13. Zmizení

161 15 4
                                    

Nezvedal telefon a po nějaké době jeho číslo po vytočení jenom pípalo. Na zprávy neodpovídal. Do hodiny se kostel vyprázdnil a celá svatba se zrušila. Sedíme v našem obýváku. V hlavě jsem měla jenom tmu, klepala jsem se, jako osikový list a nebyla jsem schopná slova. Jungkookova matka s otcem byli naštvaní, pořád mu zkoušeli volat a kluci také. Mně to dávalo jenom jednu variantu, kterou jsem si ani nechtěla připustit. Strašně mě to pálilo na jazyku, protože si všichni myslí, že se mu cestou porouchalo auto ... Ano, to určitě nestihl, nějakým způsobem, dorazit do kostela. Během tří hodin!

,,On-On..." vzlykla jsem a všichni se na mně otočili. Vzala jsem si kapesník a vysmrkala se do něj, abych vůbec mohla mluvit. ,,On si t-to určitě roz-rozmyslel..." poslední slovo jsem už jenom zašeptala a plakala dál. Hned se vedle mně byl Jimin a pevně mě objal.

,,To je úplná blbost!" rozkřikl se Namjoon.

,,Celou dobu nemluvil o ničem jiném, než o Vás dvou a o svatbě." řekl Taehyung s pokroucením hlavy. ,,A najednou zmizí? V tom není žádná logika. Beztak si z nás udělal jenom srandu," zasmál se, jenomže byl jediný komu tahle možnost přišla reálná.

,,Já teda nechci malovat čerta na zeď," ozval se Jin a sedl si přede mně. ,,Ale není tady možnost, že se mu opravdu něco stalo?"

,,Tak já volám do nemocnic," sykl naštvaně Namjoon a odešel mimo místnost.

Odtáhla jsem se od Jimina a dívala se na své bílé svatební šaty. Jestli se mu opravdu něco stalo, tak se asi zblázním. Doufám jen, že ne nějaká autonehoda ... proboha jen to ne! Určitě se třeba jen srazili, rozbil se mu mobil a teď sedí v nemocnici s odřeninami a čeká, až se jim tam dovoláme.

Za dlouhých patnáct minut se Namjoon vrátil a ve tváři měl jen kamenný výraz. Nečekala jsem, že nás jenom napíná, protože na něm šlo jasně vidět, že je něco špatně.

,,Ani v jedné ze tří nemocnic prý nikdo takový není," řekl tiše. ,,A jiná nemocnice už v NY není," dodal. Postavila jsem se ze židle a jenom se na něj koukala. Co se to sakra děje! Co se tady sakra k čertu děje!

,,Myslím, že bychom měli zavolat policii,"

——————————

Osm hodin večer a pořád nic. Kluci sedí v obýváku s policií, já sedím v potmě na posteli a dívám se na své svatební šaty pověšené na věšáku. Připadalo mi, že tohle je jen blbý vtip. Vůbec jsem nevěděla, jak se tomuhle mám postavit. Vykroutil se z toho a utekl někam aby si to ještě rozmyslel, nebo ... Ne! Ani jedna možnost nemůže, prostě nemůže být ta správná!

,,Kde jsi, Jungkooku," špitnu si pro sebe frustrovaně a najednou se dveře ložnice otevřeli. Dovnitř vešel Jimin a klekl si přede mně. Utřel mi slzy a chytl mě za ruku s tím, že mě chtějí vidět. Unavená a zhusená jsem s ním šla do obýváku, kde stáli dva policisté.

,,Slečno Parkrová," pokynuli hlavou a přistoupili ke mně blíž. Bála jsem se toho, co řeknou a měla jsem důvod, protože tohle se rázem proměnilo v noční můru.
,,Máme podrobný popis vašeho ... Snoubence," řekl s malou pomlkou. Přikývla jsem. ,,Pokud se do rána neobjeví, budeme jej muset prohlásit za pohřešovaného a vyhlásit pátrání," když tohle řekli, moje nohy přestali poslouchat. Žaludek i hrudník se mi sevřel a já se sesunula k zemi.

Pohřešovaný. Jestli se nevrátí, bude pohřešovaný. Teď už opravdu nevím, co si mám myslet. Opravdu se Jungkook rozhodl zmizet z naší svatby, kterou jsme plánovali od samého začátku ... Nebo je v tom něco úplně jiného?

I Love You Poor 2 [cz] •JEON JUNGKOOK• ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat