1 hafta sonra
Defne elinde kahvesiyle birlikte bahçede güzel bir sabah keyfi yapıyordu.Vücudunu ısıtan sıcacık güneş,elinde geçen hafta çekimlerini yaptıkları dergi ve elinde kahvesiyle güne güzel bir başlangıç yapmıştı.Röportaj'ı her cümleye dikkat ederek tane tane okurken yüzündeki gülümsemeyede engel olamıyordu.O sırada çalan telefonu ile kahvesini ve dergiyi bir kenara bıraktı ve telefonuna uzandı.Arayan Sinan'ın eşi Seda idi.Gülümseyerek açtı telefonu.
D:Alo Sedacım?(dedi neşe içeren bir ses ile Defne)
S:Defnecim derginize göz attım da tebrik edeyim dedim seni,ne kadar muhteşem bir röportaj o öyle(demişti gülümseyerek Seda.Sedanın kurduğu cünle ile gülümsemesini genişletti Defne)
D:Sağol canım benim.Ben de şimdi göz gezdiriyordum
S:Mm biraz kızıl biraz siyah.Dergiye cuk oturmuş resmen
D:Teşekkür ederim Sedacım
S:Rica ederim canım benim.Ay bak ben sana bir şey diyeceğim unutmadan
D:Söyle canım
S:Diyorum ki derginin çıkışı şerefine hem uzun zamandırda bir yemek yiyemedik Ömer'ede haber ver akşam bize yemeği gelin.Hem kutlarız,hem vakit geçiririz ne dersin?
D:Olur,tabi ki geliriz
S:Ah süper!(dedi heyecanla Seda)O zaman şirkette ayrıntılı bir şekilde konuşuruz
D:Tabi canım(dedi gülümseyerek Defne)
S:Peki o zaman ben şimdi kapatıyorum şirkette görüşürüz canım
D:Görüşürüz canım(dedi ve telefonu masanın üzerine bıraktı Defne.O sırada boynuna hissettiği öpücükle birden irkildi)
Ö:Kimmiş bakayım o senim canın?(dedi Defneyi kendine çevirirken Ömer)
D:Ayh!Korktum sevgilim(dedi elini göğsüne götürürken Defne)
Ö:Söyle bakayım kimmiş senin canın?(dedi sahte bir kızgınlık ile Ömer)
D:Kim olacak sevgilim Seda'ya dedim.Dergi'yi okumuş tebrik etti.Akşam Ömer'ede söyle kutlamak için bize gelin dedi
Ö:Mm inansam mı?
D:İnan inan(dedi gülümseyerek Defne.Ellerini Ömer'in sakallarına daldırdı ve okşamaya başladı)
Ö:Eh peki inandım o zaman(dedi gülümseyerek Ömer)
D:Gel hadi,dergimize bakalım(dedi heyecanla Defne.Ömer Defneyi oturduğu yerden kaldırdı ve kendisi oturdu.Defneyi de kucağına çekti ve birlikte dergiye göz atmaya başladılar)
Ö:Biraz kızıl,biraz siyah(dedi Defnenin gözlerinin içine bakarken Ömer)
D:Çok yakışmış değil mi?(Dedi Ömerin ona baktığı gibi ona bakarken Defne)
Ö:Çok(dedi nefesini Defnein yüzüne üflerken Ömer.Defne bu hareket karşısında derin bir nefes verdi Ömer'in dudaklarına yapıştı.Ömer anında karısına karşılık vermeye başladı ve onu iyice yerleştirdi kucağına.Birkaç saniye sonra ayrıldıklarında gülümseyerek başını Defne'nin boyun girintisine gömdü)
D:Sevgilim bu yaptığın şu an çok hoşuma gidiyor ama şirkete gitmemiz lazım
Ö:Bu şu an umrumda bile değil
D:Sevgilim haydi lütfen(dedi çocuk gibi mızmızlanırken Defne.Ömer oflayarak başını Defnenin boynundan çekti.Defne gülümseyerek Ömer'in kucağından kalktı ve yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra hızlı adımlarla mutfağa geçti ve kahvaltı hazırlamaya başladı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part-Part Deföm
Historia CortaAklıma geldiği anda yazacaklarım,bazen uzun bazen kısa süreli dalacağımız hikayeler bizi bekliyor.