ℝ𝕠𝕨𝕒𝕟'𝕤 ℙ.𝕆.𝕍.
𝕀 𝕒𝕞 𝕟𝕠𝕨 𝕤𝕚𝕩 𝕞𝕠𝕟𝕥𝕙𝕤 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕚𝕟𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕕𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕘𝕣𝕖𝕒𝕥. 𝕐𝕠𝕦 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖 𝕨𝕠𝕟𝕕𝕖𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕖𝕝𝕝, 𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕠𝕪𝕤. 𝕎𝕖 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤 𝕡𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪, 𝕃𝕠𝕘𝕒𝕟 𝕁𝕒𝕞𝕖𝕤 ℂ𝕒𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕃𝕚𝕒𝕞 𝕆𝕝𝕚𝕧𝕖𝕣 ℂ𝕒𝕕𝕖. 𝕀 𝕒𝕞 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕠𝕚𝕟𝕥 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕡𝕣𝕖𝕘𝕟𝕒𝕟𝕔𝕪 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕀 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕕𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕞 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕣𝕖𝕤𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕣𝕖𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪𝕤𝕖𝕝𝕗. 𝕋𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕟𝕘 𝕔𝕠𝕞𝕖𝕤 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕀 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕘𝕠 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕞𝕚𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝔼𝕞𝕓𝕖𝕣.
𝔼𝕞𝕓𝕖𝕣, 𝕞𝕪 𝕓𝕒𝕓𝕪 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕚𝕤 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕠𝕣𝕖. 𝕊𝕙𝕖 𝕤𝕡𝕖𝕟𝕕𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕔𝕦𝕕𝕕𝕝𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕓𝕤 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕝𝕝𝕪. 𝕊𝕙𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕨𝕚𝕟𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕞𝕪 𝕤𝕥𝕠𝕞𝕒𝕔𝕙 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕁𝕠𝕙𝕟𝕟𝕪 𝕡𝕦𝕥𝕤 𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕓𝕖𝕕, 𝕚𝕥 𝕚𝕤 𝕒𝕕𝕠𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖. 𝔹𝕒𝕟𝕒𝕟𝕒𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕, 𝕀 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕚𝕥 𝕔𝕦𝕥𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕜𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕠𝕟𝕖 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕪𝕤, "𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕟𝕒𝕟𝕒" 𝕠𝕣 𝕤𝕙𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕤 "ℕ𝔸ℕ𝔸!".
ℂ𝕦𝕣𝕣𝕖𝕟𝕥𝕝𝕪, 𝔻𝕒𝕝𝕝𝕪, 𝕋𝕨𝕠-𝔹𝕚𝕥, 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕠𝕙𝕟𝕟𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕. 𝕀 𝕒𝕞 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠 𝕀 𝕒𝕞 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕟𝕕 𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕣 𝕓𝕠𝕥𝕙 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕪𝕤 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕗𝕠𝕠𝕕.
"ℍ𝕖𝕪 𝕠𝕟 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕣𝕠𝕦𝕓𝕝𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕣𝕤. 𝕎𝕚𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕒 𝕔𝕙𝕠𝕔𝕠𝕝𝕒𝕥𝕖 𝕞𝕚𝕝𝕜𝕤𝕙𝕒𝕜𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕒 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕤𝕖𝕓𝕦𝕣𝕘𝕖𝕣 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕓𝕒𝕔𝕠𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕖𝕥𝕔𝕙𝕦𝕡 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖?" 𝕀 𝕒𝕤𝕜 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕀 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕨 𝕒 𝕤𝕥𝕦𝕗𝕗𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕚𝕞𝕒𝕝 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕤.
"𝕐𝕖𝕒𝕙, 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕠" 𝔻𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕤𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕟𝕖𝕪 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕘𝕠𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕚𝕞.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤, 𝔻𝕒𝕝𝕝𝕪. 𝕀 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕖𝕔𝕚𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕥." 𝕀 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕙𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖𝕤.
YOU ARE READING
Rowen Curtis
FanfictionRowen Curtis is the older twin sister to Sodapop. She has dyslexia, she is nice, caring, and fun.