Tohle je divný..
Od toho našeho žhavého rána uběhl už týden a 3 dny. Naše svatba se strašně blíží a já začínám být lehce nervozní. Deku furt něco zařizuje a běhá sem a tam. Prý už má i objednané šaty a já už jsem objednal prsteny.Můj jediný úkol. "lásko?!!,, zavolal na mě a já za ním šel. "mhm???,,došel jsem. "uvaříš mi něco??? mám strašný hlad.,, zaknučel. Awww moje princátko chce abych mu uvařil. "a copak by sis dal???,, zeptal jsem se. "Rameeeen ,, má štěstí ten naštěstí umím dobrej. "dobře,, dal jsem mu pusinku a šel dolů vařit.
vytáhl jsem si všechny suroviny a nádobí . Začal jsem si suroviny připravovat a pak vše uvařil. V klídečku jsem si vařil a najednou vidím zamnou pohyb .Moje oko si všimlo zelené hlavy lovicí něco v lednici. potichu jsem tedy přešel k lednici ."Copak tam hledáš??,, řekl jsem vedle něho. Midoriya se tak strašně moc lekl až mu málem zaskočilo. Ehm...guys?
Je normální jíst čokoládu s kyselou okurkou???Nebo si taky myslíte že to je divná kombinace?
"lásko bude ti blbě....,, objal jsem si ho. "ale mě to chutná,, řekl lehce uraženě s plnou pusou. "navíc mám strašný h-hlad,, začal z ničeho nic poplakávat.řekl jsem něco blbě? Nechci aby plakal."neplakej prosím,, začal jsem mu dávat pusinky do vlásků .
On se ale odtáhl "ty mě nemáš rád,, jeho pláč byl silnější a silnější. To co mi řekl mě zarazilo.Proč si myslí že ho nemám rád?"lásko...máš pravdu nemám tě rád....já tě totiž miluji z celého svého srdce tak už nikdy neříkej takové blbosti protože jsi to nejdůležitější v mém životě. ,, koukal jsem mu do jeho uslzených oček.
Začal se usmívat jako sluníčko."já tebe taky,, zazubil se na mě a dopapal okurku s čokoládou. Dobře...tyhle změny nálad jsou divný. Kdyby nebyl kluk řekl bych že je těhotný....Což by mi vlastně nevadilo protože bych miminko chtěl a kdyby mělo geny nás obou tak bych se vážně nebránil .
Dodělal jsem Ramen a nandal mu pořádnou porcičku. Hned si hačl a začal baštit. "mňaaaaaam to je stlašně doblý,, zahuhlal s plnými ústy. "tak opatrně at si nespálíš jazýček. ,, usmál jsem se na něj.očka mu jen a jen zářily.
"co přípravy?? ,, zeptal jsem se. "vše je konečně hotovooo,, usmál se a já se musel taky usmát tyjooo za týden bude můj manžel "Za týden budeš Izuku Bakugou,, usmál jsem se jak blbeček. koukl na mě trochu vážněji . "já si chtěl nechat své příjmení,, podrbal se na zátylku. Co si budem šokovalo mě to a byl jsem lehce smutný. "takže budu Izuku Midoriya Bakugou,, řekl na konec a já se usmál . Aspon to. Usmál se na mě a chtěl mě obejmout ale běžel na záchod blinkat.
.....tohle je divný....... i když.... snědl toho spoustu
taaak tady je další stránka hah...však už to znáte nechte komentář a hvězdičku a ahoj u další strany
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanfictionJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...