6. Aquell dia de platja...

277 4 0
                                    

No he pogut apartar la mirada, fins que el Nash ha vingut corrents, m'ha agafat i m'ha portat a l'aigua...

-Ah!Capullo! Jo no t'ho hagués fet!!-li crido jo

-AH! no? Que mentidera que ets, et creixerà el nas com al pinotxo!!-em diu ell

En veritat amb el Nash, ja ens començem a coneixer molt, ell em comenta coses que passen amb la Peypey i també d'en Hunter, que no es que m'interessi, però no se...

-Va noi, ves amb la Peypey que jo haig de parlar amb en Hunter...

-Vale, però amb cuidado eh!-em ginya l'ull quan acaba de parlar i marxa. I jo vaig cap al Hunter mig corrents, ja que vull parlar amb ell si o si...

-Ehem, podem parlar?-li dic mig tímida, ja que estava parlant amb els altres nois..

-Si, Sam aquest es l'Asher, el meu germà postis- em diu amb els ditets fent entre cometes- i ell es el Liam.

-Hola Liam i Asher, sóc la Sam...

-Si, ja ho sabem...-estava dient el Liam, quan l'Asher li fot un petit cop de colze a les costelles, per dir-li que calli

-Vol dir, que ho sabem perquè el Nash ens ha comentat lo del vostre treball...-em diu l'Asher

-El Nash parla de mi, que raro hahahaha si no s'entera de res del que li explico hahahah, només pensa amb la Peypey.

-Volies parlar no?-em diu en Hunter

si pot ser a soles-li dic a l'orella

-Vale, vine se un lloc a on podem estar tranquils...-em diu en Hunter, i de repent en 5 minuts em arribat a una petita piscineta d'aigua que hi ha, no hi ha ningú, i ens posem tots dos a l'aigua.

-EM, jo..-diem tots dos a la vegada, i jo noto com les meves galtes em bulleixen

-Parla tu si vols començar...-li deixo a ell parlar primer a veure que vol dir-me, si li va molestar o no l'abraçada.

-No no comença tu, que eres la que volies parlar.....-em diu ell rascant-se el cap i mirant cap a baix

-Vale, mhm, recordes ahir quan em vas explicar lo de la teva germana, em vas arreglar la moto i...

-I ens vam abraçar? Si, ho recordo...-em diu ell mig tímid

-Ho recordes? I no estàs enfadat?!?-estic confosa

-No, perquè hauria d'estar enfadat?

- Perquè la Char em va dir, bé em va explicar, em va, em va...

-Et va explicar la meva història amb la Lily no? I la seva també no? De que eren millors amigues? Jo al principi no vaig caure que era la Charlotte però, però l'altre dia abans de que ens castiguessin a la cantina em vaig enrecordar.

-Ah vale, llavors no et va molestar l'abraçada? La vaig fer sense voler, va ser un acte sense pensar, no va significar res, bueno si, bueno no, bueno espero que m'entenguis, perquè estic feta un lio.

- hahaha si, t'entenc, i perfectament, jo abans també donava abraçades. No passa res...Vols que anem tirant o ens quedem aquí?-em diu

- M'estimaria quedar-me aquí, ja que estem millor, et molesta que posi música?

- No, al contrari, però no molt forta.
-Vale

Surto de "la piscineta" i vaig a buscar l'altaveu i poso Born in the USA de Bruce Springsteen
-Bruce Springsteen?? Wow, no em pensava que tu escoltaves aquest tipus de música, a mi m'encanten els clàssics antics
-Si, m'encanten i també escolto pop, i molt mes, jo crec que l'únic tipus de música que no m'agrada es la clàssica, tots els altres m'encanten.
Ens passem tot el rato parlant del que ens agrada, la música, el que ens agrada fer en el nostre temps lliure, les series de netflix, i també m'explica com es va conèixer amb els "tres mosqueteros" com els hi diu ell, i jo li explico la meva història amb les noies, i sobre Austràlia i perquè em vaig mudar.
- I no tens ganes de tornar a Austràlia?

- Si, la veritat es que si, allà era tot especial, m'encanta Austràlia a mi, i quan podies agafaves el cotxe i anaves a qualsevol camp i podies estar-te hores allà. I a mes casa meva estava a les afores i teníem un jardí enorme, i cada dia em quedava allà llegint o escoltant musica.

-Wow que guai, jo a vegades també necessito tenir el meu moment i escoltar música.-em diu , i llavors mel quedo mirant mentre penso amb Austràlia...

Les hores passen volant amb ell, i a mes amb aquests ulls i aquest somriure... No vull dir que m'agradi, però atractiu es.
Llavors anem amb els altres ens quedem allà i decidim anar a dinar a la Pizzeria del pare de la Char. I el Liam que s'ho estava passant molt bé amb la Mia ens diu si volem anar al centre a donar una volta tots 8, i obviament la Peypey asenteix, ja que així passarà mes temps amb el Nash, i la Char també asenteix mirant cap al Asher. El Hunter i jo diem que ens es igual.
————————-
Ens passem tota la tarda al centre comercial, les noies em anat de tenda en tenda i quan em entrat al Victòria Secret em arrasat hahahaha parem a un Starbucks que hi ha a l'última planta, ens passem mes de dues hores allà. La veritat es que m'agrada molt estar amb tots, sembla com si tingui un grup d'amics i que si em passes alguna cosa els hi importes jo.
Llavors en Hunter i jo entrem al Target, bueno en Hunter ha entrat amb mi perquè tots l'han obligat., a mi m'és igual, llavors anem de passadís en passadís mirant coses i omplint el carro, de recent sentim per la megafonia que dintre de 45 minuts tancaran el centre comercial, els hi diem als altres que marxin per al grup que tenim tots 8 de whatsapp: Dies a la platja son els millors
I en Hunter i jo ens quedem amb el seu cotxe, i les noies han marxat amb el meu a casa la Charlotte i així quan arribem ja el tindré.
Paguem i baixem cap al parking a on en Hunter te el cotxe, si, el Hunter te un cotxe, es veu que quan es va treure el carnet es va comprar una moto i la seva mare li va regalar un cotxe. Jo tampoc ho sabia.
Llavors de repent, estem sortint del parking i es tanquen les portes i no s'obren, i quan assumeixo de que ens em quedat tancats al parking d'un centre comercial, em començo a estressar ja que no tenim cobertura ni res.
-Sam calma't siusplau!- em diu mig alterat
-HUNTER NO EM PUC CALMAR, ESTEM TANCATS AL PARKING D'UN CENTRE COMERCIAL SENSE COBERTURA I SENSE MENJAR!
-Bueno sense menjar no, tinc els restos de pizza d'avui, que el pare de la Charlotte m'ha donat, i a mes una pizza que m'ha donat per la meva germana.
-Perfecte, perquè tinc molta gana i a mes quan estic estressada tinc encara mes gana...
- Hahaha
-De que rius Hunter? Estic molt estressada-es la veritat, estic súper estressada, no puc parar de pensar en que els hi diré als meus pares, i les noies no sabran res.

.

Càstig InfernalWhere stories live. Discover now