18:00 PM em sona l'alarma, llavors m'aixeco em vesteixo amb roba d'exercici i surto a córrer mitja horeta, ja que em va bé per treure'm l'estrès, normalment surto 1 hora o aixi i vaig pel passeig, però avui em de fer moltes coses al anar el cap de setmana a casa, i al marxar a les 19:30 PM doncs no em dona temps, llavors em poso la cançó que més m'agrada per correr, que esta a la meva playlist del spoti, que és Habits (Stay High) de Tove Lo, i és perfecte per començar, perquè es calmada però et fa tenir energia a la vegada.
Al arribar a casa, veig que els meus pares acaben d'arribar i estan parlant amb en Hunter, que es veu que també acaba d'arribar...
-Doncs senyor Dawson, la seva filla va estar en molt bones mans, en les seves es clar, però no es preocupi que jo la vaig cuidar m olt bé, i ella a mi també, encara que no crec que aixo li importi molt... Ah Sam ja ets aqui! -diu el Hunter. La veritat es que la relació entre el meu pare i el Hunter a millora't moltíssim comparada amb el principi, ja que el meu pare ha vist com ens estimem en Hunter i jo mútuament i ho ha acceptat.
-Si, i tu i jo hauriem de començar a preparar les maletes per aquest finde no? Perque tens casi mig armari a la meva habitació jajajaja. -li dic jo.
-Si, vaig pujant...
Mentres el Hunter puja cap a la meva habitació, jo vaig cap a la cuina a parlar amb els meus pares, ja que fa casi tres dies que no els veig... i si això és molt, comparat amb abans...
-Com ha anat tot carinyo? Bé?
-Si mama, la veritat es que quan vas marxar, estava fatal, però després van venir les nenes i em vaig animar molt més, i doncs passar aquests dies amb en Hunter, ens ha ajuntat i em aprés a conviure entre els dos, i no podria haver estat millor.
-Però eu anat sempre amb cuidado no?
-PAPA!!! JAJAJAJAJA
-QUE?!?! Si no he dit res dolent...
-Jjajajajaja si si no et preocupis que dintre de 9 mesos tindràs un net...
-WHAT?!?!?!?!?!
-ÉS BROMA!!! Només em faltaria un nen ara jajajajaja, bueno vaig a preparar-me la maleta que encara no se que em posare...
-D'acord, quan torneu? -em diu ma mare.
-Tornem diumenge cap a les 10 de la nit o aixi.
-Vale, aneu amb cuidado eh! -em diuen tots dos.
-Si si podeu confiar amb la vostra estimada filla que no tornarà embarassada ni passarà res, jajajajajaja.
Llavors pujo cap a la meva habitació i veig que m'ha posat un conjunt de lenceria al llit:
Amb una nota que posa, aixo t'ho endús si o si!! Ell mentre s'està dutxant... i vaig cap al lavabo i li dic:
-Jajajajaja he vist que ha vingut una rateta molt dolenta que ha anat al meu armari i m'ha tret un conjunt de roba interior que vol que m'endugui al viatge...
YOU ARE READING
Càstig Infernal
RomanceCOMPLETA (La segona part està en procés: No és infern sense tu). La Samantha (Sam) és una noia simple, normal, com totes les noies de 18 anys de la seva edat. Ella és mig oberta, no arriba a ser tímida, però també té un caràcter, que és el que l'ha...