Navždy s tebou
Od narození naší malé dcerunky uběhli dva týdny.Deku první týden byl v umělém spánku ale ten druhý byl normálně vzhůru.
Byl to hrozný týden kdy ani nevěděli jestli se probudí.Hrozně jsem se o něj bál ale taky jsem tu musel být pro děti.
Inko,kluci i Izu z ní byli úplně nadšený.Izu byl docela klidné miminko ale Kattie je po mě.je to takovej malej čertík a aspoň nám všem zvedá náladu.
Víte jak jsem furt byl optimistický k Dekovo nemoci???Tak se to při porodu zlomilo.Jak dostal ten záchvat. Tak.... radši si to přečtěte celé.
Flashback
Kattie mi odvezli na různá vyšetření a Inko mezitím dorazila a šla koukat na to jak jí ošetřují.
Já seděl před sálem a byl úplně na nervy.Strašně jsem se bál že mi ho zubatá odnese.Nesmí nás tu nechat..ne dneska.. prosím.. bože.. prosím..je mladej.. má dvě děti..co udělal tak strašného že si ho chceš vzít k sobě????
Hodina.... dvě hodiny....nic...nikdo nevyšel..jen tam běhalo čím.dal tím víc doktorů.Sestřička se na mě snažila mluvit ale já byl mimo
Běželi kolem nás dva doktoři a já zaslechl jejích konverzaci
' "nevypadá to dobře....prej už měl dvakrát zástavu a strašně to teče,, říkal jeden doktor tomu druhému...mluvil o Dekovi????Lásko..co mi to děláš?.....
"Vím vím.... měli mu vzít dítě a operovat hned...3 roky to nechali růst a pak ještě 8 měsíců...ten dlouho žít nebude... škoda mladého hrdiny..zrovna tak důležitého,,
,To byla chvíle kdy jsem pochopil že mi fakt umře... že... že ho odsoudili k smrti když ho neléčili.
Totálně jsem se tam složil.Museli mě nadopovat prášky abych to zvládl.
Po hodince konečně vylezli a odvezli mého bledého manžela na Pokoj.
Hned šla ke mě Anne...."...museli jsme operovat nádor.... víš...byl moc velký.. nešel celý odstranit.. strašně to teklo... zásadní pro teď bude dnešní noc.. jestli přežije může ještě pár měsíců žít.. možná rok.. maximálně dva..... bohužel pro něj to bude jen a jen utrpení..bude strašně trpět na bolesti hlavy....,, objala mě.
Takže skutečně umře..dnes nebo za pár měsíců....
End of flashback
Bohužel jsem musel tento fakt přijmout.Musel jsem přijmout že tady už dlouho nebude a rozhodl se mu ty měsíce udělat krásné.. Budu dělat vše pro to aby nemusel tolik trpět a užil si je..a já s dětmi též.
Od jeho probuzení za ním chodíme každý den . já , děti, a občas Inko i kluci.Trávíme sním každou jeho minutu.
Je bledý..bezvlassý ale pořád tak moc nádherný.jeho zelená očíčka která mi dodávají odvahu.i když má bolesti nezapomíná se na mě a děti usmívat.
Každý polibek má teď mnohem větší cenu než dřív.Miluju ho prostě a budu ho na vždy milovat.zrovna jsem na cestě k němu.
Anne říkala že dneska jr mu fakt mizerně tak nechci aby ho tak děti viděli... hlídají kluci a já budu sním.
Deku's pov
Je mi fakt mizerně ale jsem rád že zamnou Kacchan, Timmy, Kattie a kluci s mamkou chodí.Nechtěl bych umřít bez rozloučení.
ČTEŠ
BEZ TEBE
FanficJmenuji se Katsuki Bakugou , momentálně když toto píšu mi je 34 let . Mám dvě děti s tím nejlepším na světě. Tento úvod se vám může zdát nudný , ale věřte mi....můj příběh zas tak nudný není. Prosím přečtěte si ho....udělá mi to radost 1. Místo #če...