1.Ay•

1.3K 28 145
                                    

D:Ofh!(diyerek ellerini dizlerine dayadı ve derin derin soluk almaya başladı Defne.Ömer onun bu halini gördüğünde endişe ile uçurtmayı yere bıraktı)

Ö:Aşkım iyi misin?(dediğinde Defne gülümseyerek dikleşti ve Ömerin ellerini sıkı sıkı tuttu)

D:Endişelenme.Gayet iyiyim.Sadece yoruldum sanırım(dediğinde Ömer uçurtmayı aldı ve Defneyide yönlendirerek arabaya doğru ilerledi)

Ö:Hadi eve gidelim artık.Senin dinlenmen gerekiyor.Artık daha dikkatli olman gerek(dediğinde Defne gülümsedi ve aklından "acaba ben 9 ay nasıl başa çıkacağım bu adam ile?"diye düşündü.Eve vardıklarında Ömer Defneyi koltuğa uzandırdı ardından üstünü sıkıca örttü ve yan tarafına oturdu)

Ö:Aşkım aç mısın?Yada sıcak bir şeyler ister misin?(dediğinde Defne yüzünü buruşturdu)

D:Sanırım biraz acıktım

Ö:Ne istersin?Ne yapayım sana?(dediğinde Defne elini dudağının kenarına koydu ve bir süre düşünür gibi yaptı)

D:Güzel bir mercimek çorbasına hayır demem.Ama salçasız olsun,sarı mercimek(dediğinde Defne, Ömer gülümseyerek ayaklandı.Defnenin alnına uzun bir öpücük bıraktı ve mutfağa ilerledi.Defne mutlulukla ellerini karnına getirdi ve okşamaya başladı.Hala inanamıyordu,bir bebekleri olacaktı.9 ay sonra dünyaya Ömer ve kendisine ait bir parça getirecekti.3 kişi olacaklardı.Tamamlanacaklardı.Düşüncesi bile içini kıpır kıpır ediyordu şimdiden.Acaba kime benzerdi?Kendi gibi kızıl saçlı mı yoksa Ömer gibi esmer bir bebek mi olurdu?Ellerini sıkılaştırdı ve dümdüz olan karnına baktı.Aylar sonra kocaman ve yuvarlak bir karna sahip olacaktı.Yavaş yavaş bebekleri onları hissedecekti,tepki verecekti.Kalp atışlarını duyacaklardı,onu göreceklerdi.Cinsiyetini öğreneceklerdi zamanla her şey daha da güzelleşecekti.Gülümsemesini genişletti ve telefonunu eline aldı.Nihan tabi ki yerinde duramamış bir sürü mesaj atmıştı.Defne sabırla hepsine cevap verirken Nihan'ın artık durmasını diliyordu ama Nihan sordukça soruyordu.Bir süre sonra Ömer elinde bir tepsi ile görüldüğünde Defne yemek yiyeceklerini söyleyip zar zor kurtulmuştu Nihandan.Ömer yanına gelince Defne dikleşmiş ve bacaklarını kendine doğru çekip Ömer'e yer açmıştı.Ömer Defnenin açtığı yere gülümseyerek oturdu ve tepsiyi kucağına yerleştirdi.Bir dilim ekmek aldı eline ve çorbaya doğradı.Ardından güzelce kaşığı doldurdu ve Defneye doğru uzattı.Defne kaşığı yuttuktan sonra gülümseyerek konuştu)

D:Kendimde yiyebilirim aşkım

Ö:Ama ben yedirmek istiyorum (dedi ve Defnenin ağzına ikinci kaşığı uzattı Ömer.Defne tüm çorbayı bitirdiğinde tepsiyi içeri bırakıp geri döndü.Defnenin ellerini sıkı sıkı tuttu her ikisinede birer öpücük bıraktı)

Ö:İyisin değil mi?Geçti yorgunluğun?

D:İyiyim(dedi gülümseyerek Defne)

Ö:Üşüyor musun peki?Evin ısısını arttırabilirim

D:Her şey gayet iyi aşkım.Sakin ol(dedi ve Ömer'in eline bir öpücük bıraktı Defne)

Ö:O zaman asıl konumuza gelelim(dedi ve gülümsedi Ömer.Defne Ömerin neyden bahsettiğini anladığında, o da gülümsedi)

Ö:Ne zaman öğrendin?Nasıl öğrendin?Soruları ile başlayabilirim(dedi ve heyecanla Defnenin ellerini daha sıkı kavradı Ömer)

D:Neriman hanım birkaç gün önce fark etti.Odama geldiğinde birden "sen hamilesin,göz bebeklerin büyümüş,ben anlarım vallahi hamilesin sen"diye diye aklıma soktu.Bende endişelendim sonra Nihan geldi o geçirdiği için ona sordum.İşte elma vs bir şeyler dedi canımı çektirdi.Canım elma çekince yanına geldim zaten.O arada başım filanda döndü.Daha da emin olmaya başladım ama test yapmaya korktum.Gerçek değilse üzüleceğim için cesaret edemedim ama Seda hanımların düğün gecesi Neriman hanım zorla elime tutuşturdu testi ve beni tuvalete soktu.Testi yaptıktan bir süre sonra pozitif olduğunu gördüm.Ondan sonrası da bugün işte.Sana sürpriz yapmak için bekledim(dediğimde büyük bir kahkaha atmıştı)

Part-Part DefömHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin