super , dokonce i Timmy má rád vodu.....když jsem ve sprše tak je v klidu. 

"tak hlavně odpočívej, mám tě moc ráda Izu,, nahrnuly se mi slzy do očí .Moc mi chybí objetí maminky. 

"já tebe taky Mami...už musíš zase přijet...prosím...chci tě mít u porodu....,, zašeptal jsem. Porodu se strašně bojím.Bojím se že nastanou komplikace...a trochu i té bolesti. 

"neboj...příští týden přijedu....vrátil se už Bakugo???,, zeptala se. Počkat...ona neví že už přiletěl???? já myslel že když tam jezdí tak spí u mamky...protože  koleje už zase rozpustili kvůli class 1-B. 

"on u tebe dnes nespal??,, zeptal jsem se zas já. 

"ne...proto se ptám jestli hned po zkoušce neletěl,,  taky nechápala proč se ptám. 

"no..přijel dneska ráno..ale let sem trvá pár hodin jen...a zkouška mu skončila včera ve dvě....pak se ho zeptám,, 

pokrčil jsem rameny. 

"aha...dobře...Izu budu muset do práce tak pá,,  slyšel jsem jak mi poslala pusinku. 

"páááá,,  usmál jsem se a mamka to típla a já se aspon umyl a pak projížděl ig.Bylo tam pár fotek od Iidy a Uraraky. Hned jsem je okomentoval a pokračoval dál.

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat