Neumírej!!!!!!!!
Bakugou
Od chvíle co unesli mojí brokolici jsem jak tělo bez duše. Zakázali mi pátrat na vlástní pěst ale ani hrdinové nevědí kde by měli začít....Sakra..už je to týden...co mu asi dělají......žije????
Chodím dole ve společný místnosti sem a tam a vždy se zaseknu a hledím na nějaké místo kde máme spoustu zážitků...v tu chvíli vždy začnu brečet. Ostatní vědí že se ke mě nemají přibližovat protože bych je asi odbouchnul až někam na Mars...možná na Saturn.
Já vím že by mi chtěli pomoct ale pokud nemají Deka tak mi nemají jak pomoc....bez něj jsem nic...bez něj jsem nula....dop*či!!!!!!co jsem komu udělal?! co komu udělal Deku?!!!!!! udělal jsem docela velký výbuch a stůl se zlomil vejpůl.
všichni na mě vystrašeně ale zároven ustrašeně koukli. "Nekoukejte na mě!!!!!!!,, zařval jsem na ně.Koukli na mě vystrašeně....Achjo tohle jsem fakt nechtěl. Jediný Kiri ke mě přišel a objal mě. Byl jsem v šoku ale objal jsem ho na zpět a začal brečet. "Najdeme ho,,
"co když ně,, zavzlykal jsem mu do ramene."určitě ho najdeme, živého,, poplácal mě po rameni."měl by sis jít lehnout aby si byl odpočatý kdybychom něco zjistili.Poslechl jsem a šel si lehnout....okamžitě jsem usnul.
--------------------------------------------------O 3 hodiny Později------------------------------------------------
"BAKUGOOOOU!!!!!!,, slyšel jsem křik a hned se probudil a běžel dolů. Dobře nebudu vám lhát jo...na schodech jsem hodil takovou držku až jsem rád že žiju. "Noo???,, 'doběhl' jsem celý udýchaný . "víme ho...hrdinové pro něj jdou jdeš taky??,, zeptal se Todo. "jasně že jdu,, a běžel jsem k UA .
Tam už byli všichni slavní hrdinové a když mě viděli vysvětlili mi plán....hlavní cíl...zachránit Deka. Dobře dobře.....ale už pojdme jsem strašně netrpělivý.
Vyrazili jsme a já se těšil až obejmu svou brokoličku.těším se až mu dám pusu na nosánek a už ho od sebe nepustím.
Došli jsme do velké budovy ale bylo tu naprosté ticho..... celá ta budova jako by byla opuštěná...neříkejte že tady nejsou. "kde jsou?!,, zakřičel jsem. "určitě jsou někde tady...vím to na 100%,, řekl noční oko (nevím jak se už jmenoval sorry) . chodili jsme po všech místnostech. "Asi dostali Echo od někoho,, řekl nějaký hrdina.
Jen to ne...prosím ne. "DEKU?!!!!!!???,, začal jsem křičet a řvát jako pominutý v sklepním patře. "DEKU!!!!!!!!!,, Nic se neozývalo a tak jsem chtěl jít jinak . Když v tom jsem uslyšel strašně slabý hlásek ale i přes to jsem to slyšel .zaposlouchal jsem se. "k-kacchan......k-k-k-kaccha-,, . běžel jsem hned do místnosti od kud to vycházelo .
dveře byli ocelové ale i tak jsem je nechal vybuchnout a to co jsem viděl vám nepřeju nikdy vidět. Viděl jsem Deka na nějakým špinavým stole všude byla krev ...Deku byl celej zmlácený...pořezaný...popálený.....jeho oči byli zavřené a jeho pusa otevřená ale už nemluvil jen vydával divný zvuky....šel jsem k němu pomalu blíž a uviděl jsem že má roz řízlé hodně břicho které krvácí (prostě hluboká řezná rána) hned jsem sundal své triko a pořádně mu ránu zašktril. "lásko....prosím...vydrž,, chytl jsem ho za ruku a slzy začali téct.
"mám ho!!!!tady jsme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,, zavolal jsem na ostatní hrdiny a koukl na Deka.Těžce otevřel oči a snažil se usmát. "shhh nenamáhej se,, dl jsem mu malou pusu na čelo. "k..........ka............ka.......kacchan.............m......i......l......u....,, zavřel očka."NE! NE! NE!!!! DEKU! takhle nemluv,, začal jsem plakat. "zní to jako loučení,, stiskl jsem mu pořádně ruku....vím že ho to asi bolí ale to ted potřebuje....nesmí se poddat tomu světlu co by mi ho vzalo....klidně mu v tenhle okamžik aj tu hnátu zlomím jen aby ho to probralo .
Hrdinové tam doběhli....odvázali ho a ten nejrychlejší sním běžel do nemocnice...
klekl som si do kaluže krve. "prosím...prosím bože....neber mi ho.....prosím....neber mi ho ještě....ještě ne,, plakal jsem.
"DEKU!!!!NEUMÍREJ!!!!!!,, zakřičel jsem dost nahlas aby mě slyšel...
tááák trošku emotivní kapitola tak snad libí muhahaha
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfictionJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...