21. The Last

291 18 4
                                    

,,Tak, Vy nám už týden přenášíte," řekla doktorka s pohledem usměrněným do počítače.

,,Ano," odvětím a fakt se přitom snažím znít co nejmíň podrážděně. Nečekala bych, že zrovna já budu mít na tohleto smůlu. Nejen, že neznáme pohlaví miminka, chtěli jsme se nechat překvapit, ale k tomu ještě přenáším!
Každým dnem je mi hůř a cítím se jako balón, do kterého může píchat ostrý nůž a on stejně nepraskne!

,,U prvorodiček je to zcela normální," usměje se na mně. Asi ji zabiju.
,,No, mohla bych Vám dát pár typů. Takové babské rady, ale jsou nejúčinnější, "pokrčila rameny a začala hledat. Naštvaně se podívám vedle sebe, kde sedí Jungkook a myslí si bůh ví, jak na něj teď neprásknu to, co se chystám prásknout.

,,Jestli máte, paní doktorko, namysli pálivé jídla, malinový čaj, masáže, nekonečné procházky, či sex? Tak ano, ano, ano, ano a ne," odříkala jsem jí to tak, jak to je. Zaujatě se na nás podívala, teda, obzvlášť na Jungkooka. Čekala jsem, že zrovna on s tím problém mít nebude. Během prvního trimestru to bylo skoro denně a pak už čím dál míň. Taky mi přišlo, že ho moje těhotenství snad rajcuje ... A teď nic! Chápu, bojí se o miminko, ale tady jde teď o mně! Trpím a on se bojí o dítě! Pokud bude povahou po nás obou a ne žádná bačkora, tak vydrží všechno!

,,No, vynechali jste metodu, která je úspěšná z osmdesáti procent případů přenášení," poukázala na mně rukou. ,,Zvlášť u prvorodiček,"

,,Slyšíš to? Osmdesát procent," špitnu směrem k němu.

,,Ale co když-"

,,Chápu, že máte strach," přerušila ho doktorka a pak nám něco podala. ,,Tohle je přesnější popis a postup. Tak aby to bylo příjemné pro Vás a neohrožovalo to dítě," opět se na nás usmála. Podívala jsem se na Jungkooka s prosíkem, ale on se jen zamračil, zakroutil hlavou a zvedl se.

,,Zkusíme no ... No ... Ještě pár dnů počkat," vysekal ze sebe a odtancoval z ordinace. Podívala jsem se na tu doktorku a měla chuť brečet.

,,Nejde to ještě nějak?" zeptám se zoufale. Pokrčila rameny.

,,Bohužel, tohle je téměř stoprocentní,"

Super. Jungkookovi se do toho nechce, bez něj to nepůjde a s někým jiným ... To už by bylo OPRAVDU jenom v krajní nouzi.

,,Tak nashledanou," postavím se a odejdu z ordinace. Jungkook už čekal v autě. Raději jsem se k tomu nijak nevyjadřovala, nebudu ho zbytečně rozčilovat. Já na to totiž půjdu úplně jinak.

Pěkně hezky nenásilnou formou svádění.

———————pár hodin na to——————-

Jungkook stál u umyvadla a čistil si zuby. Na nic jsem nečekala. Vpadla jsem do koupelny a zavřela dveře, čehož se lekl a trhem se na mně otočil s kartáčkem v puse a pěnou kolem ní. Měla jsem na sobě ručník a byl fakt na těsno, protože to co mám pod ním mi dost přidalo na objemu. A navíc, svoje sexy prádélko, kterým jsem ho teda dostala vždy ... Není na tohle tělo stavěné...

,,Víš, že jsi u toho strašně sexy?" natáhnu ruku nad sebe a překřížím jednu nohu přes druhou. Pro efekt jsem si zkousla ret, protože to většinou taky pomáhá. Nebo pomáhalo ... Bože ať už je to malé venku! Promiň zlato, miluju tě a strašně se na tebe těším, ale momentálně mi to fakt neulehčuješ! A tvůj táta je cinik, co nám nechce pomoct!

,Je ti něco Liv?" řekl s kartáčkem v puse. Šla jsem pomalou chůzí, rychleji to ani nešlo, k němu a prsty jemně přejela po jeho hrudníku.

I Love You Poor 2 [cz] •JEON JUNGKOOK• ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat