-Que us sembla si deixem que els dos tortolitos vagin en el white jeep de la Sam i tots els altres ens partim en cotxes? X exemple, jo amb la Char, tu Liam... -diu l'Ash
-Jo amb la Mia! -diu el Liam mig vergonyós.
-Vale vale, llavors, tu Nash amb la Peypey of course no? -dic jo, ja que no m'extranyaria
-Hahahahaha obvio que ve amb mi, ja ho teniem pensat. -em diu la Peypey guinyant-me l'ull.
-vale doncs, Mia ens veiem allà,... -diu la Sam, la meva novia. Jejejejeje no em crec que ho sigui encara.
-Estimat boyfriend, vens??? -em diu la Sam. No podria estar més content ara mateix....
-Si estimada girlfriend, vinc encantat. -li dic jo mentres li obro la porta i li dono un petó al tancar-la...
-Que monooooos!!! -diu la Mia.
-HO SABEM!! -diem tots dos entusiasmats..
Llavors, pujo al cotxe de la meva novia, i anem cap al restaurant, i mentres estavem escoltant la cançó: Someone to you de Banners, la seva mare la truca, i com que esta amb bluetooth al cotxe, jo també ho sento.
-Hola Sam carinyo, tot bé? -diu la senyora Dawson.
-Em vist els teus missatges i estavem preocupats, voliem venir, però com que ens has dit que no vinguessim... -diu el senyor Dawson.
-Hola papa, hola mama, si tot bé, gràcies a una persona que us vaig presentar fa una setmana, i que us vull explicar una cosa sobre ell... -diu la Sam mirant-me. Jo la veritat es que no se que està passant.
-Hola Hunter!! -diu tots dos.
-Hola senyor i senyora Dawson, com estan? -dic jo. La veritat és que nerviós no estic al parlar amb ells.
-Ei! Estava parlant jo amb volsatres!! -diu la Sam mirant-me i fent-me que em calli. hahahahaha es monissima quan és posa aixi mig gelosa.
-Vale, vale, digues Sam... -diu la seva mare
-Vale, com sobreu pels missatges, l'Alan s'ha presentat al cole, i jo la veritat es que estava en tant shock que ni m'enrecordo de com he reaciionat, jo recordo que no podia respirar.. Bueno, llavors en Hunter m'ha defensat davant d'ell, i li ha donat unes quantes osties, ell també n'ha rebut de l'Alan, però el més important és que en Hunter m'ha demostrat de que podia comptar amb ell per al que fos, i per al que sigui. I llavors, després de que passés tot això, ell i jo em pogut parlar i li he dit tot mama, li he dit tot.
-Si? Tot? Ai que bé!!! -diu la seva mare entusiasmada
-Si, i ell sent el mateix que jo, aixi que, en Hunter no és només el meu amic, ara també és el meu novio. Aixi que mama i papa, us presento al Hunter Casey, el meu novio. -m'encanta quan diu la paraula novio. Es que l'estimo tant...
-Doncs això ho haurem de parlar eh senyoret Casey, perque la Sam és la meva princesa... -diu el senyor Dawson
-PAPA!! SIUSPLAU! -diu ella, i al veure-la veig que s'ha posat vermelleta, llavors li agafo la mà i li dono un petó
-Carinyo jo estic d'acord amb la teva filla eh!.. Nois que us sembla si demà a la nit ve el Hunter i si vol amb la seva mare a sopar??? -diu la senyora Dawson
-Per mi si, passa que li haig d'explicar tot el que ha passat aquesta nit a la meva mare, però jo crec que no hi haurà ningun problema. -haig de trucar a la ma mare ara que hi penso...
-D'acord doncs Sam, ens veiem avui a la nit... -diu el senyor Dawson
-Bueno no ho se, tenia pensat anar a dormir a casa en Hunter. Però demà al migdia ja vindria...-que raro, jo no ho sabia, però em sembla perfecte.
YOU ARE READING
Càstig Infernal
RomanceCOMPLETA (La segona part està en procés: No és infern sense tu). La Samantha (Sam) és una noia simple, normal, com totes les noies de 18 anys de la seva edat. Ella és mig oberta, no arriba a ser tímida, però també té un caràcter, que és el que l'ha...