Hola diari, si srry, fa dos mesos que no escric.
Fa 1 un mes des que els nois van venir a casa i el Hunter i jo vam tenir la xerrada.
Tot ha anat perfecte, la veritat és que no em puc queixar, ahir vam fer 3 mesos amb el Hunter, i ho vam celebrar amb un sopar. Avui, cantaré davant de tota l'escola, ja que el Hunter i les noies em van inscriure d'amagat a un concurs de talents. I no t'enganyaré, estic molt però que molt nerviosa. Però la cançó que cantaré em calma, ja que és "Perfect Harmony"de la serie "Julie and the Phantoms". A la serie la canten el noi i la noia, però jo l'he modificat perquè només la canti jo.
Ja t'explicaré com va...
xoxo, Sam
Llavors arribo al insti...
-Que Sam, nerviosa? -em diu la Mia.
-Si, però això es culpa vostra, ja que me vau inscriure vosaltres...
-Ja, però es que després del video que ens va ensenyar el Hunter de tu que estaves cantant, era espectacular. -em diu la Peypey
-Ja saps quina cançó cantaràs? -em diu el Nash.
Si, no us ho havia dit, sense voler he arribat aviat, i m'he trobat als tres nois i a les noies, el Hunter encara no ha arribat...
-Si, és diu "Perfect Harmony" i es de la serie "Julie and the Phantoms". A la serie la canten un noi i una noia, però jo l'he cambiat perquè li vull dedicar al Hunter...
-Oh! Que mona! -diu la Char.
-Wow, que guai! -diu l'Ash.
-I ell suposo que no ho sap no? -em pregunta en Liam.
-No, és una sorpesa, així que Liam xiton! Que tu amb els secrets, no ets molt bo! -li dic jo.
-EI! No és veritat! -replica ell.
-Si que ho és. -diuen les noies.
-Ella te raó Liam! -diuen els nois.
-Ella té raó de que? -diu una veu que s'apropa, i quan em giro veig que és el Hunter.
-Que...
-Ella té raó...
-Que jo tinc raó, de que les oreos son més bones que les Chips A-hoy. -llavors, em giro cap a endavant i faig el signe de silenci a tots.
-A ya, la meva novio té sempre raó, aixi que si algu de vosaltres ho dubta, xiton!
-Ha! Com és nota que son novios... -diu el Liam. Llavors l'Asher li dona una ostia.
-Que vols dir? -diu en Hunter.
-Res, es que el nostre amic es un patós amb les paraules i el seu sentit. Tu tranquil bro. -li diu l'Ashal Hunter. Sort que ho ha sapigut salvar.
RIIIIING!
-Ara anem a classe, que sino arribarem tard. -li diu el Nash al Hunter
-Si, amor, recorda que avui tens lo del concurs. Així que bona sort, jo estaré allà a primera fila...
-Okay perfecte, fins després... -li dic jo.
Llavors, la Mia i jo anem cap a classe...
-Tia, em sembla molt cute el que li faras al Hunter, ojala jo pugues cantar per fer-li al Liam -em diu la Mia.
-Jo puc saber cantar, però ningú ballar tant bé com ho fas tu... -li dic jo.
-Gràcies, enserio.
ESTÁS LEYENDO
Càstig Infernal
RomanceCOMPLETA (La segona part està en procés: No és infern sense tu). La Samantha (Sam) és una noia simple, normal, com totes les noies de 18 anys de la seva edat. Ella és mig oberta, no arriba a ser tímida, però també té un caràcter, que és el que l'ha...