Ömerden
Nakliye şirketi son eşyalarıda eve taşıdığında gülümseyerek sağa dönmüştüm.Ö:Her şey için teşekkür ederim Tarık bey
T:Ne demek Ömer bey,sizin gibi birine hizmet vermek bizim için bir gurur
Ö:Estağfirullah
T:Bize herhangi bir şey için ihtiyacınız olursa arayın lütfen
Ö:Peki teşekkürler tekrardan
T:İyi günler Ömer bey
Ö:İyi günler Tarık bey(dediğimde nakliye şirketinden gelenleri uğurlamış ve yeni evimle baş başa kalmıştım.Keyifle etrafı incelediğimde tamda istediğim gibi bir ev olması beni mutlu etmişti.Büyük bir rezidans içinde geniş balkonlu,etrafı cam,lüks ama oldukça sade bir yerdi.Gece eğlenceleri,olaylar ve kalabalıktan uzaktı.Kenarda duran şarap şişesinden bir kadeh doldurdum ve balkona doğru ilerledim.Manzaraya büyülenmiş bir şekilde bakarken gözüme takılan ayrıntı ile başımı karşıdaki eve diktim.Rezidanslar birbirine çok uzak değildi ayrıca her taraf cam olduğu için ne olduğunu görebiliyordum.Karşı dairemde birden bire beliren kızıl saçlı neredeyse çıplak bir kadın vardı.Üzerinde sadece siyah dantelli iç çamaşırı takımı vardı.Saçları yukarıdan özensiz ama oldukça güzel bir şekilde toplanmış,elinde kadehiyle balkonun girişinde öylece oturuyordu.Neden iç çamaşırları ile dolanıyordu?Yada neden balkon kapısının önüne çekmişti?Gözlerimi nedenini bilmediğim bir şekilde ayıramıyordum ondan.Fiziği ve saçları birden bire ilgimi çekmişti.Uzun ve beyaz bacakları,fazla büyük olmayan ama dolgun göğüsleri,ince beli,köprücük kemiği neden her ayrıntısı bu kadar kusursuzdu.Yutkunduğum sırada bakışlarımız kesişti.Ona baktığımı fark etmişti.Bir hamle yapmasını beklediğim halde sadece küçük bir gülümseme ile devam etmişti içkisine.Ne değişik bir kadındı?Heralde bu şekilde izlenmeye alışkındı.Ona odaklanmamaya çalıştım ve hızla içeri girdim.Az önce ne yaşadığımı sorgularken kafamı tekrar balkona doğru çevirdiğimde hala olduğu yerde durduğunu gördüm.Hızla başımı iki yana salladım ve o anı unutmak için yatak odasına ilerledim.Elime bir kitap aldım ve okumaya başladım.Birkaç dakika sonra çalan telefonum ile oflayarak kitabı bıraktım ve aramayı cevapladım.
Ö:Efendim?
C:Ömer yeni çekim için birkaç manken daha öne sunuldu yarın ajansa uğrayıp bir bak istersen
Ö:Tamam uğrarım
C:Tamamdır.Napıyorsun?Yerleştin mi eve?
Ö:Evet yerleştim
C:Tamamdır hayırlı olsun.Yarın görüşürüz
Ö:Sağol.Görüşürüz(diyerek telefonu bir kenara bıraktım ve kitabı tekrar elime aldım ama okuyamıyordum.Aklım o kadında kalmıştı.Oflayarak kitabı bıraktım ve başımı yatağın başlığına dayadım.Birkaç dakika sonra evde duramayacağımı anladım ve üzerime ceketimi geçirerek dışarı çıktım.Alışveriş yapmak en iyisiydi.Birkaç sokak ileride bir markete girdiğimde insanların bakışlarından kaçmaya çalışarak ürünleri inceliyordum.Bir model olduğum için dergilerde,bazen defilelerde oldukça ilgi çekiyordum.Haliyle gezmek,dolaşmak daha da zorlaşıyordu benim için.İnsanlar keşke benim de sıradan bir insan olduğumu anlayabilseydi.Sevgileri her ne kadar mutluluk verse de boğucu bir kısmı da vardı.Beğendiğim birkaç ürünü alıp kasaya geçtiğimde hızla fiyatını ödeyip çıkmıştım marketten.İnsanların hayranlık bakışlarına daha fazla maruz kalmak istemiyordum.Elimdeki poşetlerle birlikte yürümeye devam ettiğim sırada eve yaklaşmış ve daha fazla dışarıda duramayacağımı anlayıp mecburen eve dönmüştüm.Her şeyden hemen sıkılmaktan nefret ediyordum.Aldıklarımı mutfağa yerleştirdikten sonra saate baktığımda çokta geç olmadığını fark ettim.Belki o kadın gitmiştir diye balkona çıktığım sırada hala orada oturduğunu görmüştüm.İnanılır gibi değildi.Olduğu yerde hala duruyordu.Arada sırada başını göğe çeviriyor sonra tekrar kadehinden birkaç yudum alıp öylece duruyordu.Çok ilginçti.Ona neden bunu yaptığını sormamak için kendimi zor tutuyordum.Derin bir nefes verdim ve mutfağa geçtim.Yemek hazırlamak en iyisiydi.Birkaç bir şey hazırladıktan sonra masaya oturmuş ve akşam yemeğimi yemiştim.Bulaşıkları da hallettikten sonra salona geçtim ve izleyecek bir şeyler bulmaya çalıştım.İlgimi çekebilecek bir film bulduğumda arkama yaslandım ve dikkatlice filmi izlemeye başladım.Birkaç saat sonra film sona erdiğinde saatinde gece yarısına yaklaştığını gördüm.Televizyonu kapattım ve yatak odasına geçmeden önce son bir kez gözlerimi balkonda gezdirdim.Orada yoktu.Sonunda içeri girebilmişti demekki.Dudaklarımı büzdüm ve boşvermeye çalışarak perdeleri kapadım.Yatak odasına geçtiğimde üzerimdekilerden kurtuldum ve sadece altıma bir eşofman geçirerek yatakla buluşturdum bedenimi.Yarın oldukça yoğun belkide sinirli bir gün olacaktı.Bu yüzden en iyisi uyumak...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Short StoryAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.