2 gün sonra
Gözlerini çalan telefonu ile güne açmıştı Defne.Yarı açık gözleri ile birlikte yavaşça doğruldu ve telefonunu eline aldı.Arayanın Ece olduğunu gördüğünde hızla yanıtladı aramayı.Bir yandan da Ömer'i uyandırmamaya çalışarak çarşafı sıkı sıkı kendine çekiyordu.D:Alo?(dedi sesinin yüksek çıkmamasına dikkat ederken)
E:Defne,günaydın canım.Rahatsız ediyorum ama Selim'i iki gündür oyalıyorum ve birkaç gün daha bu durum uzarsa oyalayamayacağım kesin
D:Günaydın canım,merak etme bugün dönerim(dedi ve dudağını büzerek yan tarafına döndü Defne.Ömer'i bırakmak istemiyordu)
E:Tamam canım eve geçmeden bana gel bari de ayrıntılı bir şekilde konuşalım
D:Tamam canım görüşürüz
E:Görüşürüz(denildiğinde telefonu hızla kapatmış ve komidine geri bırakmıştı Defne.Üzülmek istemiyordu şu an.Ömerle güne başlamak istiyordu.Gülümseyerek Ömer'in göğsüne sindi ve onu izlemeye başladı.Birkaç dakika sonra Ömer hareketlenmeye başladığında yüzündeki gülümseme genişlemişti Defnenin)
D:Günaydın(dedi sevimli bir kız çocuğu edası ile)
Ö:Günaydın(dedi ve gülümseyerek Defnenin dudaklarına kapandı Ömer.Defne hemen karşılık vermiş ve sıkı sıkı sarılmıştı Ömere.Uzun bir öpücüğün ardından ayrıldıklarında ikisinin de gözleri parıl parıldı)
Ö:Çok güzelsin(dedi Defnenin çıplak omzuna bir öpücük bırakırken Ömer)Her zamanki gibi çok güzelsin(dediğinde Defne gülümseyerek Ömer'in göğsüne sıkı sıkı sokulmuştu.Ömerde güçlü kolları ile sarmıştı onu.Bir süre sessiz kaldıktan sonra Defne her ne kadar bu konuyu açmak istemese de derin bir nefes alarak dönme konusunu Ömer'e açtı)
D:Ömer?
Ö:Efendim(dedi ve gülümseyerek Defnenin saçlarına gömdü başını)
D:Bugün d-dönmem lazım(dediğinde Ömer başını hızla kaldırmış ve gözlerini Defnenin gözlerine kenetlemişti)Ece aradı biraz önce.Selim'i zaten 2 gündür oyalıyor.Daha fazlası için şüphelenebileceğini söyledi(dediğinde Ömer zorla yutkunmuştu)
Ö:Onun yanına döneceksin yani?(dedi sakin ama altında büyük bir sinir yatan ses tonu ile)
D:M-malesef.Ama o evde kalmayacağım Ömer(dedi kendini ona açıklamaya çalışır gibi)Gittiğim gibi boşanma işini söyleyeceğim ona.Daha fazla onunla yapamam çünkü.Daha fazla bu işkenceye katlanamam.Biran önce boşanma işlemlerini başlatacağım ve her şey umarım en kısa sürede bitecek.Ama şey(dedi çekinerek Defne)
Ö:Ney?(dedi merakla Ömer)
D:Eğer S-Selim kabul e-etmezse tek celsede boşanmayabiliriz.İki yada üç celse sürebilir.Beni beklersin değil mi?(dedi ve merakla Ömer'in gözlerinin içine baktı Defne.Ömer ise gülümseyerek Defneyi daha da kendine çekti)
Ö:Sonunda her şey bitecek ve sen benim olacaksan ömrümün sonuna kadar beklerim seni(dediğinde Defne gülümsemiş ve Ömer'in dudaklarına uzun bir öpücük bırakmıştı)
D:Sana aşığım biliyorsun değil mi?(diye sorduğunda Ömer gülümseyerek Defnenin burnuna minik bir öpücük bırakmıştı)
Ö:Bende sana aşığım(dediğinde Defne'nin yüzü tekrardan asılmış ve Ömer'in göğsüne kendini bastırmıştı)
D:İşin sonunda belki benim yüzümden kuzeninle,ailenle aran açılacak.Özür dilerim Ömer.Benim gibi yanlış bir kadına aşık olduğun için,senin gibi birine aşık olduğum için çok özür dilerim(dediğimde sinirle bana bakmaya başlamıştı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Historia CortaAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.