kapitola 6

119 7 0
                                    

Strana 24
Co jsi zač?

Po dvanácté hodině nás pustili domů ale já měl blbý pocit.bál jsem se že na nás někdo zaútočí.furt mi vrtalo hlavou kdo to byl.Deka jsem si úplně natiskl k sobě.

"Lásko co se děje??,,zeptal se. Ne nebudu ho strašit."nic jen jsem rád že jdeš domů,,pohladil jsem ho po tváři.jen se usmál a pokračoval dál.

Šli jsme pěšky protože Deku potřeboval vzduch.... radši jsem se koukal všude kolem. Zmínil ho...nemohu dovolit aby mu někdo znovu ublížil.

Ještě víc mi ale vrtalo hlavou komu jsem ublížil...komu jsem ublížil tak moc že se chce mstít.Co jsem udělal tak strašného???nebo Komu..kdo má moje číslo.

Deku do mě štouchl ale já se rak lekl že jsem mu malém napálil. Zarazil jsem se až kousek od jeho tváře.Ty vystrašené oči . hleděl na mě a klepal se."p-promin,, stáhl jsem ruku.

Chtěl jsem si ho k sobě přitáhnout ale ucukl."já nechtěl....byl jsem zamýšlený..a lekl jsem se,,promnul jsem si obličej.
Nejistě kývl a objal mě.

"Dobře.. vím že bys mi.... neublížil,,dal.mi pusu a šli jsme dál.

Unknown- bylo zajímavé vidět jak je vystrašen

Bakugou- co????kde jsi?!jak jsi to viděl?!co jsi zač!!

Pořádně jsem si přitáhl Deka k sobě."Kacchan co se děje,,zeptal se.nechci mu říkat pravdu."nic...jen nemám good pocit tak budu radši když budeš u mě.. už jsme skoro tam,, řekl jsem a přidali jsme na kroku

Akorát co jsme došli Na koleje mi zapipal mobil

Unknow - je strašně super vidět že bát se

Měl pravdu bál jsem se..... protože obyčejný člověk to není....co je sakra zač

Taaaak jo je tu další kapca ... A ne tahle ještě není o svatbě 😂😂 já vím jsem svině... zanechte hvězdičku a komentář kujuu

BEZ TEBEKde žijí příběhy. Začni objevovat