Od toho incidentu v koupelně to se mnou a Liv šlo doslova z kopce a nedalo se to zastavit. Už to jsou skoro dva týdny. Pomalu se ani nepozdravíme, chodíme kolem sebe po špičkách, ona si navýšila návštěvy u psychologa a já zase dělal v práci přesčasy, takže jsem domů chodil pozdě v noci kdy už dávno spala, nebo jsem šel s Jiminem na pár panáků do baru kousek od bytu. S ním jediným si dokážu o Liv povídat, už jenom proto, že při mně stál už od samého začátku a byl u toho, když jsem málem umřel. Hodně nám ten večer pomohl a nebýt jeho, Bůh ví jak by to dopadlo.
,,Jungkooku, všechno bude zase dobrý," řekl Jimin s rukou položenou na mém rameni.
,,Kdy? Až se Liv dočista zblázní, nebo až já se nervově zhroutím?" odsekl jsem mu. V tu ránu mě vzal pod lemem košile a přitáhl mě těsně k němu.
,,Hele, je to tvoje snoubenka, tak se kroť!" zatřesl se mnou a zase pustil. Měl jsem dost alkoholu v krvi, věděl jsem, že to co říkám mě bolí víc, než představa, že by se to vážně mohlo stát. Byl jsem už ze všeho vyčerpaný. Neviděl jsem žádné východisko.
,,Promiň," hlesl jsem, na což mi Jimin jen něco nesrozumitelného zamumlal. Pak se zvedl s tím, že nám jde koupit dalšího panáka, takže jsem tam zůstal sám. Teda, do jisté chvíle, než se mi cizí ruce začaly svíjet okolo ramen a hrudníku.
,,No podívejme se. Svět je malej," zaznělo mi u ucha, na kterém jsem následně ucítil polibek. Škubl jsem hlavou do boku a uviděl ji. Jiwhon. Ano, mou bývalou přítelkyni.
,,Jihwon?" vypadlo ze mně. Stála přede mnou, v červerých mini šatech a černým kabátem. Vypadala tak nějak stejně a přitom jinak. Vypadala dobře. Jde vidět, že krása je pro ni stále největší přednost. ,,Kde ty se tady bereš?" zeptal jsem se okamžitě.
,,Taky tě ráda vidím," pronesla ironicky a dala ruce v bok. ,,No, taková malá obchodní cesta.." usedla na barovou židli a hned si u číšníka objednala vodku s džusem. Podívala se na mně a pohodila svými dlouhými, černými vlasy. ,,Tak co, pořád jsi s tou chudinkou?" optala se a já přikývl. V ten moment vzala mé líce do dlaní. ,,Ale, copak. Problémy v ráji?" našpulila spodní ret. Nechtěl jsem se o tom bavit a už vůbec ne s ní. Vykroutil jsem se z těch jejích spárů a díky bohu hned na to přišel Jimin. Usedl vedle mně a jakmile ji uviděl, vykulil oči tak, div mu nevypadly z důlků.
,,No nazdar," špitl vedle mně a Jihwon se zasmála.
,,Taky tě ráda vidím, Jimi," mrkla na něj a napila se ze své sklenice. ,,Tak co ta tvoje chudinka? Jak vážné to je?"
,,Ty jsi jí to neřekl?" drcl do mě hendka Jimin po její naléhavé otázce a já měl sto chutí ho praštit. Tohle naprosto dokonale podělal.
,,Co jsi mi neřekl?" ozvala se hned na to Jihwon a já už teď věděl, že nemá cenu se snažit zabránit tomu, aby to Jiminova nevymáchaná pusa neřekla. Mluví totiž rychleji, než přemýšlí a to je v některých situacích vážně nevýhoda. Třeba jako teď.
,,Olivie a Jungkook jsou zasnoubení," sotva to Jimin řekl, Jihwon jakoby už nebyla živá. Úplně ztuhla v obličeji. Vidě jsem jak křečovitě svírá sklenici v ruce a jen čekal kdy vybuchne. Nerozešli jsme se sice ve zlém, ovšem faktem pořád zůstává to, že jsem ji opustil vlastně kvůli Liv. Ovšem tehdy jsem vážně nečekal, že jí ještě vůbec někdy potkám a Jimin to celé dokrášlí.
,,Ah tak," konečně zase promluvila. Postavila se a přišla ke mně blíž. ,,Tak to tedy gratuluji," natáhla ke mně ruku. Nic jsem neudělal, nevím proč, ale chovala se divně. Znal jsem jí dlouho, tahle její reakce byla víc než maskovaná. ,,Notak Jungkooku, jsme už přece dospělí, ne? Co bylo, to bylo," usmála se a já ji teda ruku podal. Nahla se ke mně a darovala mi polibek na líčko.
,,Hodně štěstí," pošeptala, odtáhla se. ,,Měj se Jimine," řekla chladně a zmizela, jako pára nad rncem."
,,Taky ti připadala, jako by chtěla vraždit?" pronesl hnedka Jimin a překlopil do sebe panáka.
,,Jihwon je mi ukradená," pokroutil jsem hlavou a udělal to samé. ,,Teď se musím postarat hlavně o Liv," dodám a podívám se na něj. Krom toho, že byl značně na mol, tvářil se, jako by snad sledoval umírající štěně.
,,Jak jsem řekl, všechno bude ase dobrý,"
ČTEŠ
I Love You Poor 2 [cz] •JEON JUNGKOOK• ✅
Teen FictionJungkook a Olivie k sobě měli velice těžkou cestu. Nyní žijí v New Yorku a chystají se na společný život bok po boku. Čekají je snad už jen dobré časy, či se sem zase připletou komplikace?